JoseCuervo Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Her går det som vanlig i Forza 6 og Horizon 2. Kjøpte Wasteland 2 og Divinity original sin enhanced edition til Xbox One i dag, så får vel spillt dem i helga hvis jeg klarer å legge fra meg rattet(tvilsomt). 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 ▄︻̷̿┻̿═━一 Cod4 promod CS go Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Hotline Miami 2 er jævlig vanskelig til tider! Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Dark Souls 2; Scholar of the last Sin - Livestreamer den på Youtube. Witcher 3: Stones of Heart Rocket League fra tid til annen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Starter nå på: Tales of Zestiria (PS4) Aldri spilt noen tales spill før, så håper jeg liker det... Satser på det da jeg liker jrpg generelt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Runda nettopp Homefront, og det tok meg bare 4 timer. For et drittspill, anbefales ikke. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har tatt opp igjen Transformers: Devastation. Absolutt et spill jeg kan anbefale til fans av Devil May Cry og Bayonetta. Ikke så rart, da det er Bayonetta 2-folkene (Platinum Games) som står bak. Dette er de ekte Transformersene, ikke det Michael Bay mølet. Har til og med Grimlock som spillbar, ildsprutende robot-tyrannosaur. Blir ikke bedre. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Mad max sitt sinnsyke univers oppsluker meg for øyeblikket! Anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Rocket league. Tenkte å kjøre på med noe Galaga senere Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Starter nå på: Tales of Zestiria (PS4) Aldri spilt noen tales spill før, så håper jeg liker det... Satser på det da jeg liker jrpg generelt. Venter på dette selv. Kan anbefale Xillia hvis du liker Zestiria. Tales-serien har bare blitt bedre og bedre de senere årene (i motsetning til visse andre JRPG-serier). Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Mitt neste spill blir også Zestiria via steam, etter det blir det nok Fallout så vente på FF7 remake releasen. Mye fint i vente \o Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg vurderte å kjøpe Zestiria via Steam, det er tross alt 200 kroner billigere...men å spille Tales of-spill på PC er et ennå et fort stort hopp for meg som har fulgt serien siden Symphonia og Abyss. Det føles nesten meningsløst å ha konsoll om dagen, siden (nesten) alt finnes på Steam og er attpåtil mye billigere. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 The Witcher 3 og Forza 6. Prøver iherdig å bli ferdig med The Witcher 3 før jeg får Halo 5 og Assassin's Creed: Syndicate i posten til neste uke antakeligvis. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 The Witcher 3 og Forza 6. Prøver iherdig å bli ferdig med The Witcher 3 før jeg får Halo 5 og Assassin's Creed: Syndicate i posten til neste uke antakeligvis. Er selv i samme posisjon. Bare at jeg er 30% inn i MGS V også. Har ikke tida til å bli ferdig rett og slett. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 The Witcher 3 og Forza 6. Prøver iherdig å bli ferdig med The Witcher 3 før jeg får Halo 5 og Assassin's Creed: Syndicate i posten til neste uke antakeligvis. Er selv i samme posisjon. Bare at jeg er 30% inn i MGS V også. Har ikke tida til å bli ferdig rett og slett. MGS V også?? Ouch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Fikk kruset igjennom MGS: Guns of The Patriots i dag, så neste ut er ett gjensyn med Gears of War på Xbox One Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 Wasteland 2: Director's Cut og Divinity Original Sin - Enhanced Edition på ps4 gøy med old school rpg på konsoll Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 20. oktober 2015 Del Skrevet 20. oktober 2015 GTA V siden det har kommet en update med hydraulikk på biler kanskje prøve meg på DayZ, kanskje jeg finnet mitt første skytevåpen etter 30+ timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå