Schreiber Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Er ferdig med første dungeon i Recore, og så langt blir det bare bedre og bedre. Eneste kjipe er at jeg lette sykt lenge for å finne ting jeg trengte i nevnte dungeon. Endte opp med å finne alt av hemmeligheter underveis. Men kom tilbake til basen nå, og synes det var et naturlig sted å ta en pause frem til i morra. Angående Resident Evil 2 remaken er jeg både skeptisk og optimistisk. Spillet i seg selv er et av de beste i serien, men Resi 1 remaken ble ødelagt av de forpulte Crimson Head zombiene. De ødela spillet for meg. Hvis de (eller noe tilsvarende) er med i Resi 2 remaken blir det ikke kjøp engang. Grafikken i det originale Resi 2 er ikke all verden i dag, men du må huske på hvordan ting var på den tiden. Da det kom var grafikken noe av det beste på markedet. Ikke at jeg bryr meg om grafikk akkurat, og slettes ikke så mye at jeg må slutte ufrivillig på grunn av den. Er det bra gameplay tåler jeg det meste. Eneste jeg kan sette fingeren på er at det starter på verst tenkelige måte. Eneste jeg har sett som er verre er å starte et spill midt i en kamp uten tutorial, men selv da har det stort sett gått greit. Som en liten oppsummering starter Resident Evil 2 med deg omringet av zombier, så du har veldig kort tid på å stikke av. Da er det jo kjipt å aldri ha prøvd disse tanks-kontrollene før. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Begynte på Bioshock 1 igjen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg spilte gjennom RE1-remaken og synes den var ganske suveren, så jeg er veldig spent på RE2-remaken da jeg i utgangspunktet synes RE2 er et langt sterkere spill enn eneren. Hvis de gjør som med eneren og bare gjenskaper spillet med ny grafikk og ikke gjør noen større forandringer utover å la meg sløyfe tank-kontrollene (mulig i Steam-versjonen) så vil det bli helt perfekt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Hadde vært tøft om de kunne lage en remake av Resident Evil 2 med samme kamera osv som i RE4 og oppover. Noen endringer måtte jo gjøres for å tilpasse spillet (monstre, puzzles osv), men hadde ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har begynt på ReCore. Dette falt virkelig i smak her i gården. Prøvde det også på PC da det og fulgte med om man kjøpte det digitalt. På PC bruker lading ca. 30% av tiden Xbox One bruker samt. at framerate er mer stabil. Så om man har en kontroller til PC så anbefales det nesten å spille der. Ellers er spillet supersjarmerende og et glimrende platform-eventyr! Dette skal spilles gjennom for min del iallefall. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Hadde vært tøft om de kunne lage en remake av Resident Evil 2 med samme kamera osv som i RE4 og oppover. Noen endringer måtte jo gjøres for å tilpasse spillet (monstre, puzzles osv), men hadde ikke vært så dumt. Skeptisk. Fixed camera angles er veldig nyttige når det kommer til å skape en skummel stemning, nettopp fordi du ikke får sett akkurat der du vil se. Det ukjente er mye skumlere enn det kjente. Endret 17. september 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har begynt på ReCore. Dette falt virkelig i smak her i gården. Enig der. Utrolig bra spill. Ser det får blandet mottakelse, men selv vil jeg nok gi det rimelig høy karakter. Hadde vært tøft om de kunne lage en remake av Resident Evil 2 med samme kamera osv som i RE4 og oppover. Noen endringer måtte jo gjøres for å tilpasse spillet (monstre, puzzles osv), men hadde ikke vært så dumt. Skeptisk. Fixed camera angles er veldig nyttige når det kommer til å skape en skummel stemning, nettopp fordi du ikke får sett akkurat der du vil se. Det ukjente er mye skumlere enn det kjente. Jeg pleide å tenke det samme. Så prøve jeg Resident Evil: Revelations. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Det er fullt mulig å gjøre det uten, men i RE2 er det et viktig element og hvis de skal lage en remake som er tro mot originalen så må de bruke kameravinklene. Siden de gjorde dette så bra i RE1-remaken har jeg full tro å at de gjør det på samme måte med RE2. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 (endret) Bioshock (Første) fra samplepakken på PS4 Har ikke spilt dette siden det kom ut første gangen, fantastisk å være tilbake! Endret 20. september 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Freedom Planet er vel verdt å sjekke ut hvis man noen gang har likt Sonic (til Genesis/Mega Drive vel og merke, ikke rælet som er laget senere). Spillet skulle i utgangspunktet være et Sonic-spill, men ble etterhvert gjort om til sitt eget konsept. Gameplay-messig er det fortsatt veldig Sonic. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Laster ned demoen til Freedom Planet nå. Takk for tips, aldri hørt om det før. Ellers går det i Super Mario 64 DS. Som tittelen sterkt antyder er det Super Mario 64 til DS, men det er ikke en ren port. Det starter på nøyaktig samme måte som SM64, med Mario som hopper ut av et rør foran slottet til Peacn (eller princess Toadstool, som hun kaller seg her.) Men rett etter dukker to nye rør opp, og Luigi og Wario hopper ut av dem. Rett etter forsvinner alle tre, og kameraet zoomer inn on Yoshi, som ligger og sover på taket av slottet (WTF?). Dermed får vi Super Mario 64 i reprise, bare med Yoshi i stedet for Mario i starten. Mario, Luigi og Wario vil etterhvert (og når som helst, ikke bare på enkelte brett) bli spillbare, men de må reddes først. Genialt konsept jeg håper Nintendo kan gjøre flere ganger. Tar gjerne en sånn "remake" av Super Mario Galaxy til NX. Brettene er stort sett de samme, men med flere spillbare karakterer kan det jo bli interessant. Har ennå ikke gitt opp håpet om et Super Mario Galaxy-lignende spill med folk fra en rekke Nintendo-franchiser. Bare tenk på Super Mario Galaxy med Fox McCloud, Samus, Link, Donkey Kong og Kirby som spillbare gjennom hele spillet, og brett basert på alle franchisene? Hadde vært helt rått. Endret 21. september 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Har gått all in på NHL 17 om dagen. Litt Be a Pro, bittelit HUT og veldig mye EASHL med kolleger og venner. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Skyrim: Enderal fram til Mafia 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Prøvde meg på episode 2 av Batman-spillet til Telltale, men gadd ikke spille noe særlig. Er så møkk lei Batman, og spillet ser ikke ut til å tilføre noe særlig nytt til karakteren eller universet. Gikk heller tilbake til Dragon Quest VII, og der blir jeg nok en god stund. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Eg speler The Swapper. Spelte Portal og Portal 2 i fjor (eller var det i forfjor?) og vart tipsa om at eg kanskje også ville lika The Swapper. So far, so good! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Eg speler The Swapper. Spelte Portal og Portal 2 i fjor (eller var det i forfjor?) og vart tipsa om at eg kanskje også ville lika The Swapper. So far, so good! Anbefaler å ta en titt på Q.U.B.E. (http://store.steampowered.com/app/239430/) Veldig i samme gate som Portal. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Hearthstone. Litt i overkant av det. Og litt wow igjen, på rp-server som alltid. Det finnes fortsatt, litt usikker på hva mer man kan si om det. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Forza Horizon 3 for alle penga Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Forza Horizon 3 og Dragon Quest VII. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Skal starte opp Mafia 2 igjen i dag for å forberede meg til 7 oktober Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå