Sandnessen Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 For øyeblikket nytes The Elder Scrolls Online. Innimellom er det litt kreativ avkobling på Minecraft Survival serveren også. På hytter og andre steder uten dekning, er det fortsatt Stronghold Crusader som er kongen på haugen. ...Can't place that there, M'Lord! Lenke til kommentar
AndyMik Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) En runde til i Fallout 4 på nye gaming riggen Nice. Hvilke specs har den? Til tråden: Jeg lager noen mods til Fallout 4 og spiller også en del CS:GO og DayZ. Intel Core i7-6700K Asus Maximum VIII Hero G.Skill Ripjaws V Series DDR4 2666 (16GB) MSI GTX 980 Ti Gaming 6G Samsung 950 Pro M.2 SSD (256 GB) Pluss litt andre godsaker Endret 3. mai 2016 av AndyMik 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Spiller Star Wars: The Force Unleashed II på ps3 Jeg ble faktisk i kraftig tvil om jeg kjøpte dette tilbake i tid. Spillet i hvertfall det første, og det falt i smak! Er dette bra ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Spiller Star Wars: The Force Unleashed II på ps3 Jeg ble faktisk i kraftig tvil om jeg kjøpte dette tilbake i tid. Spillet i hvertfall det første, og det falt i smak! Er dette bra ? jeg synes det er bra men, mye kommer av jeg er star wars fan oxo Endret 3. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Går mye i bilspill nå. Forza Motorsport 6 på Xbox One og Dirt Rally på PC. Rattes med G920 og Thrustmaster T500RS og i Playseat Revolution sitter jeg godt. Endret 4. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Byttet fra Star Wars: The Force Unleashed II til Saint row 2 ps3, bare lager faen skap for politiet ikke seriøst spillet Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg har nettop spilt ferdig Dark souls 3. Elsket det spillet. Men kjenner at jeg ble litt mett midt i 2. Gjennomspilling. Kjøper nok Bloodborne på fredag Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Spiller gjennom Mass Effect 1 for... nte gang? BLIR ALDRI LEI! Endret 5. mai 2016 av AnderZe Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Uff, skulle virkelig kommer i gang med ME serien. Spilt store deler av enern, men stoppet dessverre opp! Her går det litt i Football manager 16 for tida. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Fremdeles Dark Souls III (Knertet 4 bosser i dag, nærmer meg snart slutten nå) Litt Rocket League i helgene med noen øl Owerwatch Betaen Alle på PS4 Endret 5. mai 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Dark Souls 3! nærmer meg slutten etter 48 timer på main char, har vel 10-15 timer fordelt på 3 andre chars også Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kathy Rain Er ganske bra, old skool point and click Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Marvel Heroes, Overwatch, og Marvel Future Fight. Multitasking, oh yeah. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Herlighet så UTROLIG MORO...!!! Spiller STELLARIS! Har spilt i over åtte timer sammenhengende. Tålmodig kone. 3 om natta nå, og tvinger meg selv til å si god natt til spillet...Jeg er kattepuser i verdensrommet; Kroll Confederation. Leder for øyeblikket en føderasjon bestående av meg, to langtids allierte og tre mindre nasjoner jeg har frigjort fra fiendenes grep.Her er føderasjonen tegnet inn(mangler føderasjons-map mode. Det kommer visst med en snarlig patch.): 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå