wampster Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Lastet for første gang ned CS:GO og prøver meg litt på det ettersom jeg har hørt så mye om CS i så mange år. Dæven for et reaksjonsspill o.O Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Prøver meg på The Witness på PC. spilte 1 time i går, so far ganske morsomt, men er lite visual clues ser det ut til. Har bare funnet en som man måtte se hvor ett eple var i noen treer. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Dragon Age Awakening på PC.Sykt mye bugs og drit, men egentlig ganske morsomt. Mye bedre kjemi mellom karakterene enn i Origins. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Marvel Future Fight på mobilen, og veksler mellom modda Minecraft, Marvel Heroes, og Diablo 3 på PC-en. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Spiller litt The Division beta. Endret 30. januar 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Final Fantasy Explorers på 3DS. Blitt tolv timer på to dager allerede. Det sier vel sitt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Dragon Age Awakening på PC. Sykt mye bugs og drit, men egentlig ganske morsomt. Mye bedre kjemi mellom karakterene enn i Origins. Awakening er utrolig upolert ja. Tror det er en del bugfixes på Nexusmods, ikke så vanskelig å legge dem inn heller. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Final Fantasy Explorers på 3DS. Blitt tolv timer på to dager allerede. Det sier vel sitt. Jeg er litt på gjerdet der. Redd for å bli helt borte. Er det veldig coop-avhengig eller kan man få til mye alene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Mass Effect 3 Og stikker nok innom RE0 nå og da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Final Fantasy Explorers på 3DS. Blitt tolv timer på to dager allerede. Det sier vel sitt. Jeg er litt på gjerdet der. Redd for å bli helt borte. Er det veldig coop-avhengig eller kan man få til mye alene? Veldig kort sagt: Du kan spille local eller online co-op med andre folk, eller spille alene og trene opp monstre til å fylle laget ditt. Tror nok det er mulig å ta det meste solo, hvis du virkelig går inn for det, trener monstre og så videre. Jeg var i utgangspunktet uinteressert i co-op, men testet det en listen stund og ble helt hekta. Eneste minuset er at det ikke er et vanlig chattesystem, men bare noen ferdig definerte ord og uttrykk man kan velge via touchskjermen. "Okay, I'm ready", "Head for the boss", "Nice to meet you" og så videre. Men funker helt fint. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Bards Tale: Tales of the Unknown: Volume I 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Har skikkelig bilspilldilla. Det går i simulatorer som forza serien og project cars. Har lyst på et skikkelig ratt men synes det er litt dyrt. Det er jo mere enn jeg ga for konsollen. Så vi får se. Det gir en skikkelig herlig følelse å spille med et skikkelig ratt med feedback. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Bards Tale: Tales of the Unknown: Volume I Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å fyre opp de gamle spilla igjen. Spilte Bards Tale 2 for lenge lenge siden.Mesteparten av tiden gikk til å tegne kart, dobbelsjekke karta pga teleporters. Mange timer med moro. Her går det i Xcom 2 og det vil nok fortsette en god stund framover. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Hovedsakelig det utrolig deilige XCOM2, tidvis Kerbal Space Program, Cities Skylines, Civilization eller Beyond Earth. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Pillars of Eternity og GTA V. Begge på PC. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Spiller for tiden stemningsfulle Resident Evil HD til PS4, fantastisk bra...! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Prøver med på Witcher 3 på PS4 igjen. Forrige gang var inntrykket så ræva at jeg holdt på å kaste platen ut vinduet. Vi får se hvordan det går denne gangen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Bards Tale: Tales of the Unknown: Volume I Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å fyre opp de gamle spilla igjen. Spilte Bards Tale 2 for lenge lenge siden.Mesteparten av tiden gikk til å tegne kart, dobbelsjekke karta pga teleporters. Mange timer med moro. Her går det i Xcom 2 og det vil nok fortsette en god stund framover. Er ikke så ivrig på mappinga, har jo gjort det engang så bruker de gamle skribleriene mine. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Prøver med på Witcher 3 på PS4 igjen. Forrige gang var inntrykket så ræva at jeg holdt på å kaste platen ut vinduet. Vi får se hvordan det går denne gangen. Du er ikke god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå