Schreiber Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Kjøpte en fighting stick for en stund siden, og spilte litt Street Fighter 5. Men det er noe som ikke helt "klikker" for meg med det spillet. Lange loading timer, kjedelige folk og lite å gjøre. Kjøpte King of Fighter XIV i dag, og det var noe helt annet. Liker gameplayet der mye bedre. Det føles raskere og mer intenst, og selv om mekanikken bak er rimelig dyp (komplett med EX moves, Super EX moves og fuglene vet hva alt kalles) er det enkelt nok å lære seg, og ikke minst å faktisk bruke i kamp, fordi vi strengt tatt bare har fire knapper å forholde oss til. Synes slossespill i dag er alt for avanserte for oss vanlige dødelige. Alt for mange knapper og rot. Og selv ved launch hadde KoF XIV mye mer content enn SFV har pr i dag, og det er hele 50 folk å velge i. King of Fighters, indeed. Endret 24. september 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 (endret) Har vokst fra spilling. edit: jk Cs Endret 25. september 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Rocket League og Overwatch i det siste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Assassins Creed Syndicate. Herlig spill, det beste på mange år spør du meg. Hadde egentlig tenkt å hoppe over det, men siden PCen er blitt oppgradert og jeg fant det på tilbud slo jeg til. God stemning, bra grafikk og digg musikk. Koser meg så langt! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Fullførte deus ex mankind divided i går. Syns det leverte varene. Er nå i gang med Nier på PS3. Dette har gått under radaren min og pga. At oppfølgeren ser spennende ut så må jeg prøve dette. Så langt har det levert varene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Forza horizon 3, tar helvete lang tid å installere på Xbox One min. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Er ikke alle spill på One slik da? Har vel blitt bedre med tiden håper jeg. Begynte så smått på F2P spillet Heroes & Generals på PC i går. Herlig online WW2 fps å slå i hjel litt tid med Endret 27. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Ja, spill på XBone tar helt sykt lang tid å installere. Forrige jeg installerte var ReCore og Rainbow Six: Siege, og begge tok godt over en time å installere - fra DISK! Dette MÅ de ordne i Scorpio. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Nettopp ferdig med episode 5 av Hitman, som ble gitt ut i dag. Tok meg 5 timer å fullføre episoden, alle drept med pianowire. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Er ikke alle spill på One slik da? Har vel blitt bedre med tiden håper jeg. Begynte så smått på F2P spillet Heroes & Generals på PC i går. Herlig online WW2 fps å slå i hjel litt tid med Fikk spillet fra gamezone i går. Ja, spill på XBone tar helt sykt lang tid å installere. Forrige jeg installerte var ReCore og Rainbow Six: Siege, og begge tok godt over en time å installere - fra DISK! Dette MÅ de ordne i Scorpio. Begynte å installere spillet ca mellom 14:00 14:30 å var ferdig mellom 20:00 20:30, tipper det er mange som installerer spillet i går. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Nettopp ferdig med episode 5 av Hitman, som ble gitt ut i dag. Tok meg 5 timer å fullføre episoden, alle drept med pianowire. Bestemte meg faktisk for å vente med hitman til alle episodene var kommet, har kun gjort Paris. Men lastet ned de andre. Gleder meg Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Nettopp ferdig med episode 5 av Hitman, som ble gitt ut i dag. Tok meg 5 timer å fullføre episoden, alle drept med pianowire. Bestemte meg faktisk for å vente med hitman til alle episodene var kommet, har kun gjort Paris. Men lastet ned de andre. Gleder meg Skulle ønske jeg hadde klart det samme. Har 49 timer spilt så langt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 FIFA 17. Årets tre måneder lange fifa-nerding er herved igang. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Har et tomrom i livet etter jeg ble ferdig med det meste i Witcher 3, men holder meg til PES 17 om dagen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Fullførte nettopp Deus Ex Human Revolution Director's cut for første gang, for ett spill. Nå skal jeg sette igang med Mankind Divided. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Har endelig fått en demo av Dragon Quest Builders. Blitt noen timer allerede, og det lover svært bra. Kan bli bra, det her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Fullførte nettopp Deus Ex Human Revolution Director's cut for første gang, for ett spill. Nå skal jeg sette igang med Mankind Divided. Kunne jeg faktisk tenkt meg å spillt igjennom selv Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Forza Horizon 3 på PC! Silke-smooth og over 100 fps! Dæven for en grafikk, og dæven så gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå