Schreiber Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Takk, det er på "skal kjøpes etterhvert"-listen min. Har nok for mye annet å spille nå, men saver et bra golfspill. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Star citizen alpha 2.0 Lenke til kommentar
Shashi Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har gått en del i Final Fantasy XIV i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Sum Of All Fears Campaign Pc Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Rainbow Six Siege og Fallout 4, mens jeg venter på at Space Engineers skal bli spillbart i multiplayer. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Xenoblade chronicles X - Wii U En match om dagen med en gjeng på company of heroes - PC Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mario & Luigi: Paper Jam Bros. Mye av det samme som før, men det er ikke negativt. Langt bedre enn Paper Mario: Sticker Star, og ikke så gørrkjedelig historie som i Dream Team Bros. Har du spilt Paper Mario og/eller Mario & Luigi før vet du hva du kan forvente. Men det er som sagt ikke negativt. Etter noen timer ligger førsteinntrykket på rundt 8/10. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mario & Luigi: Paper Jam Bros. Mye av det samme som før, men det er ikke negativt. Langt bedre enn Paper Mario: Sticker Star, og ikke så gørrkjedelig historie som i Dream Team Bros. Har du spilt Paper Mario og/eller Mario & Luigi før vet du hva du kan forvente. Men det er som sagt ikke negativt. Etter noen timer ligger førsteinntrykket på rundt 8/10. Har i utgangspunktet alltid like Mario & Luigi-spillene. Like forsåvidt også Dream Team Bros., men helt plutselig ble jeg så ufattelig lei at jeg ikke orket å begynne på sisteboss en gang da jeg endelig kom dit. Har Paper Jam Bros. noe frescht i seg (annet enn at Paper Mario dilter etter) som du tror kan gjøre at jeg finner glede i dette? Har lyst til å ha lyst på dette, men klarer det ikke helt. Liker godt Paper Mario-stilen, så ble litt skuffet av at dette ikke hovedsaklig er et Paper Mario-spill. Selv spiller jeg Zelda: Tri force Heroes og Xenoblade Chronicles. Gøy med begge. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Tja, det er litt vanskelig å beskrive hvordan spillet egentlig er. Har du spilt enten Mario & Luigi eller Paper Mario vet du hva du får. Seriene er ganske like i utgangspunktet, så det er kanskje derfor det fungerer så bra. Ironisk nok gjør dette dessverre også at det er lite nytt her. Det er mer en crossover fan-service enn nytenking. Men det trenger jo slettes ikke være negativt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Idag har jeg spilt DuckTales Remastered og Crusader Kings II. I går rundet jeg Broken Sword 5. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Mass Effect 2: Overlord.Gøy med litt innhold jeg ikke har spilt enda i et spill jeg egentlig har spilt til døde. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Idag har jeg spilt DuckTales Remastered og Crusader Kings II. I går rundet jeg Broken Sword 5. Er Broken Sword 5 bra? Jeg har ikke spilt noen av dem siden toeren, men det virker som om spillene har fått en litt blandet mottagelse. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg har ikke spilt de gamle, men jeg koste meg veldig med femmeren. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 BF Hardline og Destiny på PS4 går det mest av nå Vurderer å kjøpe Fallout 4 og CoD Black Ops 3 men er enda usikker om jeg gidder. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Spiller fortsatt BO3 MP. Fortsatt veldig morsomt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Er Broken Sword 5 bra? Jeg har ikke spilt noen av dem siden toeren, men det virker som om spillene har fått en litt blandet mottagelse. Broken Sword 3 og 4 er bra, men er etter min mening ikke i nærheten av Broken Sword 1 og 2. Broken Sword 5 gårt litt tilbake til røttene og er veldig bra. Hele serien er på tilbud på GoG akkurat nå. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 The Witcher 3 på Playstation 4. For et spill! Og så Final Fantasy III på Nintendo DS når samboeren okkuperer TV'en (dårlig gjort når jeg akkurat har kjøpt meg et nytt spill!) Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Europa Universalis IV. Har ikke så mye å gjøre for tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå