Orwandel Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 The Ballad of Gay Tony (med mods/ENB). Meget bra. Lenke til kommentar
Christine_Pang Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Nettopp ferdig med Tomb Raider:Definitive Edition som jeg likte veldig godt. Spiller nå Watch Dogs og Diablo III Ultimate Evil Edition. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg er så hipster at jeg spiller et lite spill kalt Destiny. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Venetica (PC) og Danganronpa 2 (PS Vita). Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 WoW (PC)Pokemon Black 2 (DS, men spilt på 3DS)Call of Juarez: Gunslinger (360)Borderlands 2 (360)Ellers har jeg testet Xbox One i noen timer, men jeg skal levere den inn på reparasjon pga maskinstøy. Jeg prøvde spillene Killer Instinct, Max: CoB, og Minecraft. Jeg er så hipster at jeg spiller et lite spill kalt Destiny. Aldri hørt om det før. Du mener vel ikke Tales of Destiny? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Hvorfor lanserer de ikke en type mus+tastatur kontroll a la http://www.razerzone.com/gaming-keyboards-keypads/razer-nostromo slik at det er ok å inkludere oss pcspillere... Want to play Destiny... Lenke til kommentar
4d3d Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) 1 Endret 27. november 2015 av 4d3d Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Spiller for det meste ARMA 3 samt litt Metro 2033 Redux. Har også begynt med COD: Black ops (1), ganske gøyt dersom jeg vil ha et par runder i ny og ne. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 World of Tanks (still!) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Spiller Forza Horizon 2 demoen og litt Destiny. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tilbake fra tre ukers ferie og litt usikker på hva jeg skal gå i gang med nå. Jeg har Tales of Xillia 2 liggende men har akkurat rundet et langt JRPG og er redd for å bli utbrent om jeg går i gang med et nytt uten å spille noe mer lettfordøyelig i mellom. Jeg ser at Destiny er det mest populære spillet og jeg liker hvordan det ser ut (minner meg om Mass Effect), men jeg er redd for at det kan bli for FPS-aktig - det er jo et FPS tross alt. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 League Of Legends. Forza 5 Dark Orbit ( ett elendig nettspill, hehe) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tilbake fra tre ukers ferie og litt usikker på hva jeg skal gå i gang med nå. Jeg har Tales of Xillia 2 liggende men har akkurat rundet et langt JRPG og er redd for å bli utbrent om jeg går i gang med et nytt uten å spille noe mer lettfordøyelig i mellom. Jeg ser at Destiny er det mest populære spillet og jeg liker hvordan det ser ut (minner meg om Mass Effect), men jeg er redd for at det kan bli for FPS-aktig - det er jo et FPS tross alt. Hiv deg på Velocity 2X, månedens pluss-spill på PS4 og Vita. Utrolig vellagd, med supertight gameplay og ingen filler. (Til forskjell fra de fleste JRPG ) Spillet blir ekstra gøy når man klarer å gjøre ting raskt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spiller Vagrant Story (PS1), Digimon World 2003 (PS1), Diablo III ROS UEE (PS4), Baten Kaitos (GC), LOTR The Third Age (Xbox), Rallisport Challenge 2 (Xbox) og MineCraft (PS4) Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Left 4 Dead 2, Skyrim, Battlefield Bad Company 2 og Minecraft. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spiller Vagrant Story (PS1), Digimon World 2003 (PS1), Diablo III ROS UEE (PS4), Baten Kaitos (GC), LOTR The Third Age (Xbox), Rallisport Challenge 2 (Xbox) og MineCraft (PS4) Artig. Senest i går kveld satt jeg faktisk og vurderte om jeg (endelig) skulle spille gjennom Vagrant Story. Prøvde det da det var nytt, men fikk ikke til kampsystemet og så ble det liggende. Mulig jeg bare var for ung, så jeg tror spillet fortjener en ny sjanse. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg kjøpte Vagrant Story på ferie i Tyskland. Vanskelig å spille når man ikke skjønner språket. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nok en morsom tilfeldighet i så fall - min kopi er fransk. Jeg tror jeg fikser å spille det på fransk, men jeg kommer uansett til å emulere en engelsk iso siden det gir meg muligheten til å stramme opp grafikken. Jeg har allerede testet og det ser uendelig mye bedre ut enn på PS1. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Starpoint Gemini 2 og Dead Rising 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå