Mala Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Milepæl: Slo på stasjonær PC`en i dag for første gang siden august i fjor Jeg fikk ett skikkelig sug etter å spille Brothers in Arms: Hells Highway med 360 gamepad! Salig morro var det jo Og nå vil jeg ha ett nytt spill i serien gitt!! Endret 23. februar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Far Cry: Primal Hmm, mente å huske at det var release til helgen. blir det utgitt på konsoll før på PC? Forøvrig spiller jeg XCom 2 om dagen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Går litt i Portal om dagen, mens jeg venter på The Division. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Spiller en del Subnautica for tida. Har ganske dilla på survival spill, men de aller fleste ebber ut etter ei kort stund. Sånn er det nok med Subnautica, også. Det er 50/50 veldig kjedelig og veldig morsomt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Gått en del timer med Digimon: Cyber Sleuth, og fikk Bravely Second i posten i dag. Project X Zone 2 ble lastet ned for noen dager siden, så jeg har vel nok å gjøre noen måneder fremover. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Milepæl: Slo på stasjonær PC`en i dag for første gang siden august i fjor Jeg fikk ett skikkelig sug etter å spille Brothers in Arms: Hells Highway med 360 gamepad! Salig morro var det jo Og nå vil jeg ha ett nytt spill i serien gitt!! Da er kanskje dette gode nyheter for deg Mala. http://www.gamereactor.no/nyheter/393023/Nytt+Brothers+in+Arms+i+pre-produksjon+hos+Gearbox/ 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Da er kanskje dette gode nyheter for deg Mala. http://www.gamereactor.no/nyheter/393023/Nytt+Brothers+in+Arms+i+pre-produksjon+hos+Gearbox/ Er det mulig!!!! Takk! Endret 24. februar 2016 av Mala 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Har plukket opp Assassins Creed Syndicate igjen etter en liten pause. Jobber meg inn i siste sequence nå Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Factorio har hardt og brutalt spist alt av min gaming tid de siste dagene, jeg tror dette må være det kuleste "byggespillet" jeg noen gang har spilt. Det er så utrolig tilfredsstillende å mine rå ore som jern og kopper, lage enorme rullebåndlinjer som mater disse inn i smeltere, videre inn i maskiner som produserer nye kopper ledninger, videre inn i maskiner som produserer kretskort, videre inn i maskiner som lager motorer/roboter/forskningspakker etc etc. Hele spillet går ut på å automatisere alt til du får en enorm fabrikk som jobber synkront med produksjon av tingene du trenger. For dere som liker spill som Banished, Settlers, Anno, Cities Skylines, og alt som kan minne om denne sjangeren, sjekk ut dette fantastiske spillet. Det kom ut på Steam for få dager siden til 170 kroner. LINK Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Kjøpte meg Farcry Primal i dag, må si det virker ganske lovende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Plukket opp igjen Uncharted 2 remasteren i dag etter en liten pause. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Fortsetter endelig Monster Hunter 4U. Sykt fett spill å drepe noen timer i. Og monstre. Store monstre. Drepte min første Gravios og en gæern Kongalala i dag.Må prøve å lære meg å drepe Gore Magala uten å carte. Det hadde vært litt kult å få til.Dual blades er morsomt etter for lang tid med bare chargeblade. Endret 2. mars 2016 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Går en del i Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 på PS4 her. Utrolig digg spill. Liker ikke PvP noe særlig, men er stor fan av online co-op. At de i tillegg har slengt på bra single-player gjør ikke saken verre, akkurat. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Zelda: Twilight Princess HD (Wii U). Utrolig treg start på dette spillet, men er heldigvis forbi det nå. Bravely Default (3DS). Noen timer inn i spillet, men historien har ikke engasjert særlig enda. Ikke fått noe spesielt forhold til karakterene heller enda. Det går seg nok til etter hvert. Bra kampsystem og nydelig musikk da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Går en del i Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 på PS4 her. Utrolig digg spill. Liker ikke PvP noe særlig, men er stor fan av online co-op. At de i tillegg har slengt på bra single-player gjør ikke saken verre, akkurat. Hvordan er singleplayer? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Har såvidt begynt å spille Stardew Valley. Det er veldig koselig. Skulle bare ønske jeg hadde det til 3DS istedenfor steam.Ellers går det fremdeles i Fallout 4. Spiller uten HUD og med begrenset antall våpen for å gjøre det litt mer interessant. Det er veldig spennende å forsøke å snike seg rundt når man ikke vet om man har blitt sett eller ei. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva er egentlig appellen til Stardew Valley? Samboern spiller det hele tiden, men det ser jo ikke morsomt ut. Jeg ser hun går rundt og hugger trær og slår i stykker noen steiner, men det ser veldig monotont ut. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva er egentlig appellen til Stardew Valley? Samboern spiller det hele tiden, men det ser jo ikke morsomt ut. Jeg ser hun går rundt og hugger trær og slår i stykker noen steiner, men det ser veldig monotont ut. Det samme kan vel siees om Terraria, dog jeg likte deg pga av combaten der. Vanligvis hater jeg crafte spill, så styrer unna Stardew Valley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå