paraxsystemz Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg spiller tales of symphonia (ps3) og gta 5 (ps3) for tiden. Har tales of symphonia i hylla, har ikke rørt det enda, er det noe bra?Siden jeg for tiden bare spiller dark souls 2 og burde starte med noe annet Jeg har prøvd det litt på gamecube før og syns det var morro og jeg koser meg så langt med ps3 versonen. Siden du har det så vil jeg anbefale å prøve det Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Dark Souls 2 PC , beste spillet noensinne tror jeg. Blir lettere forvirret av å lese på Metacritic om PC versjonen. Alle anmelderne skryter det opp i skyene, mens brukerne gir det bunnkarakterer pga. dårlig pc-port. Hvordan synes du styringen på spillet er med mus og tastatur? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Dark Souls 2 PC , beste spillet noensinne tror jeg. Blir lettere forvirret av å lese på Metacritic om PC versjonen. Alle anmelderne skryter det opp i skyene, mens brukerne gir det bunnkarakterer pga. dårlig pc-port. Hvordan synes du styringen på spillet er med mus og tastatur? Dark Souls 2 støtter gamepads gitt, og jeg bruker det. Har blitt noen timer siden fredag! Har vel tatt 5 bosser (hvis jeg teller boss souls) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Wargame: Red Dragon. Absolutt en verdig oppfølger til serien. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 The Elder Scrolls Online (PC) Mass effect 3 (PC) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Ni No Kuni og Dynasty Warriors 8. Førstnevnte har jeg utsatt lenge da jeg til tross for den herlige grafikken var redd for at det skulle bli for barnslig og pokemon-ish, men så langt liker jeg det godt (Ghibli-fan). Jeg håper imidlertid at monsterdesignet blir noe mer fryktinngytende, for så langt er det et Sesam Stasjon-preg på monsterne og samboeren gjør narr av meg mens jeg spiller. Sistnevnte byr ikke på så mange overraskelser, på godt og vondt. Jeg har vært fan av serien i noen år og vet akkurat hva jeg skal forvente, men 8 føles ikke som den er helt på nivå med 7. Spesielt Musou-campaign føles litt mindre gjennomført; de har kuttet ut fortellerstemmen for bare tekst, store deler av historien fortelles med tekstbobler og kart og kampene krever litt for ofte at du vinner dem på en helt spesifikk måte, noe som er irriterende fordi man hele tiden må fokusere på dialogen når man egentlig bare vil slåss. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Litt av hvert nå for tiden. PC The Amazing Spider-man 2 Elder Scrolls Online PC Early Access Divinity: Original Sin (beta) Carmageddon: Reincarnation (Early Access) Windbourne (Early Access) Fight The Dragon (Early Access) Wasteland 2, hvis den noensinne blir ferdig med å installere PS4: Infamous: Second Son Trials Fusion iPad: Theatrythm: Final Fantasy Rayman Fiesta Run Warhammer Quest Trials Frontier God of Light Nintendo 3DS: Mario Golf: World Tour Etrian Odyssey Untold: The Milennium Girl Mac: Lego Batman 2 #foreveralone Endret 2. mai 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ble ferdig med Tales of Vesperia i går. Herlig spill. Yuri er kanskje den beste karakteren jeg har sett i et Tales-spill. Veldig solid stemmeskuespill. Nå går det i Child of Light og Broken Sword 5. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Eksamen i emner i historie og religion tett sammen gjør det vanskelig å sette av tid til spilling. Men jeg spiller av og til Diablo 3 RoS og Chivalry: Deadliest Warrior. edit: legg til Dark Souls 2! Mye morro i pausene. Endret 4. mai 2014 av saladin waits for alice Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Går gjennom Portal og Portal 2....igjen. Valve er i mine øyne verdens beste spillutvikler. Himmel så kreative de er. 1 Lenke til kommentar
Harbinger Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Portal 2, Grand Theft Auto 5, TES: Oblivion og skal spille ferdig Crysis 3 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Spiller for det meste Left 4 Dead 2, The Elder Scrolls Online, Far Cry 3 og Battlefield Bad Company 2. Spiller litt Jazz Jackrabbit 2 iblant, men ikke mye pga. lite folk på multiplayer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ble ferdig med Tales of Vesperia i går. Herlig spill. Yuri er kanskje den beste karakteren jeg har sett i et Tales-spill. Veldig solid stemmeskuespill. Jepp. Han er den mest likandes av alle Tales-hovedpersonene. Stor fan av serien, men den har en tendens til å ha dumme/irriterende hovedpersoner som man bruker lang tid på å venne seg til. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Dritt regn. Spiller for tiden Cave Story på 3DS, Mass Effect 3 på Xbox 360 og Pandoras Tower på Wii. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Gjorde nettopp ferdig Child of Light på XboxOne, et flott ikke for langt eller kort spill. Tror det blir en storfavoritt for året. Nøyt det hver gang, og kommer nok til å plukke det opp for PC senere en gang også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Spiller Child of Light på PS4. Kjempe koselig og morro spill. Endret 7. mai 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Droppet Elder Scrolls Online til fordel for Tomb Raider. Gleder meg noe vanvittig til TR2. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Spiller Titanfall (X1), Dead Island (PS3), Sly 1 HD (Vita), Bound By Flame (PS4) og The Amazing SpiderMan 2 (PS4). Oppi dette spiller jeg også på Sega Mega Drive med Sonic & Co! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Child of Light Dark Souls 2 World of Tanks Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har gått i gang med å spille Dragon's Dogma: Dark Arisen igjen på en ny brukerkonto. Skal kun spille som Ranger og ha et lag fullt av Rangers denne gangen. Det har blitt laget en petition for en PC-versjon: http://petitionbureau.org/dragonsdogmaforpc Håper folk vil bry seg med å signere denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå