JoseCuervo Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Spiller litt Titanfall og Mario Kart 7 i dag før den store dagen i morgen, da legger jeg vekk all spilling. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Spiller for det meste FF X HD (PS3),, Pokemon X (3DS), Demon's Souls (PS3), Super Mario Galaxy 2 (Wii) og Soul Reaver (Sega Dreamcast) Endret 27. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Dead Space på Xbox 360 Har hatt spillet siden release, men ikke kommet meg igjennom enda... Endret 19. mai 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Holdt på med BF4, men har aldri opplevd et spill som har så mange bugs og krasjer så ofte som dette spillet. Men nå skal jeg til å spille Wolfenstein The New Order, så får jeg se om det er noe til spill. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hitman: Absolution ... Fordi det kan spilles på så mange forskjellige måter og jeg bli'kke lei! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Super Force Time siden onsdag inntil Wolfenstein: New Order kommer i morgen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Spiller suverent mest The Simpsons: Tapped Out på iOS. Utover det tar jeg daily quests i Hearthstone for å spare opp gull. Har et lite håp om å spille litt i kveld, og da blir det enten AoE II HD eller Diablo III. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Spiller for tiden 2048 og Shadow Warrior 2 på iOs. Artige spill begge to, som absolutt anbefales. Og så spiller jeg ... Duke Nukem Forever på 360en. Fant det til 29,- på GameStop, og tenkte at jeg ville se om det er så dårlig som folk vil ha det til. Etter to timer så innser jeg at spillet har sine store mangler, men Dukes tørre humor treffer meg visst enda! Satser på at Gearbox lager et nytt Duke spill fra scratch som virkelig er bra. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Fikk en kopi av Diablo 3 til PS3, og liker det overraskende godt. Iallefall som meleeclass, ranged class var kronglete. Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Dead Space på Xbox 360 Har hatt spillet siden release, men ikke kommet meg igjennom enda... Deaf Space er frwaky så det holder. Men gud så gøy og. Spiller det at og til på natta med alt lys av lurer på hvordan jeg får sove etterpå Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør. Takk for tipset, likte dette veldig godt. Etter utallige timer med nethack og angband, var dette den beste roguelike på mobil jeg har sett til nå, selv om det er ganske basic så vidt jeg ser. Har bare blitt level 10, på dungeon level 8 som max. Noen tips til og ikke sulte ihjel, eller få nok healing? Funker dårlig og "reste" i dungeon, da mobs traveller hele tiden virker det som. Dør aldri av at jeg tar risker, men mer at helsa ikke kommer seg opp igjen over tid.... Mat virker også som ett problem. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Spiller litt Black Ops for tiden fordi det var det spillet som virkelig gjorde at jeg startet med online FPS spilling, å tenkte det kunne være artig å prøve ut den dag i dag, dessverre så ble skuffelsen svært stor etter å ha spilt Bad Company 2, BF3 å til og med Brokenfield 4. Har ikke rørt et CoD spill siden jeg ble hektet på Bad Company 2. Eneste serverene jeg finner i BO er Nuketown som var et map jeg hatet når jeg spilte BO på PS3. Har vært heldig noen ganger med å finne andre maps, men det er jo kun camping, camping og atter camping. Kan ikke huske at det var så ille før. Skal hvertfall prøve å spille noen timer til før jeg eventuelt legger CoD karrieren min helt død. Heldigvis ikke så lenge til Watchdog kommer ut for da regner jeg med det blir noen timer foran PC skjermen Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Assassins Creed 4 black flag, Dead Space, Dead Space 3, SWTFU, SWTOR, War of Vikings, Battlefield 4, Pokemon X og Y. Litt av alt for tiden etter hva jeg føler for når jeg setter meg ned foran pcen 1 Lenke til kommentar
IdaEnjoii Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Det går i MW2 på PS3 enda! Hvis det finnes noen andre som enda holder på det gode gamle så er jeg for tiden litt venneløs da alle henger sef på trenden med f.eks. ghosts. Add: IdaNikolaisen hvis det frister å spille! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Oppgraderte Diablo III til Diablo III: Reaper of Souls i går, så det går fortsatt i Diablo. I tillegg til daily quests på Hearthstone samt Hay Day og Simpsons: Tapped Out på telefonen. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør. Takk for tipset, likte dette veldig godt. Etter utallige timer med nethack og angband, var dette den beste roguelike på mobil jeg har sett til nå, selv om det er ganske basic så vidt jeg ser. Har bare blitt level 10, på dungeon level 8 som max. Noen tips til og ikke sulte ihjel, eller få nok healing? Funker dårlig og "reste" i dungeon, da mobs traveller hele tiden virker det som. Dør aldri av at jeg tar risker, men mer at helsa ikke kommer seg opp igjen over tid.... Mat virker også som ett problem. Det ser ganske simpelt ut ved første øyekast, men jeg oppdaget at det hadde litt mer dybde enn jeg først trodde. Mat-funksjonen er en timer, på en måte. Tvinger deg til å bevege deg fort nok. Sulter du, og ikke har noe mat eller healing, så må du videre for å finne begge deler. Det er uendelig med mobs på hvert level, og de beveger seg rundt hele tiden. Grei pekepinn jeg bruker er at helten min og dungeon level er omtrent lik. Da beveger jeg meg i OK tempo. Mat vil alltid være ett problem, stort sett alltid sulten etter lvl 16+, selv spiser nesten bare hvis jeg har under halvt liv og er "starving". Mat er sjeldent, og du vil ikke sulte på bossene. Hvis du bruker tyngre rustninger enn du burde blir du også fortere sulten. Tyngre rustninger kan derimot taes av og på, bruk dette til din fordel.. Ta alt med en klype salt dog, jeg er ikke superdyktig, og har bare kommet helt igjennom spillet 1 gang, og dødd 2 ganger på siste bossen. Anbefaler fortsatt alle Pixeldungeon. Gratis til Android, usikker på om det finnes til IOS. Liker du rougelikes, så er dette det beste mobilspillet hittil. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Ikke noe spesielt, egentlig. Vurderer en runde til med The Last of Us, eventuelt noe helt nytt. Har Revengeance liggende uspilt, og kunne forsåvidt også prøvd meg på The Bureau. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Spiller Watch Dogs på PS4 nå for tiden, liker det godt så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå