Thoto79 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Prøvde å runne Deus Ex: Human Revolution en gang for alle, men den famøse HUD buggen stoppet nok en gang forsøket på det... Så da går det i Dishonored og Cities: Skylines inntil No Man`s Sky kommer på fredag! Hype! Så kjedelig :-( selv var jeg gjennom alle tre avslutningene og syns spillet var en sinnsykt bra opplevelse. Har selvfølgelig en preorder inne på Mankind Divided. Ja, jeg installerte til og med spillet på en ny PC i håp om at HUD`n skulle våkne og ta turen tilbake til savegamen min, men no sigar. Men var heldigvis 25 timer inn i spillet så da tok jeg bare slutten på Youtube og ser fram mot Mankind Divided! Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 CS:GO og litt StarCraft2, mens jeg gleder meg til Gears of war 4! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Noen som spiller nye EDF, og kan si noe om hvordan det er jamført med tidligere titler til konsoller? Tenker du på Earth Defense Force 4.1: The Shadow Of Despair ? ja, har kjøpt det nå. Moro alene, meget moro med co-op. Litt skuffa med tanke på at dette er 2016, med så simple textures. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Noen som spiller nye EDF, og kan si noe om hvordan det er jamført med tidligere titler til konsoller? Tenker du på Earth Defense Force 4.1: The Shadow Of Despair ? ja, har kjøpt det nå. Moro alene, meget moro med co-op. Litt skuffa med tanke på at dette er 2016, med så simple textures. Ser den men siden det er en serie for spesielt interesserte så er jo budsjettet sikkert der etter. Men Ja er gøy og spille alene og spesielt med kompiser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Nå om dagen går det i World of Warcraft. Pre-legion events og stor gleder meg til den 30 da lanseringen av Legion utvidelsen åpnes opp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Samme som LarZen ? Første gang jeg rører spillet på flere år, og det er faktisk gøy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Nå for tida går det bare i Stellaris. Det spillet er seriøst vanedannende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Rage på pc må lage Rage 2 1 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Rocket League og har nå såvidt begynt på Metal Gear Solid V Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Red Dead Redemption og american truck simulator har det gått mest i senere tid, i tillegg til episode nr 1 av batman serien til telltale. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Følte meg litt i det nostalgiske hjørnet i dag, så jeg har startet opp med The Curse of Monkey Island Det begynner å bli noen år siden jeg spilte det sist, å det spillet er like fantastisk i dag, som når det kom ut. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Super mario sunshine på gamecube 1080i gjennom en hdmi adapter bra bilde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Super Mario Sunshine er fantastisk! Går mye i Overwatch (Pc) her, men skal snart starte på Morrowind (Pc)! Endret 19. august 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Spiller for det meste Battlefield 4 og Rainbow Six Siege. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) F1 2016! Noen andre? Quality shit Endret 19. august 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 AC Black Flag til Xbox One, det siste bra AC spillet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Skyrim: Enderal - The Shards of Order (mod), viser seg å være ca like tykk og omfattende som Blood&Wine var til Witcher 3 Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Spennende! Jeg har planlagt å lage en Witcher i Skyrim når jeg har spilt meg gjennom Blood & Wine. Endret 22. august 2016 av Nlklas 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Spennende! Jeg har planlagt å lage en Witcher i Skyrim når jeg har spilt meg gjennom Bloow & Wine. Ja når Witcher abstinensene stod på som verst så tenkte jeg det samme, så da passet det jo perfekt at Enderal kom og har blitt inspirert av Witcher 3 i den forstand at det ikke er lvl scaling på fiender, kun fast travel ifra signposts, mørkere story, ingen health generation i combat etc etc. Eneste man virkelig savner er Gwent..... Enderal: Shards of Order download Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Monster Hunter 4U på N3DS. Jaktet akkurat ned min første Tigrex, og en Seltas Queen rett før det. Dronninga var en fantastisk jakt. Inspirert. Jeg er alt for lite analytisk og for aggressiv, men slapp unna med det i dag. Deilig spill innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå