Tgamer Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Spiller atm Echo of Soul. For dem som er lei WoW eller ikke ønsker å betale hver mnd for å spille et online spill så kan jeg virkelig anbefale dette spillet. Anbefaler folk å sjekke ut trailer og gameplay på youtube. Man kan laste det ned fra steam eller fra http://echoofsoul.aeriagames.com/. Streamer det også på twitch kontoen min (link i signaturen min). Anbefaler på det sterkeste for alle som liker MMO spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Spilte det en stund selv, men var ikke noe for meg. Alt for generisk og kjedelig. Men skal mye til for å dra meg vekk fra Guild Wars 2. Elsker det spillet. Lenke til kommentar
Flying_Dutchman Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Spiller Elite : Dangerous. Kjøpte det i går. Det ser fantastisk ut. Anbefaler det til alle som liker space-sandbox spiller. Endret 13. juli 2015 av Flying_Dutchman Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Skal spille gjennom Yoshi's Wooly World nå. Tankene går selvsagt til Iwata. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 I used to be an adventurer like you. Then I took an arrow in the knee. Ja, startet på Skyrim. Koser meg. Så avslappende. 2 Lenke til kommentar
SweetLife Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 BioShock Infinite, faktisk. Gratis med Gold for en stund tilbake, så tenkte jeg måtte prøve Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 spiller the Witcher 1, skal begynne på 2en etterpå Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Mount & Blade Warband - Nordinvasion (co-op mod), ganske gøy og utfordrende til tider. http://www.nordinvasion.com om noen er interessert, trenger større community. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Trengte en liten pause ifra Warthunder, World of tanks og Armored Warfare så jeg kjøpte Grim Dawn for å få en ny single player opplevelse. Grim Dawn er en Diablo klone, men med en noe røffere og gritty look. 5 ulike klasser, man kan bygge karakteren som man vil. Man kan være ren fighter , eller fighter mage ved at man plukker skills fra en annen klasse. http://store.steampowered.com/app/219990/ Det er samme gjengen som ga ut Titans Quest som lager Grim Dawn. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 PS4: For det meste Rocket League Pc: Attila Total war Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Min godtepose: WOW South park: stick of truth Csgo HOTS Har ikke så mye fritid for tia, når helga kommer så sitter jeg gjerne 7-8t dagen med spill Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Rocket League Black Ops 2 Rogue Legacy TTL Game of Thrones TTL Tales from the Borderlands Life is Strange Magrunner: Dark Pulse Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Ocarina of Time 3D og Majora's Mask 3D til 3DS.Har vært mye ute og reist den siste tiden, så jeg har ikke hatt mulighet til å spille på en stasjonær maskin siden begynnelsen av juli. Lenke til kommentar
Flying_Dutchman Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Synes jeg ingen som spiller Elite: Dangerous Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Kanskje neste gang det kommer på salg igjen. Ble aldri helt hekta på forgjengeren I Amiga-tidene, så jeg får meg ikke til å betale full pris for det. Har det altfor gøy med Assetto Corsa for tiden likevel. Å fise rundt 1966-versjonen av Monza I en Lotus 49 er noe av det mest frustrerende, men også mest givende jeg har opplevd i et bilspill på lenge. Gjør meg virkelig fristet til å kjøpe et G27 e.l. og pensjonere det gamle MOMO Racing Force rattet mitt en gang for alle. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 Dragon Age: Inqusition og Wolfenstein: The New Order Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå