Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Mirror's Edge: Catalyst og Anima: Gates of Memories i posten i dag, begge til PS4. Likte det første Mirror's Edge, så dette blir knall. Aner ikke en dritt om Anima annet enn at det er et rollespill, det er skrevet av samme som skrev boken (bøkene?) og brettspillet Anima (aldri hørt om noen av dem), og det kostet bare kr 249,-. Har utrolig lave forventninger til det, men da kan man jo lett bli positivt overrasket. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Fikk Mirror's Edge: Catalyst og Anima: Gates of Memories i posten i dag, begge til PS4. Likte det første Mirror's Edge, så dette blir knall. Aner ikke en dritt om Anima annet enn at det er et rollespill, det er skrevet av samme som skrev boken (bøkene?) og brettspillet Anima (aldri hørt om noen av dem), og det kostet bare kr 249,-. Har utrolig lave forventninger til det, men da kan man jo lett bli positivt overrasket. :)

Har Anima på ønskelisten på Steam, så skriv gjerne noen inntrykk når du har prøvd det litt.

Holder på med Tales of Zestiria (PS4), A Boy and His Blob (PC) og Kirby: Planet Robobot (3DS).

Lenke til kommentar

Har Anima på ønskelisten på Steam, så skriv gjerne noen inntrykk når du har prøvd det litt.

Har fått spilt det litt nå, og førsteinntrykker er for så vidt greit. Det er absolutt et indiespill, og slettes ikke for alle. Ikke forvent det helt store av grafikken og lyden, og kontrollene føles litt merkelige. Er ikke akkurat realistisk fysikk her. Irriterer meg også litt at når jeg åpner en dør osv via en knapp får jeg se døren åpne seg, men jeg ser ikke hvor den faktisk er på kartet. Har åpnet to dører et sted, men aner ikke hvor noen av dem er. Litt kjipt.

Men bortsett fra det lover det veldig bra. Historien er meget interessant, det er bra humor her, og skill-systemet lover veldig bra. Kort sagt har man et skilltree (dvs en for hver av de to karakterene), og alle skillsene er linket. Åpner man to skills ved siden av hverandre vil de gi en bonus som mer helse, mer magi osv. Kanskje ikke det helt store, men interessant designvalg. For et lavbudsjettspill liker jeg det ganske godt så langt. Men det er slettes ikke for alle. Man får som regel det man betaler for, og Anima er og blir et billigspill. Men godtar man det er det nok mye å glede seg over her. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går fremdeles i BF4 til Snes her. Kjøpt både GTA V og The Witcher 3 til PSX, men klarer ikke å få interessen for singleplayer spill igjen. Brukte over 1000 timer på Oblivion til Atari 2600, mens Skyrim til GBA ligger jeg på under 30 timer før jeg mistet interessen.

Tror muligens jeg er spill lei.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Hvordan er førstnevnte? Vurderte å starte på det, men så kom Trails of Cold Steel ut omtrent samtidig.

Har dessverre ikke så mye positivt å si om det. Historien er uengasjerende og kjedelig, folkene det samme, humoren er fraværende og den åpne verdenen er mer til skade enn til nytte. Kampsystemet er dypt og bra, men også det har problemer i form av et til tider håpløst kamera. Jeg er veldig glad i Tales-serien, men synes Zestiria er svakt. Tenker dog å fullføre siden jeg har kjøpt det og lagt 20 timer i det.

Lenke til kommentar

Hvordan er førstnevnte? Vurderte å starte på det, men så kom Trails of Cold Steel ut omtrent samtidig.

Har dessverre ikke så mye positivt å si om det. Historien er uengasjerende og kjedelig, folkene det samme, humoren er fraværende og den åpne verdenen er mer til skade enn til nytte. Kampsystemet er dypt og bra, men også det har problemer i form av et til tider håpløst kamera. Jeg er veldig glad i Tales-serien, men synes Zestiria er svakt. Tenker dog å fullføre siden jeg har kjøpt det og lagt 20 timer i det.

Ok, jeg ble ikke mer motivert nå.  :p Men jeg har hørt den samme kritikken før, og det var noe av grunnen til at jeg kjørte i gang med Trails of Cold Steel i stedet, som er veldig solid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...