Schreiber Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Banjo Kazooie (XBone) -> Til tider ett av de verste kameraene jeg har sett til dags dato, og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ramlet av plattformer osv på grunn av det. Det er jo morsomt i et spill der 90% dreier seg om å hoppe presist... Er heller ikke spesielt morsomt å først finne en del puslespillbrikker og åpne en ny verden, og så bruke lang tid på å finne den nye verdenen man har åpnet. Åpnet to nye i går kveld, og er fortsatt en jeg ikke aner hvor er. Blir vel å sjekke Youtube om en stund. Men bortsett fra det er det er det en ekte klassiker. Vi snakker Super Mario 64, bare bedre. Og jeg har fullført SM64 mange ganger. Guild Wars 2 (PC) -> Bare litt til... bare litt til... bare litt til... bare... hva faen, er det onsdag? Jeg trodde det var mandag... Shin Megami Tensei IV (3DS) -> Tar tid å komme skikkelig i gang, men når du først er hektet, blir du sittende. Endret 16. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Dishonored (Steam) Prøver så godt jeg kan å knerte så få som mulig men det er kort vei fra snikmord til massakre i dette spillet. Har nettopp infiltrert The Golden Cat. Morgan og Custis Pendelton har opplevd sin siste soloppgang. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Her går det sporadisk i MGS3: Snake Eater fra HD Collection samlingen på PS3. Oppvarming til The Phantom Pain Har fått roen med spillinga mellom 12 timers skiftene denne uken, men med snart 84 timer jobb bak meg er jeg rimelig klar for friuke og fullt ro! Endret 16. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Ble møkk lei de elendige kontrollene i Bnajo Kazooie, så gikk over til Kameo: elements of power i stedet. Spilte det ganske mye da jeg fikk XB360 for første gang, men fullførte aldri. Vi får se hvordan det går denne gangen. Var også en snartur innom Conker's Bad Fur Day, men det gikk mildt sagt dårlig. Det er ikke full skjerm, vi starter med en laaaaang intro som ikke sa meg en dritt som selve spillet, og på toppen av det hele er kamera-kontrollene det stikk motsatte av hva jeg vil ha, og de kan ikke endres. Her snakker vi dra stikken ned for å se opp, og til venstre for å se til høyre. Det funker fint i flyspill, men i plattformspill? Ikke faen. Det er jo verre en kameraet til Banjo Kazooie. FFS... Gledet meg lenge til dette, men taklet ikke fem minutter engang grunnet kameraet. Endret 16. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hos meg går det mye nå i Minecraft og Wow. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Spiller gjennom gode, gamle Grandia i og med det kommer en remake av toeren om ikke lenge. Jeg rundet aldri eneren back in the day, så jeg tenkte det var på tide. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Prøver meg på litt Feed the Beast Infinity. Tror min IQ er litt for lav for jeg får ingenting til å fungere Det finnes sikkert en Wiki en eller annen plass, men lesing er så kjedelig, å dessuten så bruker ikke vi mannfolk manual før vi har failet for tiende gang på rad med å prøve å sette opp den satans kommoden fra Jysk Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ny dag, nye spill. Guild Wars 2 er ikke vits å nevne engang. Prøver å få flest mulig karakterer til maks level før expansionen kommer senere i år, og det er først da spillet virkelig kommer til å ta av. Blir nok å spille GW2 en stund, for å si det sånn. På iPad går det i Final Fantasy Dimensions. Aner fint lite om det (bare spilt noen minutter i går kveld), men virker lovende. Den grafiske stilen minner sterkt om FF4 og 5, så det er jo konge. Det er noe med den gammeldagse stilen jeg virkelig elsker. Ellers prøver jeg å få tid til Kameo (XBone) og Minecraft (PS4), men frister med Perfect Dark og Banjo Tooie. Og selvsagt mer Atic Atac. Frister også å teste Toy Soldiers: War Chest med He-Man, G.I. Joe og Cobra DLCen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Spiller bare rocket league på PC for tida Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Prøver meg litt i wow Ikke lett å være newb i et så stort spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Ghost Recon 1 PC Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Prøvde meg litt på CS:GO, men communityet der er jo værre enn CoD. En voksen og en unge som kaller hverandre det ene og det andre. Hva er det som feiler folk egentlig? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Du er vel fanget i Silver. Er det verste å spille der, blir deprimert av mindre. Har nesten gitt opp det spillet der, mye smurfing, russere og hackere. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Prøvde meg litt på CS:GO, men communityet der er jo værre enn CoD. En voksen og en unge som kaller hverandre det ene og det andre. Hva er det som feiler folk egentlig? Er dette nytt for deg? For å si det sånn spilte jeg Perfect Dark Zero online på XB360 da det kom, og det tok ikke mange minuttene før noen klaget i fullt alvor over at jeg spilte så dårlig at jeg "måtte være en jente". Ting har ikke blitt bedre med tiden, for å si det sånn... Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Skyrim! Klarer ikke å slutte... Har nettopp begynt på Dawnguard og etter det Dragonborn. Har ikke lest noen spoilers eller noe. Klart og holde meg i snart 3. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Fikk endelig en Retron5 i dag, så da blir det å pløye gjennom Mega Drive-samlingen. Starter like greit med Mickey & Donald: World of Illusion. Fantastisk spill, men i "original-versjonen" kan man ikke lagre midt i brettene. Dermed må man ta hele brettene om igjen hvis man dør hos bossen på slutten. Dette slipper man med RetroN5, da den kan lagre når som helst. Endret 21. august 2015 av Schreiber Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Prøvde meg litt på CS:GO, men communityet der er jo værre enn CoD. En voksen og en unge som kaller hverandre det ene og det andre. Hva er det som feiler folk egentlig? Verste med Csgo er egentlig at 70% av spillerne er russere som ikke snakker engelsk. Har gitt opp matchmaking for å si det sån^^ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Tenkte å prøve meg på tomb raider, lastet ned remasteredversjonen til ps4 long time ago, men har av en eller annen grunn ikke prøvd det. Erfaringer? Husker det fikk drøssevis med gode anmeldelser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Vel, det er jo en klassiker, selv om det nå har blitt forbigått på alle måter av nyere spill i samme sjanger. Noe man spiller for nostalgiens skyld, tenker jeg. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det er fra 2013, jeg tenker ikke på de ancient versjonene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå