Bruker-104685 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Alien Isolation (PS4), DriveClub (PS4), Shadow Of Mordor (PS4), Sleeping Dogs (PS4), Sonic The Hedgehog (Sega Mega Drive) og Asterix The Great Escape (Sega Mega Drive) 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har startet på The Longest Journey i påvente av Dreamfall: Chapters. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Spiller nå Forza Horizon 2, Castlestorm Definitive Edition og D4 på Xbox One. Også prøver jeg forgjeves å spille Driveclub for å se om det kan vokse på meg, med den gang ei. Failclub. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 PS4: FIFA 15. Vurderer Driveclub, men kjøper det ikke før PS+ eksemplaret er ute og jeg får testet det. PC: South Park: The stick of truth. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Child of Light (PC). Fantastisk flott spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 The Evil Within (PC). Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Batman Arkham Asylum (Xbox 360), Gears Of War Judgment (Xbox 360), Call of Duty World At War (Xbox 360), Sonic The Hedgehog 2 (Sega Game Gear) Kjøper i dag MineCraft Xbox 360 Edition så gjør jeg kan oppgradere til Xbox One utgaven billigt Kjøper også Killer Instinct Season 2 til Xbox One når jeg finner nye achievements. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Sjonglerer mellom Alien: Isolation, Endless Legend og Borderlands 2.... Alle tre er selvfølgelig å anbefale Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Har vært sykt mange virkelig gode spill i det siste, Wasteland 2, Endless Legend, Alien Isolation, Shadow of Mordor, osv. Men det går nok mest i Steam-versjonen av Final Fantasy 13. Utrolig flott og engasjerende spill. Endret 15. oktober 2014 av XE800 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 The Evil Within (Ps4) Nettopp startet, men virker veldig bra! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 The Evil Within (Ps4) Nettopp startet, men virker veldig bra! Det blir bare bedre og bedre etter hvert som du spiller. Har spilt ferdig Chapter 5 og storkoser meg nå. Minner om RE4. Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg valgte Survivor, og det er til tider veldig utfordrende, spesielt bossene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Call of Duty World At War (Xbox 360) Gode minner, synd hackerne tok over spillet... Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) The Evil Within på PS4 og Sleeping Dogs/Alien Isolation på Xbox One, tre meget bra spill så det går litt frem og tilbake mellom de tre spillene Endret 15. oktober 2014 av assap2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Legend of Grimrock 2! I det siste har det gått mest i Hearthstone og Smite. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 The Evil Within (Ps4) Nettopp startet, men virker veldig bra! Det blir bare bedre og bedre etter hvert som du spiller. Har spilt ferdig Chapter 5 og storkoser meg nå. Minner om RE4. Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på? Jeg valgte Survivor, og det er til tider veldig utfordrende, spesielt bossene. Det merkes at det er samme karen som har laget RE4 ja, bare positivt det da. Spiller på Survivor selv, blir greit stresset til tider. Tok første bossen nå nylig, Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Wasteland 2 nå for tiden, så blir det en skikkelig gjennomspilling av Divinity Original Sin før Dragon Age Inquisition treffer hyllene, på fulgt av en Star Wars The old Republic ekspansjon i Desember. Er booket frem til jul. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Droppet alt annet og fokuserer på Borderlands: The Pre-Sequel nå. Alle tre karakterene lover svært bra, så er litt vanskelig å velge mellom dem. Cap America-dame, dame med pisk eller gærning med roboter? Hm... (men Claptrap er ikke aktuelt for meg. Hater den roboten intenst.) "Asshole." "What?" "I called you an asshole because I forgot to hang up. My bad." Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 (endret) For dem som ser frem til Pokémon AS/OR, meld dere på for å få tilgang til demoen: http://www.nintendo.no/arkivet/promotions/psdd?view=Standard Jo flere som melder seg på, jo raskere får vi tilgang. Endret 25. oktober 2014 av Hazelhart 1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Spiller Bayonetta 1 på Wii U og så blir det Bayonetta 2. Skal også spille Lords Of The Fallen og Sunset Overdrive når de kommer ut Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Roterer på Electronic Super Joy: Groove City, Driveclub og Wingsuitflyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå