TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Pokemon GO Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 -League of Legends -StarCraft: Mass Recall https://www.sc2mapster.com/maps/starcraft-mass-recall/ Kommende: -Doom 4 Ooooh, takk for at du minte meg på Mass Recall. Husker jeg spilte det litt for lenge siden, i en uferdig versjon. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Har fyret i gang just cause 3 igjen! Knapt gjort ett oppdrag, kun befridd byer tidligere. Masse å gjøre nå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Spiller for det meste Stellaris og Fallout 4 for tiden. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Monster Hunter 4U og Xenoblade Chronicles på 3ds. Historien i Xenoblade virker utrolig platt, med ganske todimensjonale karakterer, men settingen er kul nok og musikken er utrolig bra. Kampsystemet er ok, mister litt sjarmen ved at det er så mye trash fights. MH4U: Hammer og greatsword i dag. Hammer er morsommere, foretrekker fortsatt sword and shield, charge blade og dual blades. Skal prøve lance litt, kanskje mot Zinogre eller Najarala. Må skaffe noe nytt å spille på 3dsen. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 The witcher 3 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Beyond Good & Evil HD på XBone. Var gratis forrige måned med Games With Gold. Har ikke spilt det på flere år, og kom aldri gjennom det da. Skal gjøre et tappert fortsøk igjen. Månedens gratis spill verdt å merke seg er WWE2k16 og Forza Horizon. Kan bli morsomt. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt! Fantastisk flott spill. Dystert men samtidig vakkert. Blir helt oppslukt Lenge siden jeg har følt det sånn for et spill. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt! Fantastisk flott spill. Dystert men samtidig vakkert. Blir helt oppslukt Lenge siden jeg har følt det sånn for et spill. Som flere her har nevnt så er det største problemet med Witcher 3 når det hele er ferdig (selv har jeg vel ca 250 timer med DLC`er), og man må ta til takke med tilsvarende spill hvorav ingen rekker Witcher til knærne i noe som helst.... Etter 30 år med gaming seiler det opp som tidenes mest gjennomførte spill i min bok Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 (endret) Spilte dere de andre og, eller rett på witcher 3? Her går det i WoW:Legion om dagen. Sprøtt hvordan et 12 år gammelt spill lever i beste velgående. Endret 5. september 2016 av Niram Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Witcher 3 her og. Startet med den første dlcen. Kanonbra så langt! Fantastisk flott spill. Dystert men samtidig vakkert. Blir helt oppslukt Lenge siden jeg har følt det sånn for et spill. Som flere her har nevnt så er det største problemet med Witcher 3 når det hele er ferdig (selv har jeg vel ca 250 timer med DLC`er), og man må ta til takke med tilsvarende spill hvorav ingen rekker Witcher til knærne i noe som helst.... Etter 30 år med gaming seiler det opp som tidenes mest gjennomførte spill i min bok Hehe ja det kan jeg tenke meg. Jeg kan se for meg at det er få spill som kan gi deg den samme følelsen / opplevelsen som the witcher. Heldigvis for meg så spiller jeg ikke mange slike spill i løpet av et år. Spiller mest moba / mmorpg til vanlig. Assassins creed er også et veldig kjært minne. Spilte dere de andre og, eller rett på witcher 3? Her går det i WoW:Legion om dagen. Sprøtt hvordan et 12 år gammelt spill lever i beste velgående. Rett på 3`ern Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Har akkurat bygd ny gamingpc, så det blir nok en del Witcher 3 i nærmeste framtid. Ellers har jeg en tungt modifisert utgave av X3: Albion Prelude (tenk i retning Elite: Dangerous, bare i mindre skala) som til stadighet stjeler av tiden min, samt at jeg har planer om å få lagt labbene på Deus Ex: Mankind Divided i nær framtid. Den oppussede utgaven av Darksiders II frister også. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Hadde witcher 2 liggende uspilt fra games with gold på 360en. Her snakker vi ekstreme framskritt fra spill 1 til 2. 1 kommer jeg aldri til å fullføre, men spill 2? Responsivt kampsystem, rett inn i action i historia, og ellers beholdt det som funka i første. Så takk for at dere snakka witcher, drev meg til å prøve og dette er kult. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 World of warships, og det er knallmoro! Lenke til kommentar
orv Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Tok frem Bloodborne igjen. Oppdager fortsatt nye ting og områder i det spillet, fantastisk hvordan de greier å skjule passasjer på en måte som gjør at du knapt skjønner at du kunne overse dem når du først har oppdaget dem. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Path of exile: Atlas Tok frem Bloodborne igjen. Oppdager fortsatt nye ting og områder i det spillet, fantastisk hvordan de greier å skjule passasjer på en måte som gjør at du knapt skjønner at du kunne overse dem når du først har oppdaget dem. Blir dette spillet å finne på PC i overskuelig fremtid? Lenke til kommentar
orv Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Path of exile: Atlas Tok frem Bloodborne igjen. Oppdager fortsatt nye ting og områder i det spillet, fantastisk hvordan de greier å skjule passasjer på en måte som gjør at du knapt skjønner at du kunne overse dem når du først har oppdaget dem. Blir dette spillet å finne på PC i overskuelig fremtid? Har ikke hørt at det er planer om det.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Rundet enedelig Shadow Warrior (2013) på Pc i dag. Nå fortsetter jeg på Tales of Zestiria (PS4) frem til Bioshock kommer ut neste uke! Synes kampsystemet virker helt random men ok Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Begynte på Tomorrow Children, men det bare kræsjer etter tutorialen. Får prøve igjen om en stund. Kan være serverproblemer eller noe sånt. Virker bra, men sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå