Schreiber Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Silent Hill 2 (PS2) Ja, hvem, James.... :D Er helt hektet på Etrian Mystery Dungeon på 3DS, og laster ned Transformers: Devastation. Blir moro å komme hjem fra jobb i morra. Transformers Generation 1 + Platinum Games = Win! (ifølge det meste jeg ser anmeldelser.) Blitt noen timer med Transformers: Devastation nå, og kort sagt anbefaler jeg det sterkt til fans av Devil May Cry, Bayonetta osv. Er jo folkene bak Bayonetta 2 som har laget det, så man vet hva man får. Klassisk Transformers, genialt gameplay. Win! Endret 8. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 SOMA. Litt treg start, men begynner å komme seg nå etter noen timer. Historien er interessant og stemningen er god. Dessverre er det ikke spesielt skummelt, i hvert fall ikke i forhold til Penumbra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Oppdatering: Spiller fortsatt bare på Wii U, men nå Super Mario Maker, Super Mario 3D World og Mario Party 10 - og de spillene storkoser jeg meg med! Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Left 4 Dead 2, Meinkraft og Far Cry 3. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 FIFA 16 (career) og enda en gang Masse Effect 2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Skal vi se... Pike and Shot Campaigns Medieval 2 Total war med Italian wars mod. Star Wars battlefront beta. Rainbow six raven shield. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Uncharted: The Nathan Drake Collection. Btw ikke gjør tabben og kjøp collector's edition. Alt du får er noen klistremerker (!), en artbook og tilgang til multiplayer-betaen til Uncharted 4, samt en steelbox til å ha platen i. Det er alt. Det er ikke engang soundtrack med. WTF? Litt i tynneste laget. Dette er tross alt en samling med de tre første spillene, så klarte de ikke lage en bedre colletor's edition enn dette? Geezes... angrer litt på at jegi kke kjøpte den vanlige versjonen. Men boksen ser jo bra ut i samlingen, så det er jo noe. Endret 9. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Glad i konkurranse og lagspill Battlefield 2: Project Reality CS:GO spilte to runder kompetitiv i går, første gang på lenge. Rocket League, hender at jeg spiller det litt. Blir fort ett par runder når vi venter på andre i LoL. League of Legends Star Wars Battlefront beta. Ferdig å spille det, spilt snaut 2 timer. Nådd maks rank og blitt lei av de to banene som er tilgjengelig. Kommer nok til å kjøpe meg Majora's Mask til 3Ds snart. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Var å hentet Uncharted: The Nathan Drake Collection på posten i dag, så er nok det som kommer til å spilles i dagene framover. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ferdig med Mad Max så da bar det tilbake til CoH 2: British Forces. Kul ny fraksjon å spille med syntes jeg Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ferdig med Mad Max så da bar det tilbake til CoH 2: British Forces. Kul ny fraksjon å spille med syntes jeg Hvordan var mad Max? Sammenlignet med just cause og farcry feks. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Beyond Earth: Rising Tide (det aller meste av problemer ifra før av er fikset i utvidelsen) Cities SkylinesSpace Engineers (venter på planeter fremdeles, skal være rett rundt hjørnet nomnom)Civilization V (som alltid)Kerbal Space Program XCOM Enemy Within (XCOM2 dyttet tilbake til Februar, snufs) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ferdig med Mad Max så da bar det tilbake til CoH 2: British Forces. Kul ny fraksjon å spille med syntes jeg Hvordan var mad Max? Sammenlignet med just cause og farcry feks. Vel er mye av det samme egentlig, men med mer fokus på bil og mindre på guns. Men spillmekkanikkene er velkjente og hadde jeg spilt dette først hadde jeg sikkert blitt fort lei av de andre. Blir mye repetering av det samme hele veien. Når det er sagt så var det verdt de 50 timene det tok å komme seg igjennom, pent å se på og mye å oppgradere trekker jo alltid opp Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ferdig med Arkham Knight. Nå håper jeg klarer å fullføre Hotline Miami 2 før Fallout 4 kommer ut. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Har blitt en del Old School Runescape i det siste faktisk Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er tilbake på Witcher 3 nå. Tenkte jeg måtte komme meg igjennom death march før første expansion kommer. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain på PS4. Ellers går det mye i Evolve på PC. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Dragon Quest Heroes (PS4). Meget bra spill så langt. Mye bedre enn forventet. Interessant nok er det en liste over karakterer man møter i spillet, og de aller fleste er fra Dragon Quest 4 - 6, med Jessica og Yarick fra Dragon Quest 8. Fan Service: The Game? Endret 13. oktober 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jurassic Park: Operation Genesis.Urgent message from doctor Grant. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vurderer Dragon Quest Heroes selv. Har aldri vært verdens største DQ-fan, men jeg har vært fan av Dynasty Warriors i mange år og liker forsåvidt godt Toriyama sitt design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå