Brandshal Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jaja, Vis det er sånn du setter det opp. Crysis 2 Forza 4 TERRARIA Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 King of Fighters XIII (PS3) Dungeons Defenders (PC) Robotek (Android) Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Battlefield 3 (PS3) Saints Row The Third (PS3) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Batman Arkham City(PS3) InFamous: Festival of Blood(PS3) Snart i alle fall Prøver meg også på Amnesia: The Dark Descent(PC) Men det er fanden så skummelt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ingenting, for SSD-en min døde!! :-( 2 Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 css, lol og trackmania 2 Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 travian(webspill) har faen ikke spilt BF3 siden 2 uker før jul men får de nye pc delen til uka da. så da blir jeg svett igjen Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 startet på gta 4 idag. kjekt :] 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Sitter og alt-tabber mellom eve og diskusjon.no nå. Alliansen min beleirer et solsystem og vi har ikke fått den andre parten til å komme ut og leke.... enda. Håper de dukker opp med en flåte snart, begynner å bli lei av å vente :/ Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 PC: Deus Ex HR Battlefield 3 World of Tanks Wii: Zelda: Skyward Sword (runde 2) Super Paper Mario (runde 2) 3DS: Super Mario 3D Land Zelda: OoT Vurderer sterkt å kjøpe Mass Effect så jeg endelig får spilt igjennom 2'ern (før 3'ern kommer i mars). Eller røyk jeg på mange nye kjøp under julesalget til Steam - fikk meg endelig Skyrim og LA Noir til god pris så skal nok sette av litt tid til dette. Heldigvis er det lange vintre i dette landet Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Spiller vel bare BF3 på pc. Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller? Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio? Endret 5. januar 2012 av otl Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Spiller vel bare BF3 på pc. Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller? Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio? Mitt mål er høy Win/Loss ratio Husker du å se på kartet er det fort mulig å oppnå slike stats. Kartet er egentlig utrolig bra i BF3, fordi at du får vite hvor alle som fyrer av våpen i nærheten av deg er. Ellers er all interface i BF3 crap. Hjeler også å lære seg hardware. Spiller for øvrig Team Fortress 2 og League of Legends for tida. Orker ikke begynne på et skikkelig spill... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Disse spillene er de jeg spiller pr idag. Er en liste som man sjelden ser hos dagens gamere. Shadows Of The Damned (PS3) Yakuza 4 (PS3) Ratchet And Clank All For One (PS3) Shadow Of The Colossus (PS3) Majin And The Forsaken Kingdom (PS3) Super Mario Galaxy 2 (Wii) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Er en liste som man sjelden ser hos dagens gamere. Hahaha. What? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Det jeg har sett og fått med meg så går det bare i Skyrim, Bf3, mw3, AC R, Fifa 12 og disse spillene i mine øyner er mainstream. Det er derfor jeg skrev at lista mi skiller seg litt ut i motsetning av de jeg ser gamer på ps3/360 Endret 5. januar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Blir et kinect maraton framover har alle kinect spillene som er ute incl jap og usa Passive gaming så 2009 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Missunner Kinect-spill samlinga di Samco, jeg har bare 5 spill på Kinect, men de fem synes jeg er de beste på Kinect Kansje jeg også skal fyre de opp engang, starter først med Kinectimals så blir det Dance Central 2 så det siste blir nok Kinect Sports. Endret 5. januar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Gruer meg til brain training og Biggest looser Men skyteren blackwater blir vell en høydere :!: Mye dritt men likte godt gunstringer og synes rise of the nightmares har noen høydepunkter med kontroll systemet Flytta litt om på kinect setup så nå slipper jeg å flytte stoler og div mye lettere og har skaff et par tynne gym matter for å hoppe rundt på parketten er litt hardt til føtter Endret 5. januar 2012 av samco Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Spiller vel bare BF3 på pc. Ser enkelte personer får veldig høy k/D ratio der. Folk får K/D 70/30 på en runde å greier, mens jeg bare har 17/14. Er det jeg som er dårlig til å spille eller? Er det om å gjøre å ha høy K/D ratio? Mitt mål er høy Win/Loss ratio Husker du å se på kartet er det fort mulig å oppnå slike stats. Kartet er egentlig utrolig bra i BF3, fordi at du får vite hvor alle som fyrer av våpen i nærheten av deg er. Ellers er all interface i BF3 crap. Hjeler også å lære seg hardware. Spiller for øvrig Team Fortress 2 og League of Legends for tida. Orker ikke begynne på et skikkelig spill... Satser på at laget mitt skal vinne, selv om det er i ferd med å tape Krigsfølelsen er veldig høy. Men jeg kommer jo høyere opp på poenglista enn en med 70 kills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå