MR SPEED Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Star Wars Battlefront Ultimate Edition the martian VR Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Forza Horizon 3: Blizzard Mountain baby. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Knights of the old republic 2. Merker litt at jeg har spilt gjennom Peragus litt for mange ganger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Akkurat nå spiller jeg bare Mario Run på iPhone. Har endelig ferie, men motivasjonen for å sette seg ned foran PCen og forkorte backloggen er sånn ca -1000. Det er typisk, for så fort neste semester begynner kan jeg banne på at spillsuget er tilbake. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Fullførte akkurat titanfall 2 på PC. Nå går det i både Final Fantasy XV og The Last Guardian parallelt. Begge på PS4. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 River Raid 2 til Atari 2600. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Knights of the old republic 2. Merker litt at jeg har spilt gjennom Peragus litt for mange ganger. Absolutt ett fantastisk spill, men jeg er utrolig lei av Peragus delen. Samme med Taris i Kotor. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Knights of the old republic 2. Merker litt at jeg har spilt gjennom Peragus litt for mange ganger.Absolutt ett fantastisk spill, men jeg er utrolig lei av Peragus delen. Samme med Taris i Kotor. Blir litt kunstig når man husker hver videologg i hele sona, dessverre, men har så lyst til å prøve restored content mod skikkelig. Taris sliter jeg mest med Beks og Vulkars, ikke den mest repeterbare historien der. Hadde en morsom playthrough som heavy weapon jedi av kotor 1, men det stranda litt da jeg oppdaga at en glitch hadde gjort at karakteren min aldri fikk Jedi Defense. Endret 20. desember 2016 av Roedthaarogfregner 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Gears of War 4, act 4, chapter 2. Før denne ble jeg ferdig med Rise of the Tomb Raider. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Xbox 1: Forza Horizon 3 og expansion Blizzard Mountain PS4: Watch Dogs 2 Mafia 3 PC:Battlefield 1 The Division Dirt Rally Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Overwatch, overwatch og enda mer Overwatch. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 FH3:Blizzard Mountain, Dirt Rally og Dead Rising 4. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Er så sjukt klar for Walking Dead nå, sitter bare å venter på at Steam oppdateres! Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, spilte aldri ferdig hovedhistorien da orginalen kom, så så jeg at jeg plutselig hadde denne versjonen på spill-lista, ble litt hekta igjen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Spiller også Skyrim med diverse mods. Spillet ser helt fantastisk ut på min nye 4K TV Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Dead & buried - Oculus Rift og Touch. Dæven for en knalltøff opplevelse. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Dragon Age 2. Prøver å rushe main quests bare for å ha spilt det ferdig, men det hjelper jo lite når act 1 er "gjør sidequests".Litt irriterende hvordan hver enkelt mob er trash, men hver fight gjerne har 3-4 waves. Gjør mages i party ganske ineffektive mot slutten. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ferdig med Gears of War 4 nå.. Har egentlig Dead Rising 4 og Sunset Overdrive igjen på Xbox One.. Flere venter i kø på PS4, men lurte litt på å holde på med Xboxen litt fortsatt.. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Ferdig med Gears of War 4 nå.. Har egentlig Dead Rising 4 og Sunset Overdrive igjen på Xbox One.. Flere venter i kø på PS4, men lurte litt på å holde på med Xboxen litt fortsatt.. Hvordan var gears? Snart ferdig med mirrors edge, veldig bra spill som holder seg utrolig bra. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Spiller The Walking Dead Season 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå