TuRb0 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 PC: Team Fortress 2 Battlefield 4 PS4:Uncharted Drake Collection X1: Forza 6 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. oktober 2015 Del Skrevet 25. oktober 2015 Spilte nettopp siste episode av tales from the borderlands, ellers så har eg nettopp starte på nathan drake collection på ps4. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tales of Zestiria (PS4) Fatal Frame (PS2) + litt Rocket League online kamper om kveldene Skal spille gjennom Fatal Frame denne uken, håper også å bli ferdig med Tales før Fallout 4 kommer ut. Tvilsomt men... Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Akkurat kjøpt Bloodborne. Grugleder meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Rock Band 4, så klart. Endless Freestyle Solo er rått. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Vel, jeg klarte ikke å bli ferdig med The Witcher 3 før jeg hverken fikk Halo 5 eller Assassin's Creed: Syndicate.. Så nå går det i Halo 5, Minecraft, litt BF4, og Assassin's Creed: Syndicate istedet. Endret 27. oktober 2015 av Gil_Galad90 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har så mye å gjøre nå når det gjelder jobb og studie at det er lite tid til spilling desverre Men når jeg har en stakkars time tid til gaming går det i BF Hardline på PS4 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Spiller Halo 5 og Forza Motorsport 6 knallhardt. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg kjører hardt på med ARMA 2 for tida. Wasteland er uendelig morsomt når jeg får oppgradert til en GTX 970 tenker jeg at det blir ARMA 3. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Prøver meg på The Witcher 3, men sliter voldsomt. Noen usle små ulver tar jo knekken på meg hele tiden. Trodde ikke jeg var så elendig når det kom til rpg spill Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Ble ferdig med Assassin's Creed: Syndicate igår og Halo 5 i helgen som var, så nå er jeg tilbake på Forza 6 og The Witcher 3. Dermed ser det jammen ut som jeg har en ørliten mulighet til å bli ferdig med de før Fallout 4. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Prøver meg på The Witcher 3, men sliter voldsomt. Noen usle små ulver tar jo knekken på meg hele tiden. Trodde ikke jeg var så elendig når det kom til rpg spill Hvilken vanskelighetsgrad? Ulvene i White Orchard og Velen er latterlig sterke. På Death March blir man gjerne 1 - 2 shotta. Endret 5. november 2015 av Akrabra Lenke til kommentar
Woff Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 (endret) Fallout 4 (Drømmer iallefall om det....) Endret 5. november 2015 av Woff 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Iron Front Liberation 1944 campaign Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Spiller The Park og SOMA. Må bli ferdig før Fallout 4 kommer! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Prøver meg på The Witcher 3, men sliter voldsomt. Noen usle små ulver tar jo knekken på meg hele tiden. Trodde ikke jeg var så elendig når det kom til rpg spill Hvilken vanskelighetsgrad? Ulvene i White Orchard og Velen er latterlig sterke. På Death March blir man gjerne 1 - 2 shotta. Spiller på default tror jeg. Har ikke endret noe på vanskelighets graden, men tror kanskje jeg må sette den på easy til jeg blir vandt med slåssingen i spillet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Football Manager 2016. Har også forsøkt å starte med Game of Thrones (Telltale) og Tales from the Borderlands, men ga opp begge de pga. bugs. I tillegg startet jeg såvidt på Life is Strange, som dessverre bare eier episode 1 av for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Ganske oppslukt av Life is Strange for øyeblikket. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Fantastisk spill. Kanskje årets beste, synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå