ReaveЯ Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Witcher 3 det stort sett går i. Litt AoE 2 med den ny dlcen også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fallout 4. 8 timer på det i dag, blir nok det samme i de neste dagene fremover ja. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fallout 4 - Veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fallout 4 - Veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Fallout 4. Har vært helt OK så langt. Blir bedre etter eksamensperioden tenker jeg =) Football Manager 2016 - mye mer studievennlig spill. Har spilt det konstant siden betaen ble sluppet =) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Sitter faktisk med The Duckforce Rises på iPad. Ja, det er Donald Duck. Spillet er et turbasert kortspill, der hvert kort gjør ting som skade fienden, gi oss et skjold osv. Vi kan bruke tre kort pr runde, før fienden får angripe (uten kort, dessverre.) Ganske sært, men interessant. Er helt gratis og kan (så vidt jeg ser) spilles offline. Har bare testet det i tre kamper, men det lover bra. Grafikken er i tillegg helt nydelig, og man kan spille det på engelsk. Endret 11. november 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Fallout 4, spiller survival. Mekke base kan ikke interessere meg mindre, og ble skuffa når jeg oppdaget dette. Også en ting og bruke utviklerressurser på. Dog det ser ut som det er rimelig optional. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Rise of the Tomb Raider. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Fallout 4. ..Dog det ser ut som det er rimelig optional. Håper det jeg også.. Ser av oppgavelista at jeg skal snekre en stol og en seng men man har da annet å gjøre (skyte) her! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Har gått i Fallout 4 og Rise of the Tomb Raider. For noen deilige spill. 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. november 2015 Del Skrevet 14. november 2015 Prøver meg litt på Smite om dagen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Fallout 4. ..Dog det ser ut som det er rimelig optional. Håper det jeg også.. Ser av oppgavelista at jeg skal snekre en stol og en seng men man har da annet å gjøre (skyte) her! Dog, det er mye XP man går glipp av skjønner jeg. Er 18 timer inn og bare level 14, spiller survival. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 spiller Rory Mcllroy PGA TOUR for første gang Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Hva synes du så langt? Er skeptisk selv, men har lyst på et bra golfspill. Begynner å bli en del år siden sist. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Black Ops 3 Assassins Creed: Syndicate Fallout 4 (en sjelden gang) Alt på PC selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Alt for mange mainstream greier her synes jeg Spiller selv Avadon: The Black Fortress for tiden. Meget bra spill må jeg si, god historie og bedre mekanikker i forhold til det forrige spillet fra Spiderweb Software jeg spillte, Avernum: Escape From The Pit Før det, for noen dager siden, så spillte jeg Rimworld og tok meg til rette på nordpolen Det var vriene greier. 1 Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Batman Arkham Knight, The Witcher 3 Wild Hunt, Fallout 4 og sc2: legacy of the void. Det kommer for mange bra spill, rekker ikke å bli ferdig med et spill før det kommer et nytt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Warhammer: Mordheim: City of the Damned. Gav opp Rise of the Tomb Raider pga ekstremt mye og kjedelig slossing. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) World Of Warcraft går det i nå. Angrer på at jeg gikk litt halvhjertet inn spillet tidligere. Hadde mange venner som spilte, men det passet somregel ikke for meg når det passet for andre^^ Så nå løper jeg rundt og utforsker på egenhånd, enn så lenge Endret 22. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Hva synes du så langt? Er skeptisk selv, men har lyst på et bra golfspill. Begynner å bli en del år siden sist. Syns det er bra, er verdt det, men latterlig lett, og det kan fort bli litt kjedelig. går vel ann å skru av hjelpemidler, får vel gjøre det etterhvert. Nå har jeg bare spilt karriere da. Fins mange andre ting man kan finne på, anbefaler deg å prøve det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå