Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitt noen timer med Song of the Deep, ubåt-metroivania-spillet fra Insomniac. Elsket det i starten, men det har dessverre begynt å irritere meg mer enn det gleder meg. Det gjør så mye rett, og kunne fort ha blitt en fantastisk opplevelse. Men fiendene er vanvittig irriterende, og noen puzzles er dritvanskelige pga kontrollene. Og det med gamepad. Tør ikke tenke på hvordan det vil være med mus og tastatur (er tross alt på Steam.) Måtte faktisk ta en pause nå, fordi et puzzle ble for irriterende og frustrerende. Skal taue en mine og sprenge en vegg, men minen sprenges jo hele tiden bare den er i nærheten av noe som helst. At "noe som helst" ofte er meg hjelper heller ikke. :(  Skuffende.

Lenke til kommentar

Dirt Rally, blir aldri lei dette spillet. Pokémon Go var innom min mobil og bare for å se hva det dreide seg om, men blei sletta ganske fort. Liker verken Pokémon eller å spille på mobil.

Har ikke spilt dirt rally på et par måneder, skjedd noe nytt? Sånn i form av oppdateringer etc. Nye land osv.

Lenke til kommentar

Her går det i INSIDE. Trodde faktisk ikke dette var min type spill men dette var rett og slett kjempebra. Glatte og responsive kontroller, og realistisk fysikk for å nevne noe. Må jo sies at jeg ikke kan huske sist jeg lo i et spill og hvem skulle tro at et så mørkt og dystert spill kunne frembringe så mye latter.

Anbefales!

Lenke til kommentar

Fullførte nettopp INSIDE. For et sjukt bra spill, bokstavelig talt. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal begynne på :(

EDIT: Vurderer å kjøpe Limbo, vil det bli en nedtur? Jeg aner ingenting om Limbo fra før, bare at det er samme utvikler og samme styring ..?

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...