JoseCuervo Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Spiller Xenoblade Chronicles X. Spillet er pure love. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Black ops lll http://youtu.be/v_I42Zh9YHc Endret 20. desember 2015 av Disconnected Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Nå som endelig juleferien har kommet (fra Universitetet, ikke jobben...) har spillelysten ironisk nok kommet. Mulig jeg har blitt mett på all spilling pga. for mye FM2016. Likevel har jeg fått spilt noen timer med Battlefront, og det synes jeg er veldig morsomt enn så lenge :-) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Kjøpte Dragon Ball Xenoverse igår,men det virker veldig dødt,noen andre som spiller det for tida? (Spiller på PC.) Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Går i Mario kart 7 og Animal Crossing New Leaf på 3DSen. Lenke til kommentar
Aspirin Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Arkham Knight på PS4 Så og si rundet nå. Har spilt gjennom hovedhistorien, men prøver å bli ferdig med Riddler-trophyene så jeg kan låse opp den fullverdige sluttsekvensen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn. Nå spiller jeg litt The Witcher 3 for å bli bra igjen. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Commander Keen 4. Selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Commander Keen 4. Selvfølgelig. Legendarisk! Første pc-spillet jeg spilte, var NES før den tid. Gode minner. Har appen Commander genius på telefonen, artig å spille de gamle klassikerne av og til. Har halvparten av spillene medfølgende. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn. Nå spiller jeg litt The Witcher 3 for å bli bra igjen. Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn. Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk. Helt enig. Et av årets høydepunkt! Og det ligger på solide 80 og 79 på Opencritic og Metacritic basert på rundt 100 anmeldelser. Måtte det komme mange flere slike spill. EDIT: Halo 5 ligger på 4 poeng høyere. Med i underkant av 100 anmeldelser. Og det med en elendig singleplayer (sies det..). Reddet av en multiplayer for fansen. Bare sånn for å avslutte pissekonkurransen. Endret 22. desember 2015 av LarZen Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Fikk låne, eller rettere sagt, pusha på meg Until Dawn av en kompis. Spillte noen timer og fikk bekreftet min misstanke om at dette var et dårlig spill(film). Jeg grøsser ved tanken hvis spillfremtiden blir sånn. Nå spiller jeg litt The Witcher 3 for å bli bra igjen. Et av årets beste spill. Så det! Helt fantastisk for de som er store fans av skrekk. Tror jeg lett kan si jeg har spillt 15 spill som jeg synest er bedre en Until Dawn i år gitt. Det blei for kleint for meg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Spiller Rainbow Six Siege alt for mye om dagene. Blir ganske ofte at jeg sier til meg selv at dette blir siste runden, så er plutselig klokka 7 på morgenskvisten Ganske intenst til tider når du plutselig er alene mot 2-3 fiender å du hører det knuses og smeller rundt omkring å man prøver sitt beste for å forsvare gisselet eller bomba 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Spiller og spiller. Det er rettere å si jeg dør og dør i Bloodborne. Helt enig. Et av årets høydepunkt! Og det ligger på solide 80 og 79 på Opencritic og Metacritic basert på rundt 100 anmeldelser. Måtte det komme mange flere slike spill. Og flere kommer, blandt annet Until Dawn 2. Det er riktignok ikke en oppfølger til UD1 (logisk nok), men blir nok mye av det samme, med andre karakterer og ny historie. http://www.ign.com/articles/2015/10/12/until-dawn-developer-hints-at-sequel Endret 23. desember 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Darksiders 2. Faen så rått det er, fatter ikke at jeg har ventet så lenge med å spille det. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Darksiders 2. Faen så rått det er, fatter ikke at jeg har ventet så lenge med å spille det. Darksiders ja, fantastiske spill. Hørt rykter om at det kommer mer. Kos deg! http://www.gamespot.com/articles/darksiders-3-teased-as-1080p-ps4-xbox-one-darkside/1100-6427995/ Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Er bortreist i julen og glemte selvsagt å ta med 3DS'en, så da blir mobilspill redningen. Kjipt, for jeg hadde kjøpt in Majoras Mask for å kose meg med i julen. Men nå har Flow Free nesten blitt en besettelse, selv om jeg begynner å gå tom for nivåer. Leser meg også opp på Gwent for å naile den siste trophyen når jeg kommer meg hjem og får spilt The Witcher 3 igjen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Blir litt spilling nå i julen: Silent Hill 3 (PS2) Kings Quest (PS4) Rocket League (PS4) Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Hos svigermor for tiden så jeg fant Trials Frontier på ipad. Veldig gøy. Imorgen er jeg tilbake hos min kjære xbox, og da er det vel å fortsette på 2. gjennomspilling av fallout 4, også vurderer jeg kjøp av både Rise of the Tomb Raider og Trials Fusion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå