-iL- Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Darkest Dungeon! Interesant vri på roguelike formelen. Den har dog en brutal læringskurve/start. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 AC 4: Black Flag. På PC, selvsagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Lost Odyssey. Ferdig med første discen. Herlig kampsystem og historien begynner å ta form etter en litt treg start. Musikken er også nydelig. A Golden Wake. Kanskje det svakeste spillet jeg har spilt fra Wadjet Eye sammen med The Shivah, men bra spill likevel Også blir det Majoras Mask etter hvert. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Lost Odyssey. Ferdig med første discen. Herlig kampsystem og historien begynner å ta form etter en litt treg start. Musikken er også nydelig. Meget godt valg. Jeg kjøpte faktisk 360en kun pga. Lost Odyssey (men så kom det jo også noen andre fine titler etterhvert...). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Spiller litt diverse mobilspill på PCen ved hjelp av Bluestack Ble akkurat numero uno på brett 7 i Bubble Witch Saga 2, så nå er jeg stolt Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Metroid Prime på WiiU og Dragon Age: I på PS4 Må si at Metroid holder seg svært godt, nydelig hvordan du åpner oppgraderinger ved utforskning. Vil klassifisere det som et Adventure/Platform/Puzzle/Semi-Shooter. Det som var litt uappetittlig om jeg kan bruke det ordet, var å vende på seg Motion kontrollern. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Borderlands 2 og Pre-Sequel i True Vault Hunter Mode. OG Bloodline Champions for første gang på ett par år. Det lever enda og fikk akkurat nye servere som funker bra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Litt tid har det blitt til spilling i det siste , en halvtimer her og en halvtimer der Litt Nostalgi for tiden : *Kings Bounty : The Legend. *Ufo Aftershock. Og tror jeg aldri blir ferdig med Dwarf Fortress , sitter og spiller litt versjon 0.40.24 og venter på en ny oppdatering som jeg håper kommer om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Hearthstone Tales of Maj'eyal - Turnbased roguelike RPG. Fantastisk lite stort spill! Ganske nådeløst til tider, men ikke urettferdig. Anbefales Lenke til kommentar
rkorstad Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei Litt lei spillene jeg har nå så jeg vurderer å kjøpe meg et nytt, lirer litt på ac unity eller dragon age inquqistion, noen erfaringer, er ac fikset nå ? Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Assassins Creed Black Flag Blir aldri lei av av å rane, røve og senke den britiske og spanske flåten Endret 18. februar 2015 av Jedi Jordal Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Etter å ha spillt igjennom det litt skuffendes The Order:1886, trengte jeg en opptur. Så nå spiller jeg Assassins Creed Unity. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Holder på med FarCry4 om dagen. Ferdig med historien og holder nå på med å nærme meg min første platinum! Over 30 timer spilt... Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Modern Warfare 3 Final fantasy 12 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har problemed å finne nye spill som fenger for tiden, så kjører gjennom en del gamle favoritter. På disk 3 av Final Fantasy 9 nå, deretter blir det nok Xenogears. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har startet Far Cry 4 på PS4, men så langt har jeg tatt ett eneste tårn, drept noen hundre skogsdyr og satt fyr på nok trær til å fylle Norge noen ganger. Samt en og annen person med et, ahem, uhell. Men ellers går det nesten bare i Marvel Heroes 2015 og Monster Hunter 4 Ultimate. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 FTL (Faster than light) Advanced Edition. Snakker om avhengighetsskapende greier Og Dishonored som jeg føler fortjener å bli spilt igjennom. Lenke til kommentar
pijano Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Og for tredje gang: The Last Of Us (kjøpte PS3 bare pga det spillet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå