Bruker-104685 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Duke Nukem Time To Kill (PS1), Mario Power Tennis (GC), Rayman 1 (PS1), Tomb Raider The Last Relevation (Sega DC), Dark Cloud (PS2) og Aladdin (Sega Game Gear) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Kan anbefale Völgarr the Viking til alle som setter pris på god, gammeldags plattformaction i 16-bit med stramme kontroller og en vanskelighetsgrad som får Dark Souls til å virke casual. Spillet er spesielt inspirert av Ghosts'n Goblins-spillene til NES og SNES og det merkes på hvordan på gameplayet er lagt opp. Kan kjøpes for i overkant av 10 dollar på Steam, så det koster (nesten) ingenting å prøve heller. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Divinity: Original Sin, et av de bedre spillene jeg har prøvd i år. +1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Dark Souls: Prepare to Die edition til PC Baldur's Gate Enhanced Edition til Android Reaper til Android Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Hearthstone og Unturned Lenke til kommentar
smekk Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 JK2 MP (PC) Mass Effect (PC) Knight and Merchants (PC) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Legend of Heroes: Trails in the Sky (PC), Sacred 3 (PC), Last Remnant (PC), New Star Soccer (Android) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Trails in the Sky på PC her også. 6 timer inn og koser meg så langt. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Stort sett bare Hearthstone nå i sommer. Har så mye annet å gjøre at tiden strekker liksom ikke helt til, og da er HS perfekt å ta noen "raske" matcher på når jeg kan Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 the last of us remastered er vel det eneste jeg spiller for tiden om det ikke går i serier. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Etter å nok en gang ha blitt utbrent på World of Warcraft er jeg egentlig ganske lei spill generelt. Spiller bittelitt Hearthstone fortsatt, men det er mer for å spare opp gull enn fordi jeg koser meg med det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 The Last Of Us Remastered (PS4), Diablo III (PS3), LittleBigPlanet 2 (PS3), Baten Kaitos (GameCube), Duke Nukem Time To Kill (PS1) og Transformers Rise Of The Dark Spark (PS4) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nå om dagene går det i: The Last Of Us Remastered (PS4) Fantastisk så langt! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Fullførte historien i Sacred 3, så plukket frem igjen Marvel Heroes. Det er blitt gjort rimelig mye siden launch, så nå er det over tretti helter (samt Loke og Taskmaster) som spillbare, nye områder, nye ting å finne og så videre. Anbefales sterkt til fans av Diablo. Det er jo tross alt laget av David Brevik, en av folkene bak de to første Diablo-spillene. Ikke koster det noe heller. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 *Gta V / Gta Online * World of Warcraft * Rome 2 Total war Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Left 4 Dead 2, Skyrim og Battlefield Bad Company 2. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Skyrim. Digger det. Skjønner ikke at jeg har brukt så lang tid på å plukke det opp. Og GTA5. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 SimCity har fått en del endringer nylig. EA Games gjorde det mulig å spille det i Offline-modus, og det er og mulig å "modde" det slik at du kan få større områder og dermed bygge større byer. Dette er noe SimCity trenger, etter min mening. Områdene var alt for små før, og dermed fikk du ikke følelsen av at det var en BY. Dette gjør SimCity "playable". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Nå om dagene: Rayman Legends (PS4) Tomas Was Alone (Pc) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 SimCity har fått en del endringer nylig. EA Games gjorde det mulig å spille det i Offline-modus, og det er og mulig å "modde" det slik at du kan få større områder og dermed bygge større byer. Dette er noe SimCity trenger, etter min mening. Områdene var alt for små før, og dermed fikk du ikke følelsen av at det var en BY. Dette gjør SimCity "playable". Attedetvar...? Går det an med større områder nå? Det var nemlig ene og alene årsaken til at jeg ikke gadd mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå