-iL- Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Dark Souls II: Scholar of the first Sin Lenke til kommentar
Helhvete Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Går mest i GTA V, League of Legends, Heroes of the Storm, Majora's Mask på 3DS, Cities: Skylines og Battlefield 4 for tiden. Lenke til kommentar
deac Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Endelig ferdig med main story i DA:I, koser meg med DLC'en Jaws of Hakkon atm (anbefales). Ellers går det i GTAV mens jeg venter på Killing Floor 2 early accessen (IMORGEN ) og The Witcher 3 i Mai. Mye good stuff på g. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Dark Souls II: Scholar of the first Sin Jeg og - snart! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Har ligget lenge nok i hyllen nå Endret 26. april 2015 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Her går det mest i Guild Wars 2, men kjøpte Dungeons 2 i går, så får vel prøve det snart. Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Går kun i GTA5 og CSGO for tida Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 The Last of US, PS4-remaken. Spilte aldri originalen siden jeg visste denne ville komme, og hva kan man si? Post-apokalyptisk Uncharted, det funker det. Det minner meg mye om World War Z og lignende zombie apocalypse-filmer som det har blitt produsert mye av det siste tiåret, bare mye bedre. Jeg liker spesielt at man i stedet for å fremstille verden som fullstendig uttørket og gråbrun så har naturen tatt over byområdene, på samme måte som i Enslaved (som også er veldig bra). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Prøvde meg på Dungeons 2, som liksom skulle være en moderne Dungeon Keeper. My ass! Så da kjøpte jeg Dungeon Keeper 2, og har the time of my life 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Postal 2. Kjøpte det på Steam siden det kostet 7,- og koser meg litt må jeg si til tross for en rekke merkelige ting med det spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Har endelig fått startet på Grim Fandango Remastered. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Sonic The Hedgehog (Sega Mega Drive) Castlevania: The New Generation (Sega Mega Drive) Begge i originalmaskin og cartridge, så klart. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Spiller et par turneringer i uken i Mario Kart 8 med datteren min hver uke, i tillegg til bittelitt Hearthstone igjen, også Subway Surfers på iPhonen på toget til skole/jobb. Mer blir et ikke tid til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 The Wolf among us. Drit artig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Ferdig med det Last of US-remaken. Suverent spill. Nå er det tilbake til Samurai Warriors 4. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Dark Souls II: Scholar of the first Sin Jeg og - snart! kommet i gang? Jeg er soulevel 120, og driver med første DLCn på NG. Lenke til kommentar
MB212 Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Prøvde det nye Wolfenstein-spillet (The Old Blood) litt på morgenen i dag. Anbefales til Dere som liker klassisk fps-shooter. Bra pris på Steam har det også. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 (endret) Blizzard sitt MOBA spill, karakterene er tatt fra tidligere blizzard utgivelser som wow, diablo, warcraft, starcraft, lost wikings osv. Det er lenge siden jeg har blitt så hekta på et spill http://eu.battle.net/heroes/en/ Endret 5. mai 2015 av Noxhaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå