ex-jordbærplukker Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 skyrim, jeg liker å klattre langt opp i fjellet, se utover den vakre virttuelle utsikten og mediterer. jeg har gjort dette siden spillet kom ut, derfor har jeg ikke rundet det enda 1 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Earthlock: Festival of Magic. Må si det første(?) norske JRPGet er ganske så bra Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Vet jeg kjøper alt for mange spill, så endte like greit opp med Sonic Boom: Fire & Ice på 3DS. Er bare på det andre brettet, men så langt lover det faktisk veldig bra. Er litt kompliserte puzzles og plattforming, en god del collectibles å finne, og rimelig høyt tempo til tider. Minner faktisk ganske mye om de første Sonic-spillene. Problemet er bare at dette er Sonic Boom (og på 3DS), så er neppe så mange som gidder bry seg etter flausen på Wii U og tv-serien. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 fallout 4 - fett spill, gode quest, spillmekanikk og grafikk, terningkast sterk 5+ pga mangler høyefjell med gode utsikter der man kan meditere som i skyrim 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Starter nå på Soma (PS4) Spent på dette! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Heroes & Generals (PC) nå i ett bankende frem til PS VR neste uke i hvertfall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Paper Mario: Color Splash (Wii U). Jeg elsker humoren i spillet, men kampsystemet ødelegger dessverre mye av gleden. YS. The Oath in Felghana (PC). Leste skrekkhistorier om vanskelighetsgraden på bosskampene, så jeg startet på easy. Tror det var lurt, for jeg har hatt store problemer med de. Fikk en achivement for å dø 10 ganger på samme boss Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Paper Mario: Color Splash (Wii U). Jeg elsker humoren i spillet, men kampsystemet ødelegger dessverre mye av gleden. YS. The Oath in Felghana (PC). Leste skrekkhistorier om vanskelighetsgraden på bosskampene, så jeg startet på easy. Tror det var lurt, for jeg har hatt store problemer med de. Fikk en achivement for å dø 10 ganger på samme boss Var det ikke deg jeg anbefalte dette til for en god stund siden? Bosskampene er krevende, men man lærer mønsteret deres og grinding hjelper siden man merker stor forskjell fra level til level. Jeg kommer til å spille gjennom dette på nytt selv snart. Hvis du er sulten på mer når du er ferdig er Ys: The Ark of Napishtim minst like bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Stemmer det. Husker du anbefalte å starte på The Oath in Felghana. Spilte dog gjennom Memories of Celceta på PS Vita i sommer, men det finnes ikke på PC. Ikke enda i hvert fall. Skal ta en kikk på The Ark of Napishtim og Origin etter hvert, men tror jeg må ta en pause mellom hvert spill for ikke å bli utbrent. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Gears of War 4 baby. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Alien: Isolation. Mye sniking Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Witcher 3, endelig kommet tilbake. For et spill. Husker ikke hvorfor jeg sluttet å spille det, men dæven døtte dulitotten. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg spiller The Playroom VR på ps4 med vr head sett, sliten i hode nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Mye Overwatch (Pc) Må samle Halloween stuff.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Mye Overwatch (Pc) Må samle Halloween stuff.... Var det noe de ikke klarte å kopiere fra TF2? :-P (Hilsen en som digger begge spillene) Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 akkurat nå spiller jeg gamer.no der man logger inn og skriver i et tråd som heter hva spiller du nå Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 akkurat nå spiller jeg gamer.no der man logger inn og skriver i et tråd som heter hva spiller du nå Noen spiller det mer enn andre spill. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 akkurat nå spiller jeg gamer.no der man logger inn og skriver i et tråd som heter hva spiller du nå wtf Final fantasy XIV Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Pause fra vr. Spiller Dragon Quest vii på 3ds. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har også lyst til å teste DQVII-remaken, men ikke så begeistret for små skjermer. Jeg håper Square-Enix også får DQ-spillene sine ut på Steam snart. Ja, her går det i Mafia 3 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå