Schreiber Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sitter med Final Fantasy XIV: Heavensward på PS4 for tiden, men blir nok Fallout 4 i morra. Med mindre jeg venter til jeg er ferdig med Rise of the Tomb Raider, så klart. Man må jo prioritere litt. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk Fallout 4 i dag og så går det litt i Halo 5 når man har litt tid til overs men regner med at Fallout tar det meste av tiden fremover. Nye Tomb Raider og COD må jeg nok vente med en stund. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fikk Fallout 4 i dag og så går det litt i Halo 5 når man har litt tid til overs men regner med at Fallout tar det meste av tiden fremover. Nye Tomb Raider og COD må jeg nok vente med en stund. Spillet også? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Her går det i Dirt Rally. Endelig et skikkelig rally spill som ikke holder deg i handa i hvert eneste løp. Kjørte på et natt brett å smalt fronten rett inn i et tre, var koselig å fullføre runden uten å ha front lys Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Black Ops 3. Ble ferdig med Campaignen for 30-45 minutter siden. Resten av helga skal Mulitplayer bli testet ut i alle deler Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Ferdig med tales from the borderlands og halo 5. Så da fortsetter jeg med assassins creed syndicate frem til jeg får fallout 4. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Installerer Fallout 4 på XBone nå. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Dragon Ago Inquisition og Elder Scrolls Online. Litt hips om haps Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Spiller Adventure Time: Finn and Jake Investigations mens jeg venter på Fallout 4. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Fikk Fallout 4 i dag og så går det litt i Halo 5 når man har litt tid til overs men regner med at Fallout tar det meste av tiden fremover. Nye Tomb Raider og COD må jeg nok vente med en stund. Spillet også? Hvis du mener Fallout 4 så fikk jeg spillet på fredag ja. Benytter meg alltid av pick up pointene til Komplett, har ikke angret på det ennå Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Fallout 4. Helt fantastisk å være tilbake i denne serien. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Fallout 4 (PS4) her også...! + litt Rocket League matcher på kvelden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvordan kan dere spille Fallout 4 når release er i morgen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Hvordan kan dere spille Fallout 4 når release er i morgen? Mange butikker sendte de ut forrige uke :-P Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Kjenner flere som fikk Fallout 4 før helga. Gamezone spesielt sender ut tidlig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Fallout 4, Rise of The Tomb Raider og Forza Motorsport 6. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Skal gjøre meg ferdig med Dishonored: Definitive Edition idag før jeg hiver meg på Fallout 4. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Nå går det i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Tar tid siden jeg skal utforske alt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Fallout 4 og litt ESO når lillebror har lyst (det et COD der i gården akkurat nå, og det passer meg ypperlig!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå