Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

 

Ferdig med Gears of War 4 nå..

 

Har egentlig Dead Rising 4 og Sunset Overdrive igjen på Xbox One.. Flere venter i kø på PS4, men lurte litt på å holde på med Xboxen litt fortsatt..

Hvordan var gears?

 

Snart ferdig med mirrors edge, veldig bra spill som holder seg utrolig bra.

Likte den godt. :)

Den var vel som de andre tre (fire?), så samme greia etter min mening.. Spiller bare single player. Spilte Hardcore.

 

 

Nå har jeg begynt på Dead Rising 4! Den liker jeg veldig godt! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har akkurat spilt igjennom Duke Grabowski, Mighty Swashbuckler :) Fikk skikkelig Monkey Island vibes når det kommer til atmosfære, musikk og humor. Gåteløsningen var kanskje litt for simpelt å det var litt lite ting man kunne interaktere med, men overall har det vært et koselig lite spill.   

 

Synd at spillet var så kort, for jeg fikk mersmak å håper virkelig det kommer flere oppfølgere.

Lenke til kommentar

Begynte på The Witness i går, og foreløpig går det rimelig greit. Merker dog at jeg har fryktelig liten tålmodighet for slike gåter for n-te gang, så etter hvert blir det nok til at jeg finner frem løsninger på nett. Elsker å vandre rundt å utforske og skjønne prinsippene med gåtene, men å bruke en halv evighet på å få en vanskelig gåte rett, har jeg ikke tålmodighet til. Too many games to play in too little time...

Lenke til kommentar

Snart ferdig med Tales of Graces F og Owlboy. Nå trenger jeg noe helt annerledes, så jeg har kjøpt LA Noire.

 

Veksler mellom Xenoblade Chronicles og Dragon Age 2. Kanskje hakket mer Hearthstone.

Xenoblade virker litt oppskrytt. Historien er veldig endimensjonal YA. Ok kampsystem som rpgs går.

Dragon Age 2 er bittelitt lettere å leve seg inn i hvis man rper en drittsekk.

Hearthstone funker liksom best hvis man spiller litt off-meta i wild eller casual.

 

Jeg synes nå Xenoblade Chronicles var et av de beste spillene som ble laget til forrige generasjon, og Dragon Age 2 et av de dårligste. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg spilte Everquest tilbake i 1999 til 2006. Så har det vært diverse MMO'er og Battlefield spill. Så gikk Everquest f2p i 2012 og da startet jeg litt opp igjen helt på egenhånd. Når de så lanserte de ny serverne 2015 hoppet jeg på igjen og er i dag en aktiv spiller på Phinigel servern. Har ikke møtt så altfor mange nordmenn der. Mye dansker og svensker.

Lenke til kommentar

Snart ferdig med Tales of Graces F og Owlboy. Nå trenger jeg noe helt annerledes, så jeg har kjøpt LA Noire.

 

Veksler mellom Xenoblade Chronicles og Dragon Age 2. Kanskje hakket mer Hearthstone.

 

Xenoblade virker litt oppskrytt. Historien er veldig endimensjonal YA. Ok kampsystem som rpgs går.

 

Dragon Age 2 er bittelitt lettere å leve seg inn i hvis man rper en drittsekk.

 

Hearthstone funker liksom best hvis man spiller litt off-meta i wild eller casual.

 

Jeg synes nå Xenoblade Chronicles var et av de beste spillene som ble laget til forrige generasjon, og Dragon Age 2 et av de dårligste. :roll:

Dragon Age 2 er ikke bra. Når ikke spill en opp til anklene en gang. Dårligere RPG-mechanics, dialog-options som ikke helt fungerer (til tross for at Bioware fikk det til bra med Mass Effect), og verst: Companions som ikke føles levende. Men jeg har lyst til å spille Inquisition etter å ha nytt Origins. Så spill to må fullføres.

 

Xenoblade har fantastisk spillmusikk, en stilig setting og stilige omgivelser. Historien er litt opp og ned. Bygger opp enormt med spenning når første koloni angripes, mister så tempoet fullstendig. Bygger opp gjennom hulesekvensen, klimaks som ikke egentlig funker i det hele tatt. Osv. Metalface og kameratene fungerer delvis som skurker, men det holdes tilbake så mye informasjon (trolig for en sjokkerende plot-twist av noen form), at jeg har drept en uten å føle noe særlig om det i det hele tatt. Reyn og Shulk er litt vekslende. Jeg liker dynamikken mellom dem, men måten de veksler mellom å være selvsikre spøkefugler i det ene øyeblikket og innbitte hevnere som trosser alle advarsler i neste funker til nå såpass dårlig at jeg ikke tror på noen av versjonene.

 

Mulig det er noen selvsagtheter og kulturelle fenomen i JRPGs og anime jeg er såpass fremmed for at jeg ikke helt holder samme takta som spillet. Det hangler i alle fall og jeg er ganske uengasjert akkurat nå selv om jeg har lyst til å fullføre.

 

Sidequests i begge er rimelig BS. Og innimellom blir det litt overdrevent mange fights mot trash mobs. Så noe har de til felles.

Lenke til kommentar

Har akkurat spilt igjennom Duke Grabowski, Mighty Swashbuckler :) Fikk skikkelig Monkey Island vibes når det kommer til atmosfære, musikk og humor. Gåteløsningen var kanskje litt for simpelt å det var litt lite ting man kunne interaktere med, men overall har det vært et koselig lite spill.   

 

Synd at spillet var så kort, for jeg fikk mersmak å håper virkelig det kommer flere oppfølgere.

 

Spilte gjennom dette for et par uker siden og satt igjen med samme inntrykk. Hvis du er ute etter andre spill med pirat-tema så er Jolly Rover verdt å sjekke ut. Du har også Ghost Pirates of Vooju Island, men det er mer midt-på-treet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...