Schreiber Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Nettopp fullført kampenjen Star Wars: Twilight of the Republic i Disney Infinity 3.0, så går over til Inside Out-kampanjen. Meget bra spill så langt, og mange lysår foran makkverket Disney Infinity 2.0. ALT er forbedret her, så blir nok noen måneder i toy box når jeg er ferdig. Både lage egne, og teste det andre har laget. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Akkurat nå spiller jeg WOW Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Mark of The Ninja på PC Helt ok spill, ikke like bra og underholdene som Shank var, men jeg har ikke råd til nytt spill for tiden og måtte derfor gå gjennom backloggen for å finne noe å bryne på imens. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg kjøpte meg Evoland 2, så nå spiller jeg endelig det første Evoland-spillet. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Rock Band 3 (Xbox 360)Gears of War: Ultimate Edition (Xbox One)Rare Replay (Xbox One) Endret 1. september 2015 av Leflus Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Stasis (pc) Creepy isometric scifi adventure spill. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Exanima. Isometrick RPG med fysikk based combat, basert på real-life våpen. Permadeath! Lenke til kommentar
Hagberg87 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Akkurat startet på Until dawn. Vm i jumpscare og høy puls så langt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Metroid: Zero Mission på RetroN5. Knallbra på GameBoy Advance/DS/3DS XL, enda bedre på 40" TV og oppskalert til HD. 1 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 KOTOR 2, med Restored Content Mod for første gang.Mye forutsigbart, men likevel jevnt over en morsom opplevelse. Som vanlig har jeg falt litt i character creation-fella, da. Har lyst til å spille alle sider av the force, alle kjønn, alle mulige classes og rare min/max-inger av stats osv. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Gjør meg ferdig med The Evil Within. Blæh @ det spillet. Var i utgangspunktet kjempepositiv, og det har virkelig mange gode sider, men plotet er intetsigende, og gameplay er mest av alt en halvbra kopi av The Last of Us (som hadde halvbra gameplay uansett). Hele spillet er en eneste lang korridor, ingen utforsking, nesten umulig å løpe fra fiender siden fyren blir andpusten etter tre sekunder (eller må sveive opp en port), og alternative tilnærmeringer til kamper er i praksis ikke tilgjengelige siden man som regel blir låst i et rom med det utstyret man har får hånden. I gamle RE kunne man stikke av, ta et annet rom først, etc. I korridorspill må man bare trøkke på til man klarer det. Det hjelper heller ikke at spillet er fullt av situasjoner der man får tre sekunder til å lære seg et eller annet nytt gameplay-element, og dør man er det en masse trasking og slåssing (pluss uskippelige cutscenes) før man får prøve igjen. Og selvsagt, når man endelig har lært hvordan man skal håndtere den ene fienden eller situasjonen, blir kunnskapen aldri tatt i bruk igjen. Argh az. Måtte bare få det ut. Endret 3. september 2015 av Okapi Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Forza Motorsport 6. Sex. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Sunset Overdrive. Elsker og hater dette spillet. 90% av det er ren elskov foran peisen med fin vin og myk snøfall utenfor, men resten ødelegger alt. Sliter med et oppdrag der jeg må beskytte to ting på en gang, og fiendene bare stormer til fra alle kanter. Aner ikke hvordan dette skal være mulig å gjøre alene. Beskytter jeg en av de to tingene blir den andre ødelagt. Prøver jeg å beskytte begge blir jeg oversvømt av fiender. Feller har liten effekt her. Rimelig kjipt. Hadde vært lett nok med to spillere, men med en alene er det alt for vanskelig for meg. Hater sånt tower defense møkk. Men hadde de laget en Sunset Overdrive 2 uten det, hadde det nok blitt en klassiker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Om du feiler noen ganger på rad så får du godkjent på oppdraget og kommer videre. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Veksler mellom Deus Ex Human Revolution, Metal Gear Solid Phantom Pain og Ground Zeroes. Klarte endelig å få Paz til helikopteret, etter å ha lagt halve campen horisontalt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fullførte nylig Fallout NW med utvidelsepakkene , tok meg litt over 3 måneder Har også fått tid til DeadNauts som jeg har blitt litt hektet på , er jo et spill som ikke nødvendigvis tar så mye tid. Er også litt stolt over at jeg greide å fullføre 100% Half life 2 sine achievements , prøver nå å ta dette på noen andre spill også som jeg har kjøpt hos steam , kjipt når det er et krav om at du må ha en dlc eller spille online. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Star Wars; Uprising, på iPad. Historien starter en stund etter Episode 6, og dreier seg om at Imperiet har en blokkade på en del planeter for å hindre at de får vite at Palpatine er død. Spillet i seg selv er et MMO med utrolig vakker grafikk, og rimelig bra gameplay til å være nettbrett. Anbefales. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Går i Ark Survival her. Det spillet er bare helt fantastisk morro å jeg tipper det kommer til å bli Game of the Year når spillet er helt ferdig utviklet til neste år Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Plugger inn gamle xboxen for litt Fellowship of the ring igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå