Akrabra Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det er fra 2013, jeg tenker ikke på de ancient versjonene.. Det er et veldig bra actionspill og Lara Croft er mye mer menneskelig i spillet enn tidligere utgaver. Historien er så som så, den har noen gode øyeblikk og stemmeskuespillet er solid. Er få gåter og slikt da, og de som er der, er ikke utrolig avanserte. Alt i alt et gjennomsnittlig godt spill. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 (endret) Det er fra 2013, jeg tenker ikke på de ancient versjonene.. Gjør deg selv en tjeneste og spill Anniversary Edition, Legend og Underworld, i den rekkefølgen. Elsker rebooten selv, men den har ekstremt mye action, og ganske lite utforsking. Dette har så vidt Legend også, men den slutter med en jævla bra cliffhanger som fortsetter i Underworld. Underworld er for øvrig fra 2008, og slettes ikke "ancient". Endret 23. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg trodde vi snakket om remaken av originalen til PS1, men ja, den følger uansett med på Anniversary Edition i tillegg til Legend og Underworld. Var ikke klar over at nyeste Tomb Raider hadde fått en remaster allerede. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Kjøpte MOH:Airborne på steam I dag. Litt WW2 abstinenser gitt. Fullførte det vel på 360 for noen år tilbake da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) F.E.A.R.: Extraction Point (Pc) Tar dette mens jeg finner ut hva annet jeg skal spille. Snuser veldig på Dark Souls...! Endret 24. august 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Slutt å snuse og sett i gang i så fall! 1 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Black Ops 2 H1Z1 Sniper Elite 3 Darksiders 2 Joe Dever's Lone Wolf HD Remastered Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Spongebob The Movie Game på PS2! Hadde nesten glemt hvor j***** mye prosessor vifta i en ps2 bråker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ah, nostalgi med Mega Man. Kjøpte Legacy Edition på Steam. Så bra. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Vurderte den, men tenkte at jeg uansett kommer til å ende opp med å spille Mega Man via emulator, siden det er lite sannsynlig at jeg vil gå gjennom den lidelsesprosessen det er å runde spillene legit. Ikke minst det første... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Exanima Hardcore oldschool action rpg (ikke tenk Diablo/PoE, mere singleplayer UO) med ganske wonky fysikk. Har vært early access i over 1 år, koster 100 nok, så etter jeg så ZiggyD sin review, måtte jeg teste det. Veeeeldig vanskelig, og daua X antall ganger. anbefales. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 I dag kom endelig Until Dawn. Virker lovende etter å ha spilt i 10-20 minutter. Gleder meg til resten av historien! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Er godt i gang med Until Dawn, og det blir bare bedre og bedre. Blir nok sittende resten av kvelden og natten, for å si det sånn. Men spill det alene i et mørkt rom. Spillet fortjener det så absolutt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Nettopp ferdig med Fallout så starter nå med Fallout 2, med restoration project og highres mod. Gleder meg. Blir Fallout 3 etter, så New Vegas. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Ferdig med første runde av Until Dawn, så skal prøve meg på MGS5: Ground Zeroes for fjerde gang. Kanskje jeg klarer å fullføre det denne gangen. Edit: Tok meg tid og kom mye lengre enn jeg har gjort i GZ, og antar dette blir kjøp. Ikke helt sikker ennå. Fullførte like greit Mickey & Donand: World of Illusion på Sega Mega Drive, og har akkurat startet med Castlevania: The New Generation, også på Mega Drive. Blir knall, dette her. Endret 27. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Soldiers: Heroes of World War II. Denne fikk jeg fra en kompis for noen dager siden. Han var ikke interessert i den lenger. Det er visst ett par dataspill hos CDON, til salgs for ni kroner og nitten kroner. Så han kjøpte ett par Battlefield-spill og noen greier, deriblant "Heroes of World War II" Men han gadd ikke å beholde dette spillet, så jeg fikk den.... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Det var gammelt,. 2004. Prøvd det? Er det multiplayer på det med aktive spillere? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Akkurat nå går det i mad max som eg fikk i posten på fredag, spilt noen timer så langt og liker det eg har sett hittil. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) nevermind Endret 30. august 2015 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Gears of War ultimate edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå