Godsaker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I Have No Mouth, and I Must Scream Ga opp etter saven slutta funke i helga, man klarer ikke holde meg unna Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I Have No Mouth, and I Must Scream Ga opp etter saven slutta funke i helga, man klarer ikke holde meg unna Heter faktisk spillet "I have no mouth, and I must scream"? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Etter en lang jobbhelg og lite fritid har jeg endelig litt fri, og iogmed at Final Fantasy XIII-2 ble med hjem fra butikken i dag, så vet jeg hvertfall hva jeg skal spille i kveld. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Heter faktisk spillet "I have no mouth, and I must scream"? I Have No Mouth, and I Must Scream Beste spilltittel noensinne! Litt juks siden navnet er fra en novelle da. Endret 13. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 I Have No Mouth, and I Must Scream Ga opp etter saven slutta funke i helga, man klarer ikke holde meg unna Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hvor kjøpte du det? Kjøpte den ikke, lasta den ned fra nettet. Nå som du nevner det så ble jeg nysgjerrig på hvem som har rettighetene (ser ikke ut som noen har kjøpt opp utgiveren Cyberdreams). Jeg fant ut at det kan kjøpes på hjemmesiden til Harlan Ellison http://harlanellison.com/herc.htm#ihnm . Litt kronglete da (money order/check). Foreslår at du uansett stemmer den opp på GoG! Endret 13. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Stemte på det nå. Ser at det er et spill som heter I Have No Feet, And I Must Dance det er mulig å stemme på også. Endret 13. februar 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette reckoning spillet. Ganske så fengende Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Holder også på med MS2. Hadde vært kjekt om jeg klarte å spille igjennom det til MS3 kommer, fantastisk spill! Jeg også Har ikke spilt det før, men kom igjennom Mass Effect og skal klare 2-en før 3-en kommer. Veldig gode spill, en av de beste historiene på spill jeg har spilt. Endret 15. februar 2012 av Alkjeks Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Etter å ha runda rockband3 ganske så fort hoppa jeg på rockband green day blir sittende med det til the bittter end og har planer om å gi rockband beatles en sjangse etter vært Herlig med casual spill der man bare sitter å relaxer med god lyd og bilde Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Etter en lang jobbhelg og lite fritid har jeg endelig litt fri, og iogmed at Final Fantasy XIII-2 ble med hjem fra butikken i dag, så vet jeg hvertfall hva jeg skal spille i kveld. Ser ut som du forsvant! Enten så har du stukket av til et kloster og prøver å kvitte deg med skuffelsen? eller så mener du at spillet er helt sinnsykt bra. Har hørt mye bra om det og er litt fristet til å plukke det opp selv, men pga Square sine siste nedturer tviler jeg kraftig... Spiller fortiden Dwarf Fortress 0.34.01 med Mayday tilesets ^_^ Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Call of Duty: Modern Warfare 3 (PC) Battlefield 3 (PC) Counter-Strike: Source (PC) League of Legends (PC) Draw My Thing (PC) <-- enkelt, men utrolig morsomt! 1 Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tribes: Ascend all night long. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Her går det i Settlers 2 10th anniversary , måtte ha en liten pause fra BF3 følte jeg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Star Wars mmo, for det meste. Av og til reckoning hos min kamerat. Og hver søndag spiller jeg skyward Sword med min 11 år gamle fetter, morsomt, selvom det går litt treigt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Etter en lang jobbhelg og lite fritid har jeg endelig litt fri, og iogmed at Final Fantasy XIII-2 ble med hjem fra butikken i dag, så vet jeg hvertfall hva jeg skal spille i kveld. Ser ut som du forsvant! Enten så har du stukket av til et kloster og prøver å kvitte deg med skuffelsen? eller så mener du at spillet er helt sinnsykt bra. Har hørt mye bra om det og er litt fristet til å plukke det opp selv, men pga Square sine siste nedturer tviler jeg kraftig... Hehe, digger spillet sånn passe så langt. Er alt annet enn skuffet, men så er jo jeg også av dem som elsket meg gjennom Final Fantasy XIII. Likte du ikke det spillet, er det vel mye som skal skje for at du skal like dette her så mye mer. Var problemet ditt med XIII at det var for lineært, så er problemet løst, for dette spillet her har mye mer frihet. Ellers så er det mye det samme som XIII (naturlig nok), men med litt modifikasjoner her og der, som nok mange vil se på som positive. Som sagt, spillet er en verdig oppfølger i serien, og likte du XIII vil du helt sikkert også like dette. Men var det absolutt ingenting ved det spillet som slo an, så kan du nok holde deg unna dette også. (Og ja, jeg spiller fortsatt Final Fantasy XIII-2, sånn for trådens temas skyld.) Endret 16. februar 2012 av Nevnarion Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har skrudd tiden litt tilbake, og koser meg med Day of the Tentacle. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Akkurat nå spiller jeg Alan Wake på PC. Ellers spiller jeg Rayman Origins på PS3 (gav opp Sly 3 pga. en helvettes bug), Warp på Xbox 360, SUper Mario Galaxy på Wii og SUper Mario 3D Land på 3DS. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) MW3 fordi det er gratis på Steam denne helgen. Jeg har lyst å sammenligne det med BF3 (om det går ann) fordi jeg elsket COD4 da det kom, men nå spiller jeg bare BF3 som FPS. Det blir interessant å bruke litt av helgen på MW3 når det er gratis, foreløpig må jeg si at det ser labert ut og at det nesten ødelegger det gode minnet jeg hadde om COD4. Endret 17. februar 2012 av Cri Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Listen min er nok noe forandret, men slik ser den ut: Uncharted 3 (PS3) Soul Calibur 5 (PS3) Jak And Daxter The Precursor Legacy (PS3) Heavy Rain (PS3) Alan Wake (PC) Battlefield 3 (PC) Skyrim (PC) Star Wars The Old Republic (PC) Dawn Of War 2 Retribution (PC) Super Mario Galaxy 2 (Wii) Kirby Epic Yarn (Wii) Donkey Kong Country (Wii) Skylanders: Spyro Adventure (PS3) Endret 17. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå