Espp Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Star Wars: Battlefront. Et helt fantastisk spill fra Dice! Lenge siden jeg har spilt et så deilig multiplayerspill. Skulle ønske det hadde litt flere våpen og modifikasjoner, men klarer meg godt med det som er. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Dirt Rally, Thrustmaster T500RS. Endret 11. februar 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Demoen/prologen til Bravely Second er endelig ute. Som i det først er det en frittstående historie, så man spoiler ikke hovedspillet. Men akkurat som i det første får vi bonuser hvis vi fullfører demoen og importerer lagringen i hovedspillet. Og som i det første er det ikke bare et knallbra JRPG, men humoren er svært bra her. Har allerede ledd en del, og er bare en kort stykke inn. Lover svært bra, dette her. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 7 Days to die har gått nå de siste dagene. Generell er det vel Battlefield 4 og GTAO. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 League of LegendsDota 2Diablo 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spilte litt Driveclub i noen timer når BO3 serverne var nede. Men de er tilbake nå, så fortsetter med grindingen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Spiller veldig lite om dagen, men får av og til skvist inn noen minutter med Divinity: Original Sin Enhanced Edition.. Synes det er helt knall hvor mye og BRA stemmeskuespill de har lagt inn i EE! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Tror jeg omsider skal sette i gang med Far Cry 3. Av multiplayer blir det litt Nosgoth og Unreal Tournament "4" pre-alpha innimellom. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Unravel. Et så pent, sjarmerende og stemningsfullt spill er det lenge siden jeg har spilt. Akkurat passe vanskelig også, så langt i hvert fall. Har bare spilt de fire første brettene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Tok siste del av Resident Evil HD i går + rundet Firewatch. Nå har jeg started på Far Cry 3: Blood Dragon Knall spill! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Prøvd bittelitt Hitman (beta) i helga! Lagde en egen liten tråd om det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1709288 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 No speler eg Doom frå 1993. Held seg svært godt, eit fantastisk spel. Kanskje ikkje noko for dei yngre som har vakse opp med spel med langt betre grafikk, men for oss eldre som hugsar då Pong kom kan Doom knapt overgåast i sjangeren. Det forrige eg spelte var Portal og Portal 2, heilt fantastiske spel, men merker at eg bryr meg svært lite om grafikken. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Jeg begynte litt seint, men spiller nå Fallout 4 (PC). Jeg må si jeg koser meg mye mer enn jeg trodde jeg ville. Spillet har sine svakheter, men tror jeg gjorde lurt i å vente på et par patcher og modder, for halve moroa er å modde spillet til mine behov. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Rise of the Tomb Raider Dying Light: The Following Dark Souls: Prepare to Die Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Nå spiller jeg Dying Light: The Following. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Spiller unravel. Fy faen så fantastisk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Blir litt The Witness nå og da. På PC. Føler meg tidvis som verdens smarteste og tidvis som verdens dummeste fyr. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Dying Light: The Following Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå