Filmvenn Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Evolve på XB1. Veldig bra for de som liker spill som både er taktiske og som handler om lagarbeid. Spiller det som regel med folk jeg kjenner og kommuniserer med på Live. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 The Order: 1886 (PS4) Startet i går, liker det jeg har spilt til nå! Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 7 Days to Die! Beste spillet på leeenge! Lenke til kommentar
shopat Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 zelda - a link between worlds Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Death to Spies. Endelig et skikkelig snikespill med utfordrende og dypt gameplay. Minner meg litt om de første Hitman-spillene. Ellers holder jeg enda på med Lost Odyssey, men har dessverre ikke fått spilt så mye på det i det siste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 FIFA 15 enda og Rayman Legends på PS4. Jeg og dama koser oss stort med Rayman Legends. Kongespill! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dragon Age Inquisition, river folk istykker som Reaver Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 FIFA 15 enda og Rayman Legends på PS4. Jeg og dama koser oss stort med Rayman Legends. Kongespill! Vurdert å prøve dette selv. Stor fan av 2D-plattformere, men ikke funnet noen nye som virkelig har fenget siden Shovel Knight og Volgarr. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Stort sett Heroes of the Storm/Hearthstone på PC. Testet gratis versjonen av Dead or Alive 5: Last Round på PS4 i går, 2 av 5 karakterer var låst pga. de fortsatt holdt på å bli installert. Og det selv om jeg ikke begynte å spille før 15min etter at spillet var ferdig lastet ned(spilte en runde Heroes of the Storm mens jeg ventet på den sykt trege PSN nedlastningen) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fremdeles Black ops online til PS3. Endelig 15 prestige, så jobber med å kjøpe alt og mestre alle challenga og fylle opp statsa :bSå går det litt i Burnout paradise. Konge spill som fortsatt er populært. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Spiller Dragon Age Inquisition. Startet på Nightmare med en gang, aldri spilt serien før, så fikk en knallhard start for å si det mildt. Begynner å komme seg nå da, og etter jeg ble Knight Enchanter, og fikk kommet meg litt inn i spillet, så går det glattere nå. Fantastisk spill med bra story og stor verden. Veldig mye å gjøre. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Middle-Earth: Shadow of Mordor (PC). Kjempegøy! Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Dragon Ball Xenoverse Diablo III Pneuma Breath Of Life Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Darkest Dungeon. Makan til brutal roguelike ! Meget fett stemning. Early access, men spillet er vel så og si ferdig, utenom litt content og balanse justering. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Metro: 2033 Redux (PS4) Grafisk er det faktisk rålekkert + herlig PA stemning! Skal kose meg med dette fremover. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Europa Universalis IV - Skikkelig grand strategy. Yakuza (PS2) - har bare spilt igjennom 3 og 4 på ps3, tenkte å komme igjennom 1 og 2 før 5ern endelig kommer til vesten i høst. Baldur's Gate 2: Enhanced Edition, tenkte å spille litt BG2 mens man venter på Pillars of Eternity og Torment. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Metro: 2033 Redux (PS4) Grafisk er det faktisk rålekkert + herlig PA stemning! Skal kose meg med dette fremover. Dette har jeg på Steam-wishlisten min, men ikke kjøpt det ennå. Ikke begeistret for FPS generelt, men det ser så flott ut at jeg har lyst til å gi det en sjanse uansett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Stranded Deep i alpha. Gawd, så gøy! Og så utrolig frustrende samtidig :b Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Nå om dagen går det i: PC: Dragon Ball: Xenoverse Final Fantasy XIV 3ds: Monster Hunter 4 ultimate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå