AvaloN - TLW Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 PC Mass Effect 3 Assassins Creed 4: Black Flag. DLC: Freedom Cry Venter på at Mars skal kommer nå... GTA 5 og Watchdogs. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) The Secret World, The Sims 3, Gran Turismo 6 og Guild Wars 2. Venter i spenning på The Elder Scrolls Online, April kan ikke komme fort nok! Endret 24. januar 2014 av Gnalern Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 The Legend of Zelda: A Link Between Worlds, i 60 FPS!!! LOL!! Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Black Ops 2. Hvis noen er interessert i å samarbeide i Search & Destroy, legg meg til på PSN. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Akkurat ferdig med Zelda: A Link Between Worlds For et herlig spill, ekte spill glede. Spiller nå Killzone 3, liker ikke det jeg ser, forferdelig kjedelig, dårlig kontroller, lite engasjerende og generisk som fy, kjenner jeg blir sint bare å spille det, ikke lenge før det havner på loftet.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) The Witcher 2. Jeg føler meg ganske delt om dette spillet; verdenen CDProjekt har skapt er imponerende, dessverre er selve gameplayet langdrygt og kjedelig. Det sies også at de var inspirert av Demon's Souls da de lagde kampsystemet, men resultatet er milevis fra den stramme og responsive kontrollen i Souls-serien. Jeg kommer antageligvis til å legge spillet på hylla ganske snart og tror neppe jeg kommer til å skaffe meg treeren. Endret 27. januar 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Candy crush på mobil og PCCOD: Black Ops på PS3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 BF4, Hearthstone, Counter-Strike: Source. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Så sykt mye Heartstone. Latterlig addictive. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Battlefield 4, Diablo 3, startet nettopp en ny runde "ihjæl modda" skyrim. Ellers klarer jeg ikke bestemme meg om jeg skal starte med, Divinity Dragon Commander, Walking Dead s2 eller Wolf among us. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Wolf among us er fantastisk bra, og kjapt gjennomført. Jeg hadde begynt med det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 The Wolf Among Us er digg som fanden, og neste episode kommer i starten av februar. Kjør på! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Hearthstone kan ta seg selv ett vist sted, makan til RNG basert drittspill. rage-uninstall! Anyways spiller M&M X: Legacy, nostalgi trip av en annen verden! anbefales til de som liker slikt. (selv om det er fullt med bugs enda, dog ingen game stopping) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Installerte Max Payne på Steam. Var litt usikker på om det ville funke på en nesten helt ny PC, heldigvis gjør det det. Eneste er at jeg ikke har lyd i cut scenene, men det gjør ikke noe. Mange år siden jeg spilte det sist, men gameplayet er like herlig som jeg husker det var. Vanskelig og presist. Quicksave kommer godt med. Ellers holder jeg på med Blue Dragon på X360, men er foreløpig ikke helt fornøyd. Håper det tar seg opp. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 iL; javel? Ethvert kortspill er rng-basert. That's how cards work. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ellers holder jeg på med Blue Dragon på X360, men er foreløpig ikke helt fornøyd. Håper det tar seg opp. Dette kjøpte jeg brukt for årevis siden men har ennå ikke spilt det. Det er et åpent spørsmål om jeg i det hele tatt gidder, da jeg har et inntrykk av at det er nokså barnslig og simpelt, mest som et slags introduksjons-JRPG for uerfarne spillere. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 The Witcher 2. Jeg føler meg ganske delt om dette spillet; verdenen CDProjekt har skapt er imponerende, dessverre er selve gameplayet langdrygt og kjedelig. Det sies også at de var inspirert av Demon's Souls da de lagde kampsystemet, men resultatet er milevis fra den stramme og responsive kontrollen i Souls-serien. Jeg kommer antageligvis til å legge spillet på hylla ganske snart og tror neppe jeg kommer til å skaffe meg treeren. Jeg tolket CDProjekt sine utallelser som at de skal endre gameplay til det neste spillet, så ikke skriv av spillet ennå Hearthstone kan ta seg selv ett vist sted, makan til RNG basert drittspill. rage-uninstall! Anyways spiller M&M X: Legacy, nostalgi trip av en annen verden! anbefales til de som liker slikt. (selv om det er fullt med bugs enda, dog ingen game stopping) Har veldig lyst å teste ut M&M X: Legacy, men jeg orker ikke flere login vinduer for et spill. Akkurat nå spiller jeg Expeditions: Conquistador, Majesty og Heroes of Dragon Age. At jeg har latt meg bli småavhengig av et mobil/tablet spill som er 75% pay2win type spill, skulle jeg aldri tro. Men jeg har det gøy så.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 The Witcher 2. Jeg føler meg ganske delt om dette spillet; verdenen CDProjekt har skapt er imponerende, dessverre er selve gameplayet langdrygt og kjedelig. Det sies også at de var inspirert av Demon's Souls da de lagde kampsystemet, men resultatet er milevis fra den stramme og responsive kontrollen i Souls-serien. Jeg kommer antageligvis til å legge spillet på hylla ganske snart og tror neppe jeg kommer til å skaffe meg treeren. Jeg tolket CDProjekt sine utallelser som at de skal endre gameplay til det neste spillet, så ikke skriv av spillet ennå Nja, jeg har gitt dem to sjanser allerede. Da skal jeg i så fall teste først. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 The Witcher 2. Jeg føler meg ganske delt om dette spillet; verdenen CDProjekt har skapt er imponerende, dessverre er selve gameplayet langdrygt og kjedelig. Det sies også at de var inspirert av Demon's Souls da de lagde kampsystemet, men resultatet er milevis fra den stramme og responsive kontrollen i Souls-serien. Jeg kommer antageligvis til å legge spillet på hylla ganske snart og tror neppe jeg kommer til å skaffe meg treeren. Jeg tolket CDProjekt sine utallelser som at de skal endre gameplay til det neste spillet, så ikke skriv av spillet ennå Nja, jeg har gitt dem to sjanser allerede. Da skal jeg i så fall teste først. Selvsagt, skal gjøre det samme. Jeg har lært av tidligere flauser at pre-order og for høy hype eller optimisme kan lett bli slått ned. Det er viktig å være en god konsumer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det er en type spill som jeg utvilsomt ville brukt mye mer tid på om jeg ikke hadde så mange andre fristende titler på hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå