Malvado Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har ikke tid til å spille mye, men innimellom går det på disse spillene som er installert : *Dark Souls 2 : Ps3 *Ni no Kuni : Ps3 *Hitman Absolution : Pc *Xcom : Enemy Unknown : Pc *Project Zomboid : Pc Sitter og venter spent på Dwarf Fortress sin neste utgave som bør slippes ca neste uke. Har dessverre lite tid til å spille så det blir kanskje maks 1 time daglig om jeg er heldig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Som fan av gamle Duck Tales til NES/Gameboy har jeg lastet ned remastered-versjonen som kom ut for en stund siden. I det store og hele er det som det skal være; en grafisk oppdatering uten endringer i gameplayet, men man har gjort to endringer som spillet overhodet ikke hadde noe behov for. For det første har man lagt til masse meningsløs eksposisjon som prøver å være morsom, for det andre har de hemmelige rommene blitt obligatoriske å finne før man kan gå til bossen. De har også gjort bossene litt vanskeligere; de tåler mer juling og har flere angrep, men det er bare positivt. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har for tiden Demons Souls, LA Noire og Minecraft på rundgang i PS3´en Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Går for det meste i Skyrim og Warface for tiden. Begge på PC. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Dishonored + DLC Total War: Rome 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Shovel Knight. Det må være det beste 8-bits plattformspillet siden Super Mario Bros 3. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Divinity: Original Sin, ett heftig isometrisk RPG ala Baldurs Gate! Meget bra, anbefales! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Final Fantasy VII Crisis Core (PSP), Dissidia Final Fantasy (PSP), Dragon's Dogma Dark Arisen (PS3), GRID Motorsport (PC) og Pokemon Yellow (Gameboy Color) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 COD: Black ops (PS3) onlineCOD: Ghost (PS3) Singleplayer på Veteran Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 WoW og Football Manager 2014. Begynner å gå lei av WoW dog >< Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Spiller S&D i Black Ops 2, og CQ og SDM i Bad Company 2 på PS3. Hvis noen er interessert i å spille på lag sammen i BO2, S&D altså, så send en FR til Tacanacy med en notat. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Broforce! Dette spillet er early access frem til 2015, men utrolig morsomt uansett. Det er som en kombinasjon av det sidescrollende shooter-gameplayet til Contra med de fullstendig ødeleggbare omgivelsene fra Worms, og alle karakterene er hovedpersoner fra 80 og 90-tallets actionfilmer som Rambo, Conan og Snake Plisskin, bare at her heter de Rambro, Bronan og Snake Broskin. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Command & Conquer (Tiberian Dawn). 1995-style. Lenke til kommentar
Radford Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Warframe, U14 kommer på torsdag! Woohoo! (╯°Д°)╯︵┻━┻ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Dwarf Fortress 40.03 ( Kan vel si jeg er med på å finne bugs). Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Divinity: Original Sin, et av de bedre spillene jeg har prøvd i år. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 For tiden spiller jeg utelukkende Pet Battles i World of Warcraft. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 For det meste spiller jeg: Battlefield Bad Company 2 Oblivion Forgotten Hope 2 Left 4 Dead 2 Spiller nok ikke så mye lenger, cirka 1 til 3 timer hver dag men som regel 2. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Går mest i Quizkampen på tlf for tiden. Og litt civ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå