Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Endte opp med å kjøpe Gimmick League: Age of Aimbots. Folk påsto det var mer casual enn andre shooters, men da tror jeg de har spilt på konsoll Endret 12. juli 2016 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Blitt noen timer med Song of the Deep, ubåt-metroivania-spillet fra Insomniac. Elsket det i starten, men det har dessverre begynt å irritere meg mer enn det gleder meg. Det gjør så mye rett, og kunne fort ha blitt en fantastisk opplevelse. Men fiendene er vanvittig irriterende, og noen puzzles er dritvanskelige pga kontrollene. Og det med gamepad. Tør ikke tenke på hvordan det vil være med mus og tastatur (er tross alt på Steam.) Måtte faktisk ta en pause nå, fordi et puzzle ble for irriterende og frustrerende. Skal taue en mine og sprenge en vegg, men minen sprenges jo hele tiden bare den er i nærheten av noe som helst. At "noe som helst" ofte er meg hjelper heller ikke. Skuffende. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Holder fortsatt koken på Black Ops 3. Kom ny DLC på tirsdag. 4 nye baner, som er OK+ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Marioparty 4, 5 og 6 på Gamecube. Hadde helt glemt hvor fantastisk gøy de spillene kunne være når man er flere i lag Tenkte å starte med Zelda Windwaker når man klarer å finne ut hvor man har gjort av minnekortet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Prøver meg litt på Pokemon GO. Som de fleste andre i hele verden. Det har låst seg forstyrrende mange ganger allerede, og GPSen er sykt treg med å oppdatere seg. Men ellers er det morsomt nok for et gratis spill uten noe særlig innhold. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 The Witcher 1: Enhanced Edition (PC) og Pokemon Go på iOS:) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Her går det i Pokemon Go om dagen. Og innom noen tech demoer på HTC Vive engang iblant. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Ratchet & Clank på PS4. Pokémon Go var innom telefonen noen få timer, og det var vel det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Dirt Rally, blir aldri lei dette spillet. Pokémon Go var innom min mobil og bare for å se hva det dreide seg om, men blei sletta ganske fort. Liker verken Pokémon eller å spille på mobil. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Dirt Rally, blir aldri lei dette spillet. Pokémon Go var innom min mobil og bare for å se hva det dreide seg om, men blei sletta ganske fort. Liker verken Pokémon eller å spille på mobil. Har ikke spilt dirt rally på et par måneder, skjedd noe nytt? Sånn i form av oppdateringer etc. Nye land osv. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Spiller Grim Dawn. Ikke helt min type spill, men skal legge inn en økt eller to til før jeg gir opp. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Her går det i INSIDE. Trodde faktisk ikke dette var min type spill men dette var rett og slett kjempebra. Glatte og responsive kontroller, og realistisk fysikk for å nevne noe. Må jo sies at jeg ikke kan huske sist jeg lo i et spill og hvem skulle tro at et så mørkt og dystert spill kunne frembringe så mye latter. Anbefales! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Surrer mellom mange forskjellige spill og klarer ikke helt å lande på ett. Har begynt med Star Ocean 5, Grandia 2-remaken på Steam og jeg har testet Shadow Hearts på emulator. Sistnevnte virker veldig lovende så mulig jeg spiller det helt i gjennom. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Her går det i tre spill om dagen: Hovedsaklig Fallout 4 med endel Pokemon Go ispedt noe Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Har begynt med the Witcher 3 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Holde på å spille igjennom GTA spillene og er nå kommet til GTA IV, spiller i tilegg Rocket League og Payday 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Har dødd femten ganger på rad på første boss. Jepp, tid for litt Dark Souls 3. Spilte som Herald, men gav opp på førstebossen. Skiftet over til Knight og tok bossen på første forsøk. I'm back, bitch! Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Fullførte nettopp INSIDE. For et sjukt bra spill, bokstavelig talt. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal begynne på EDIT: Vurderer å kjøpe Limbo, vil det bli en nedtur? Jeg aner ingenting om Limbo fra før, bare at det er samme utvikler og samme styring ..? Endret 20. juli 2016 av NinjaVal Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Fifa 16 og Pokémon go! Fun fun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå