MrCusNT Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 WoW, Fallout 4 og Witcher 3! Venter spent på Overwatch, og Blood and Wine DLCen til Witcher 3 også. Fallout 4 Far Harbour var etter min mening et av de beste Bethesda DLCene til nå og storkoser meg. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Witcher 3. Lå ute på PS Store for bare 200kr. Og med to store DLC er det mye å spille på. Shadow Complex Remastered. Elsker slike metroidvania type spill, og dette er like gøy som det var for 8(?) år siden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Bloodborne på Ps4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ble ferdig med Uncharted 4 i går, så nå fortsetter jeg på Fallout 4 (PS4) Må komme meg igjennom så jeg kan kjøpe den nye DLCen som ser super fet ut! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Ingenting... For første gang på rundt 18 år o.0 Tror jeg begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 The Witcher 3 på PS4, kjøpt på salg nå. Kommer neppe til å gidde å spille igjennom det på PC, som knapt er i bruk uansett. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Gamezone skuffer aldri. Sitter her med Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants In Manhattan til XBone. Med tanke på hvor bra Transformers: Devastation ble kan dette bli stort. EDIT: Jepp, dette skuffet ikke. Gameplay er knall, combat vanskelig å mestre, grafikken nydelig, og det støtter online co-op for opp til fire spillere hele veien. Genialt. Absolutt ikke et spill man bør overse bare fordi det er Ninja Turtles. Da kan man jo like gjerne overse Batman: Arkham Asylum fordi det bare er basert på en fjott fra en tegneserie. Endret 23. mai 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Tha Banner Saga 1 og Stellaris. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Overwatch (Pc), stort sett bare det egentlig nå. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Siden jeg er på jobb, og har en svak laptop går det mest i Defense Grid for tiden. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Har vært sykemeldt en god stund nå, og ikke vært i stand til å spille noe som helst, men nå kan jeg endelig plukke opp spill igjen, så nå har jeg begynt på Far Harbor-DLCen til Fallout 4. Når alle achievementsene derfra er tatt (så jeg igjen har 100% på F4), skal jeg fortsette på Uncharted 2 på PS4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg sluttet fort å spille Uncharted drake's fortune, jeg fortsette på Lego Dimensions Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Finner ikke så mye spennende spill fortida, så jeg rota fram min PS2 og spiller av og til Jak & Daxter: The precursor legacy 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg har spilt gjennom Thomas Was Alone og må si at jeg er skuffet. Ingen skikkelig utfordring og kort varighet. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Finner ikke så mye spennende spill fortida, så jeg rota fram min PS2 og spiller av og til Jak & Daxter: The precursor legacy Dette er et av de spillene som fikk meg til å ha gaming som hobby. Så mange gode minner Tilbake til tråden: Jeg spiller mye Overwatch og WoW for tiden, men skal nå begynne å spille The Witcher 3 DLCen. Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg spiller Tanktastic for øyeblikket. Sjekk ut dette emnet for mer informasjon vedrørende spillet. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har brukt siste tia med å pløye meg gjennom store deler av BloodRayne (2002) PS2, for første gang sia vår 2003. Vampyrberter i tettsittende kostymer, cheesy one-liners, dissende bryster og Nazi zombier i hopetalls var stor moro for 13 år sia, gjensynet derimot, mer irriterende enn underholdende og jeg gikk fort lei. Husker ikke en gang om jeg runda spillet forrige gang men det er snakk om et nokså ordinært slakt og skyt alt som rører seg type spill, og for å hale ut tia må du løpe litt frem og tilbake og leite frem forskjellige ting, så en kan komme seg til helvete videre i spillet. Visste ikke at det kom et spill nr.2 men etter å ha sett gjennom noen videosnutter, tror jeg at det er best å la være. BloodRayne er nå hvert fall overlegent filmene, og tror jeg kommer til å ende med en snill 4,5/10. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Um... det er faktisk tre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå