AvaloN - TLW Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Dark Souls 2 CoD: Ghosts CoD: Black Ops 2 Titanfall Alt er selvfølgelig på PC. Venter på Watchdogs. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Outlast Om nervene holder seg i sjakk. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Bioshock og Wingsuitflyer. PC. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Age of Mythology: Extended Edition! Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Nå går det mest i Heroes VI, Hearthstone og WoW. Tenkte jeg skulle begi meg ut på Anno 2070 snart. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ble ferdig med Child of Light i går, kjempe bra spill! Startet nettopp på: Stick It to The Man (PS4) Virker som et morro spill! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kommet i gang med Deus Ex: Human Revolution. Har ingen erfaring med Deus Ex fra før, men kjøpte dette ved en tilfeldighet da det var satt ned til 169 og jeg hadde et gavekort på 200. Så langt er jeg litt på gjerdet og avventende til om spillet skal overbevise meg eller ikke. Gameplayet minner mye om Mass Effect, som jo ikke er noen dårlig ting, men langt vanskeligere (måtte skru ned fra normal allerede på første oppdrag) og legger mer opp til at man skal bruke stealth. Det er litt tidlig å mene noe om storyen, men settingen er for det meste godt gjennomført - spesielt innendørs. Utendørs er Detroit nærmest surrealistisk; det er natt hele tiden og det virker som om alle i byen er enten sikkerhetsvakter, gjengmedlemmer, uteliggere eller ansatt i et av de store firmaene. Jeg skulle ønske de la til noen detaljer som f.eks. barn som leker eller folk som går tur med hunden, bare for å selge meg på ideen om at dette er et normalt, troverdig byliv. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 The Elder Scrolls Online. Tar ting med ro siden jeg ikke har så mye tid til å spille, men liker det godt fortsatt. Lenke til kommentar
TheFlyingMenace Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Spiller en salig blanding mellom Grand Theft Auto V og Assassins Creed IV mens jeg venter på Watch Dogs Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kommet i gang med Deus Ex: Human Revolution. Har ingen erfaring med Deus Ex fra før, men kjøpte dette ved en tilfeldighet da det var satt ned til 169 og jeg hadde et gavekort på 200. Så langt er jeg litt på gjerdet og avventende til om spillet skal overbevise meg eller ikke. Gameplayet minner mye om Mass Effect, som jo ikke er noen dårlig ting, men langt vanskeligere (måtte skru ned fra normal allerede på første oppdrag) og legger mer opp til at man skal bruke stealth. Det er litt tidlig å mene noe om storyen, men settingen er for det meste godt gjennomført - spesielt innendørs. Utendørs er Detroit nærmest surrealistisk; det er natt hele tiden og det virker som om alle i byen er enten sikkerhetsvakter, gjengmedlemmer, uteliggere eller ansatt i et av de store firmaene. Jeg skulle ønske de la til noen detaljer som f.eks. barn som leker eller folk som går tur med hunden, bare for å selge meg på ideen om at dette er et normalt, troverdig byliv. Deus Ex: HR var overraskende bra, men dui bør like sniking for å få mest mulig ut av spillet. Vel verd pengene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Deus Ex: HR var overraskende bra, men dui bør like sniking for å få mest mulig ut av spillet. Vel verd pengene. Spillet reklamerer med at man selv kan velge hvordan man vil gå gjennom det, men jeg fikk absolutt inntrykk av at jeg ikke var ment å skyte meg gjennom det første oppdraget, for det var ganske krevende. Prøver meg på sniking neste gang. Forøvrig vanskelig å ikke føle at man spiller Metal Gear Solid inne i ventilene. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Path of Exile - Anbefales! Free to play uten pay2win. Dungeon crawler, hack and slash! Need more loots. Utfordrende. Mange build muligheter.Dungeon of the Endless - Litt casual, turn based, rogue like, dungeon crawling, strategi. Er early access. Veldig kos! ikke så ille pris heller. Dota2 Endret 13. mai 2014 av Slyr Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Går litt tilbake i tid, så nå går det i Forza Horizon (X360), Red Dead Redemption (X360), Mickey Mouse Castle Of Illusion (Sega Mega Drive 2), Pokemon Yellow (GameBoy Color) og Rayman 1 (PS1 spill på PSP Go) Endret 14. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Er for det meste ute når det er så fint vær, så jeg har min kjære 3DS som jeg spiller Mario Kart 7 på når jeg tar meg en velfortjent pause fra hagearbeid. Hengekøye er digg å spille i. Får masse sol mens jeg spiller. Endret 14. mai 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Wuzhou Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Går litt tilbake i tid, så nå går det i Forza Horizon (X360), Red Dead Redemption (X360), Mickey Mouse Castle Of Illusion (Sega Mega Drive 2), Pokemon Yellow (GameBoy Color) og Rayman 1 (PS1 spill på PSP Go) Caste of illusion er hvertfall på ps3 og pc om du ønsker det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Går litt tilbake i tid, så nå går det i Forza Horizon (X360), Red Dead Redemption (X360), Mickey Mouse Castle Of Illusion (Sega Mega Drive 2), Pokemon Yellow (GameBoy Color) og Rayman 1 (PS1 spill på PSP Go) Caste of illusion er hvertfall på ps3 og pc om du ønsker det Vet, men jeg liker best originalene der. Har spilt Castle Of Illusion på PS3, var helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå