Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja de er helt herlige! Last Light hadde jeg faktisk spilt i gjennom på PC tidligere også, men kjøpte pakken på PS4 og måkte i gjennom på ny for en mer sømløs opplevelse av den verdenen! Klam og herlig stemning der :)

Ellers er det fortsatt The Witcher 3 her..kom aldri igjennom det i løpet av 3 ukers frien pga. Vær og Bergenfest. Tvilsomt at det blir særlig mye spilling med 84 timers jobb denne uken heller!

Knallspill er det i hvertfall!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Man kommer nok ikke gjennom The Witcher 3 på tre uker, nei. Jeg fullførte hovedhistorien tidligere i år og det tok meg et par måneder. Planlegger å spille gjennom utvidelsene senere i år, for jeg tror man blir utbrent og lei hvis man prøver å spille disse rett etter at man har rundet hovedspillet.

Lenke til kommentar

I fravær av en Blood & Wine ekspansjon som funker grafisk, har jeg faktisk gått hen og på ny blitt hektet på Gothic 2, Gold-utgaven. For et spill, for et spill....! Det er bare rett og slett det beste og mest underholdende spillet jeg noen gang har spilt, uansett sjanger. Er nok mye nostalgi-briller som avgjør dette, da jeg spilte både G2 og Morrowind til døde da de kom ut.

Lenke til kommentar

Hearts of Iron 4. Spilt toeren og treeren, så er jo litt vant til systemet. Sett et par tutorials og googlet litt rundt, og begynner å få på taket på det nå. Spilte i går til 1943 med Tyskland (prøvd et par tre ganger fram til 1940-42 med både Tyskland og Italia), og det gikk veldig fint. Barbarossa gikk over all forventning (startet i desember 1941), og har tatt både Leningrad, Stalingrad og Moskva, så nå er det bare å ta litt mer land, så faller Soviet.

Lenke til kommentar

Har blitt sykt hektet på DC Universe Online igjen. Spilte det en del da det kom i 2011, men level cap er bare 30, og gikk fort lei da jeg nådde det etter en ukes tid. Lagde en drøss karakterer jeg spilte en del, der noen var egne kreasjoner, mens andre var litt vel inspirert av kjente superhelter. Men da det kom på XBone nylig tenkte jeg å teste det igjen på PC. Strengt tatt var jeg overrasket over at spillet fortsatt var i live. Andre positive overraskelse var at det bare er to servere nå (en for Europa, en for USA), og begge var smekkfulle. Ikke bare er spillet fortatt i live, men det går bedre enn noensinne. :)

Level cap er fortsatt bare 30, men vi fokuserer heller på Combat Ratin etter det. Dette økes ved å få bedre utstyr osv. Da jeg nådde lvl 30 for noen dager siden hadde jeg CR på 31, og max er foreløpig ca 165. Det er også 24 "episoder" etter hovedhistorien, der alle er små historier basert på forskjellige ting. Med andre ord er det mer enn nok innhold i spillet til å vare i månedsvis, og det er fullt av spillere nesten hele tiden. Faktisk så mange at enkelte oppdrag kan være et slit å fullføre, fordi andre bare tar ting jeg trenger. :p Samtidig skal det nevnes at hvis to stk banker samme fiende de trenger i et oppdrag, vil begge to få oppdraget oppdatert selv om de ikke er i en gruppe.

I tillegg har vi nå Legends PvE. I starten hadde vi bare Legends PvP, der vi spiller kjente folk i PvP (Superman, Batman osv). Dette var for å la folk spille "ekte" helter, uten at Metropolis er oversvømt av 400+ Supermanner. :p Men nå kan vi spille disse karakterene i dungeons også. Dette gir oss Mark of Legends vi kan bruke for å kjøpe enda flere av disse folkene, uten at det påvirker hovedkarakterene våre. Litt meningsløst, men også ganske kjekt. Å leke med en Batman-kopi er morsomt nok, men å denge løs på gorillaer i Watchtower som den ekte Batman er episk. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Kan jo selv bidra med det jeg spiller for tiden:

Heroes of the Storm - Holdt på med dette spillet i årevis nå og det nye rank systemet har gitt meg et nytt giv.

Overwatch - Ikke like intenst som på release men nå kommer jo competitive play updaten, det blåser nok en del liv i dette.

Factorio - 0.13 updaten er live og den har vanvittig mye kule endringer. Startet en ny game som jeg kommer til å pøse noen titalls timer i.

Skal spille:

Stellaris - Asimov updaten har kommet med masse kule endringer, da blir det ny Stellaris game. Vanvittig bra spill men litt på halv sveis når det kom ut så håper dette fikser en del issues.

Warhammer: End Times - Vermintide - Fikk ikke spilt dette nok når jeg først kjøpte det og nå er det nok endringer til at jeg har lyst til å plukke det opp igjen.

The Witcher 3 - Har ikke puttet mer enn 6-7 timer i dette sålangt, men nå som jeg har den nye maskinen min med GTX 1080 på vei skal jeg kjøre på når jeg mottar ny stas. Hatt lyst til å plukke det opp igjen en stund og inget bedre tidspunkt enn når jeg kan kjøre hele greia på maksimum grafikk.

Lenke til kommentar

Spiller for tiden Zombie Army Trilogy på PC. Har alltid skjønt poenget med sniper-spill, før jeg prøvde Sniper Elite 3. Det ble årets spill etter bare noen timer. Men en zombie-versjon? Høres teit ut, så gav aldri Zombie Army Trilogy en sjanse før jeg fant det på tilbud på Steam til kr 60,-. Er fortsatt bare i det første brettet, men har nesten pisset på meg allerede. :p Dette kan nok bli rimelig heftige saker. Håper seriøst de lager en zombie-versjon av Sniper Elite 4 også. :D

Lenke til kommentar

Har akkurat startet på mighty no.9..å jeg liker det :D det sies at WiiU versjonen krasjer konsollen,det har foreløpig ikke skjedd hos meg :p spillet er blitt blant de mest hatede spill på grunn av gjentatte forsinkelser,dårlig grafikk,dårlig gameplay osv,noe av det er riktig..stemmeskuespill er B-aktig, grafikken er "lavbudsjett",bildet kan hakke litt..Men jeg synes Mighty no.9 klarer seg bra,gameplay er bra og sitter som ett skudd..og når man skrur musikken til 8-bit BAM! Da stemmer alt så mye bedre :)

Endret av olliver
Lenke til kommentar

Etter et intensivt semester med mye skolearbeid og arbeid generelt er det deilig å kunne spille litt igjen. Backloggen er så alt, alt, alt for stor, så jeg valgte i første omgang å ta fatt på Life is Strange igjen. Jeg var visstnok bare ferdig med episode tre, men etter en god økt i går kveld er jeg nær slutten i episode fire, og i formiddag vil jeg fullføre hele episode fem også.

Hvis jeg fortsatt har litt tid etter det er jeg veldig i tvil om jeg skal fortsette med Bioshock Infinite, The Witness eller noe annet. Mulig jeg gir Telltale sitt Game of Thrones eller Tales from the Borderlands en ny sjanse også... Det blir nok ganske tilfeldig hva jeg velger til slutt :)

Lenke til kommentar

Har akkurat startet på mighty no.9..å jeg liker det :D det sies at WiiU versjonen krasjer konsollen,det har foreløpig ikke skjedd hos meg :p spillet er blitt blant de mest hatede spill på grunn av gjentatte forsinkelser,dårlig grafikk,dårlig gameplay osv,noe av det er riktig..

Tror de to største problemene er at det ble forsinket ganske ofte uten at det viser noen spesiell grunn til hvorfor, og det skulle bli det "nye Mega Man". Det sier seg selv at det ikke ville gått bra. Tenk deg hvis Shigeru Miyamoto forlot Nintendo og startet et eget selskap, og det første spillet deres skulle bli "den nye Mario"? Det ville aldri ha levt opp til forventningene.

On-topic fikk jeg Star Ocean: Integrity and Faithlessness i dag. Ser det har fått blandet mottakelse, men jeg liker det ganske godt så langt. Har dog ikke spilt så mye, men dette kan bli en høydare i sjangeren for meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...