Espp Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Battlefield 1 og Overwatch! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Hva jeg spiller nå, er: Endret 27. oktober 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Forza Horizon 3 og Project Cars. 2 Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Tester ut: hello neighbor., det virker veldig interessant når det blir ferdig Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Soma (PS4) 1-2 timer igjen ca. Lett verdt de 50kr jeg betalte for det. Costume Quest 2 (Pc) Digget det første, dette er mer av det samme! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Vel, jeg *spilte* Minecraft Hardcore mode.. Ble drept.. Helt latterlig.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) carnival vr til ps4 er et tivoli spill. Har du ps4+VR head sett å liker tivoli, da anbefaler jeg spiller er et gøyalt spill, kan ikke kjøre karuseler trur jeg da er litt usikker der da for det hadde vært gøy sitte i en berg og dalbane da. https://www.playstation.com/en-us/games/carnival-games-vr-ps4/ Endret 6. november 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Roterer på en hel drøss av spill, men det går mest i 3DS-en for tiden, og da er det Ace Attorney-trilogy, Professor Layton and The Azran Legacy, og Animal Crossing New Leaf som gjelder. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Årets CoD-sesong i gang igjen på IW og MWR. Så langt gjort unna single-player og kommet meg til lvl 43 på IW. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Owlboy (PC). Bare spilt en liten time, men det lover bra. Nydelig musikk. Persona 4: Golden (Vita). Spilt et par timer og ser for meg at dette kommer til å snike seg inn på topp-5 listen min over J-RPGs. Spennende historie, bra stemmeskuespill, god stemning og godt kampsystem. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ruller videre med Dirt Rally og Forza Horizon 3. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Årets CoD-sesong i gang igjen på IW og MWR. Så langt gjort unna single-player og kommet meg til lvl 43 på IW. Hvor lang er single player kampanjen? Ser litt morsomt ut Personlig spiller jeg det første secret files spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Runda Grandia 2 Anniversary Edition i helga. Dette spillet har holdt seg overraskende bra siden det kom ut på Dreamcast/PS2; et av de beste turbaserte kampsystemene i noe JRPG. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Årets CoD-sesong i gang igjen på IW og MWR. Så langt gjort unna single-player og kommet meg til lvl 43 på IW. Hvor lang er single player kampanjen? Ser litt morsomt ut Personlig spiller jeg det første secret files spillet Brukte kanskje bare 5 timer på den i play-time. Ikke lenge for å si det sånn... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Everybody's Gone to the Rapture (PS4) Liker slike gå/utforsknings spill Gratis var det også på PS+ Endret 7. november 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ble ferdig med Everybody's Gone to the Rapture i dag, fin opplevelse! Nå er jeg i gang med Hotline Miami 2: Wrong Number (Pc) Virker mye vanskeligere en det første...! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Dishonored 2 og Titanfall 2. Begge meget bra spill. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Har funnet frem rattet, og spiller Gran Turismo 5. Endret 15. november 2016 av Zeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå