Thoto79 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Watch Dogs på PC, når Uplay tillater meg det 2 Lenke til kommentar
Enuck Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Kjøpt meg mye nye spill i det siste som The Forest og The Stomping Land. Ender bare opp med å spille CSGO alikevel. Lenke til kommentar
Enuck Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Among the Sleep Det var et veldig kort spill Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Farmville 2 iphone Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Among the Sleep Er det verdt å kjøpe, sånn bortsett fra at det er norsk? Her går det i FM14, Hearthstone og litt annet småtteri.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Among the Sleep Er det verdt å kjøpe, sånn bortsett fra at det er norsk? Her går det i FM14, Hearthstone og litt annet småtteri.. Spillet er veldig kort, tar kun 2-2,5 time å fullføre så for min del synes jeg ikke det er verdt prisen de tar på Steam. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Okey, blir ikke kjøp i denne omgang. Det blir rett og slett litt for lite spilletid for pengene. Ser ikke for meg at "replay-verdien" er så stor heller, i et slikt spill. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Wolfenstein: New order. Må være det beste fps spillet jeg har spilt på flere år kanskje det beste. Her har du en amazing historie, beste gameplayet jeg har hatt i et fps. Sjeldent jeg digger fps spill pga de er alltid så lineære men dette er fantastisk morro. Spiller en karakter som minner om John Cena, over the top muskuløs fyr som er en del av en elitestyrke som skal drepe en nazi general. Basicly en 45 min introduksjon til spillet som er AMAZING. Du havner i koma og våkner opp til at Tyskland har vunnet krigen og du må nå prøve å slåss tilbake. Uten tvil mest brutale fps per dags dato, ordentlig evil fiende og du viser ingen nåde selv. Det spillet her får 10/10 av meg Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Among the Sleep Er det verdt å kjøpe, sånn bortsett fra at det er norsk? Her går det i FM14, Hearthstone og litt annet småtteri.. Spillet er veldig kort, tar kun 2-2,5 time å fullføre så for min del synes jeg ikke det er verdt prisen de tar på Steam. Kommer an på åssen man spiller. Hvis målet er å komme fra A til B så raskt som mulig så er det fort unnagjort. Selv brukte jeg vel rundt 4 timer. Jeg synes denne type spill godt kan være korte, slik at man kommer gjennom det på en kveld. Det blir en annen opplevelse enn om det må deles opp over flere økter. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Spilte igjennom Among the Sleep, var bra, men som nevnt, veldig kort... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Mario Kart 8 ... endelig et spill som faktisk er et spill. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Wolfenstein: New order. Må være det beste fps spillet jeg har spilt på flere år kanskje det beste. Her har du en amazing historie, beste gameplayet jeg har hatt i et fps. Sjeldent jeg digger fps spill pga de er alltid så lineære men dette er fantastisk morro. Spiller en karakter som minner om John Cena, over the top muskuløs fyr som er en del av en elitestyrke som skal drepe en nazi general. Basicly en 45 min introduksjon til spillet som er AMAZING. Du havner i koma og våkner opp til at Tyskland har vunnet krigen og du må nå prøve å slåss tilbake. Uten tvil mest brutale fps per dags dato, ordentlig evil fiende og du viser ingen nåde selv. Det spillet her får 10/10 av meg Har kun sett spillet på Youtube å det så helt rått ut. Overdrevne våpen (dual machineguns) og konstant action. Hadde de laget en MP av dette spillet i stilen arenashooter så hadde jeg vært en lykkelig panda, men spillet skal uansett kjøpes nå Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Mario Kart 8 (Wii U), Watch Dogs (PS4), Forza Motorsport 5 (X1), Dead Rising 3 (X1), Wolfenstein The New Order (PS4) Fullførte også Transistor (PS4) 2 ganger for 2 dager siden. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Final Fantasy 3, DS-remaken som akkurat er blitt gitt ut på Steam med oppdatert grafikk. Jeg har utsatt å spille dette lenge fordi jeg ikke er så hypp på å stirre på den lille DS-skjermen, så denne Steam-versjonen var akkurat den motivasjonen jeg trengte for å komme igang. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Sparta: du får de jo på emulator og telefoner da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Sparta: du får de jo på emulator og telefoner da. Såvidt jeg vet har DS-emulatorene fortsatt toskjerms-løsningen og det blir kornete hvis man prøver å fylle en PC-monitor. Da er det mye greiere med ett bilde som fyller hele skjermen i god oppløsning. Med mindre du tenker på å emulere NES-versjonen da, men det er en ganske annen opplevelse enn remaken. Å spille på telefonen medfører de samme problemene som å spille på en liten håndholdt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja mulig. Jeg har en stor mobil, hadde ikke giddet det på en liten skjerm jeg heller. Ser den =) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå