avtrekkeren Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har blitt bitt av basillen i alle fall. De første timene var noe trege, og spillet er ikke helt uten problemer (mye trasking fram og tilbake føler jeg), men nå er det veldig gøy å holde på med. Og så skal det visstnok bli coop-muligheter etterhvert. Har for øvrig laget en 16-minutters gameplay-video der jeg rett og slett spiller gjennom en "vanlig" dag i Stardew Valley. Saken og videoen kan ses her. Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Spiller også Stardew Valley, veldig avslappende og hyggelig å kule ned med etter jobb synes jeg. Virker som det er utrolig mye å gjøre i spillet, mye underholdning for en hundrings. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Har noen prøvd SniperElite3? Multiplayeren ser ut som my kinda game Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hva er egentlig appellen til Stardew Valley? Samboern spiller det hele tiden, men det ser jo ikke morsomt ut. Jeg ser hun går rundt og hugger trær og slår i stykker noen steiner, men det ser veldig monotont ut. Hva er appellen til Diablo? Gå dit, deng noen tusen monstre, få bedre utstyr og deng noen tusen litt større monstre. Men Stardew Valley er bare Harvest Moon med dårlig grafikk. Trenger ikke nødvendigvis være dårlig, men jeg holder meg til ekte Harvest Moon. Selv om det heter Story of Seasons nå pga copyrights. On-topic har det blitt noen timer med Creativerse de siste dagene. Minner sterkt om Minecraft, bare med god grafikk og multiplayer på public server med mange andre folk. Og fullstenidg gratis. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 XCOM: Enemy Unknown. Endelig! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 World Of Warcraft går det i her. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Blitt en del FarCry Primal, men etter at jeg fikk sabeltanntiger på laget har alt blitt for enkelt. Men har også endelig kjøpt Sleeping Dogs: Definite Edition til PS4 for en hundrelapp, så vurderer å ta det i påsken. Har det på PC (standard utgave), men klarer ikke helt å motivere meg til å spille der. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Day of the Tentacle Remastered. Spilt en times tid og så langt virker det veldig bra. Herlig humor. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Bytter litt mellom pc og PS4. På pc blir det et par Dota 2 games i ny og ne, samt at jeg holder på med Rise of the Tomb Raider. Veldig fan av dette spillet! Ellers har jeg skaffet meg Star Wars Battlefront og Uncharted: The Nathan Drake Collection som jeg også koser meg med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Startet på Until Dawn i går, liker det så langt Måtte ha noe litt annet som restitusjon mellom Uncharted 2 og 3. Endret 22. mars 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Setter i gang nå med Resident Evil Zero HD på PS4! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Prøver meg på Trackmania Turbo. Kanskje mer interessant er et lite spill kalt Tiny Troopers. Minner sterkt om Cannon Fodder, men har ikke spilt det ennå. Kostet ikke stort heller, så har lite å tape og mye å vinne. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Har omsider starta på AC Syndicate. Endelig virker det som de har lagd et AC på høyde med AC 2. Liker det så langt hvertfall. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Akkurat fullført witcher 3 med dlc'n. Så nå er det tilbake til Fallout 4. Som jeg fikk litt mer sannsen for denne gang. Ellers går det som altid i warthunder. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Fallout 4 her også. Må levle opp ett par hakk før jeg går løs på Automatron DLC'en. Så nå reiser Dogmeat og jeg Commonwealth rundt og knerter Raidere og Muties med sniperen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Spiller Quantum Break og Dirt Rally. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Civ 5. For en serie! Siden jeg trengte hele 3 disketter til civ 1 har jeg vært hekta. Masse kule mods og Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Legend of Zelda: Twilight Princess HD Hyrule Warrios Legends Final Fantasy XV (den nye demoen), Trackmania Turbo The Division Sommer, sol og varme er overvurdert. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Fullførte akkurat Assassins creed Syndicate. Så da var jeg i gang med Far Cry Primal (foreløpig veldig fornøyd!) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Evoland 2. Veldig bra så langt. Minner litt om Zelda. Spilte også gjennom episode 2 av Walking Dead Michonne. For så vidt en spennende historie, men ekstremt kort (en time per episode) og det er nesten ingen form for utforskning. I WD sesong 1 og 2 kunne man i det minste gå litt rundt og se på ting og snakke med folk. Før det igjen spilte jeg gjennom Samorost 3 og det er så langt årets spill for min del. Så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå