Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en fighting stick for en stund siden, og spilte litt Street Fighter 5. Men det er noe som ikke helt "klikker" for meg med det spillet. Lange loading timer, kjedelige folk og lite å gjøre. Kjøpte King of Fighter XIV i dag, og det var noe helt annet. Liker gameplayet der mye bedre. Det føles raskere og mer intenst, og selv om mekanikken bak er rimelig dyp (komplett med EX moves, Super EX moves og fuglene vet hva alt kalles) er det enkelt nok å lære seg, og ikke minst å faktisk bruke i kamp, fordi vi strengt tatt bare har fire knapper å forholde oss til. Synes slossespill i dag er alt for avanserte for oss vanlige dødelige. Alt for mange knapper og rot. Og selv ved launch hadde KoF XIV mye mer content enn SFV har pr i dag, og det er hele 50 folk å velge i. King of Fighters, indeed. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke alle spill på One slik da? Har vel blitt bedre med tiden håper jeg.

Begynte så smått på F2P spillet Heroes & Generals på PC i går. Herlig online WW2 fps å slå i hjel litt tid med :)

Fikk spillet fra gamezone i går.

Ja, spill på XBone tar helt sykt lang tid å installere. Forrige jeg installerte var ReCore og Rainbow Six: Siege, og begge tok godt over en time å installere - fra DISK! Dette MÅ de ordne i Scorpio.

Begynte å installere spillet ca mellom 14:00 14:30 å var ferdig mellom 20:00 20:30, tipper det er mange som installerer spillet i går.

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med episode 5 av Hitman, som ble gitt ut i dag. Tok meg 5 timer å fullføre episoden, alle drept med pianowire.

Bestemte meg faktisk for å vente med hitman til alle episodene var kommet, har kun gjort Paris. Men lastet ned de andre. Gleder meg :)

Skulle ønske jeg hadde klart det samme. Har 49 timer spilt så langt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...