Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Det er fra 2013, jeg tenker ikke på de ancient versjonene..

Det er et veldig bra actionspill og Lara Croft er mye mer menneskelig i spillet enn tidligere utgaver. Historien er så som så, den har noen gode øyeblikk og stemmeskuespillet er solid. Er få gåter og slikt da, og de som er der, er ikke utrolig avanserte. Alt i alt et gjennomsnittlig godt spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fra 2013, jeg tenker ikke på de ancient versjonene..

Gjør deg selv en tjeneste og spill Anniversary Edition, Legend og Underworld, i den rekkefølgen. Elsker rebooten selv, men den har ekstremt mye action, og ganske lite utforsking. Dette har så vidt Legend også, men den slutter med en jævla bra cliffhanger som fortsetter i Underworld. :)

Underworld er for øvrig fra 2008, og slettes ikke "ancient". ;)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Exanima

Hardcore oldschool action rpg (ikke tenk Diablo/PoE, mere singleplayer UO) med ganske wonky fysikk. Har vært early access i over 1 år, koster 100 nok, så etter jeg så ZiggyD sin review, måtte jeg teste det.

Veeeeldig vanskelig, og daua X antall ganger.

anbefales.

Lenke til kommentar

Ferdig med første runde av Until Dawn, så skal prøve meg på MGS5: Ground Zeroes for fjerde gang. Kanskje jeg klarer å fullføre det denne gangen. :p

Edit: Tok meg tid og kom mye lengre enn jeg har gjort i GZ, og antar dette blir kjøp. Ikke helt sikker ennå. Fullførte like greit Mickey & Donand: World of Illusion på Sega Mega Drive, og har akkurat startet med Castlevania: The New Generation, også på Mega Drive. Blir knall, dette her. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...