Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jeg kjøper alt for mange spill, så endte like greit opp med Sonic Boom: Fire & Ice på 3DS. Er bare på det andre brettet, men så langt lover det faktisk veldig bra. Er litt kompliserte puzzles og plattforming, en god del collectibles å finne, og rimelig høyt tempo til tider. Minner faktisk ganske mye om de første Sonic-spillene. Problemet er bare at dette er Sonic Boom (og på 3DS), så er neppe så mange som gidder bry seg etter flausen på Wii U og tv-serien.

Lenke til kommentar

Paper Mario: Color Splash (Wii U). Jeg elsker humoren i spillet, men kampsystemet ødelegger dessverre mye av gleden.

 

YS. The Oath in Felghana (PC). Leste skrekkhistorier om vanskelighetsgraden på bosskampene, så jeg startet på easy. Tror det var lurt, for jeg har hatt store problemer med de. Fikk en achivement for å dø 10 ganger på samme boss :p

 

Var det ikke deg jeg anbefalte dette til for en god stund siden? Bosskampene er krevende, men man lærer mønsteret deres og grinding hjelper siden man merker stor forskjell fra level til level. Jeg kommer til å spille gjennom dette på nytt selv snart.

 

Hvis du er sulten på mer når du er ferdig er Ys: The Ark of Napishtim minst like bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...