MohWarfighter Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 PS3: -CoD Ghost -Red Dead Redemption -Skyrim PC: -Garry's Mod -Rust -DayZ -Counter Strike Global Offensive Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 HD-versjonen på PS3 da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Fortsatt FIFA 14, og Borderlands 2 i tillegg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vampire the Masquerade: Bloodlines Spiller som en Malkavian denne gangen og spillet er fortsatt like fantastisk som første gangen jeg spilte gjennom og Wesp-patchen ser ut til å ha fikset mesteparten av buggene som var i det. Dette spillet har en unik stemning og jeg storkoser meg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fortsatt FIFA 14, og Borderlands 2 i tillegg. Borderlands er konge. Har du en kompis å spille coop så blir spillet enda bedre Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Endelig igang med Assassins Creed Black Flag. Litt rince and repeat og same old som de foregående men fine nye omgivelser da Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ys: Memories Of Celceta (PS Vita), Dark Souls (PC) og Dragon's Crown (PS3) går det mest i om dagene. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ys: Memories Of Celceta (PS Vita), Dark Souls (PC) og Dragon's Crown (PS3) går det mest i om dagene. Ys har vel ikke kommet til Europa enda? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ys: Memories Of Celceta (PS Vita), Dark Souls (PC) og Dragon's Crown (PS3) går det mest i om dagene. Ys har vel ikke kommet til Europa enda? Nei. Det skal etter det jeg vet komme i februar. Jeg importerte det fra Canada for en god tid tilbake Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Ys: Memories Of Celceta (PS Vita) Er det bra? Vurderer å kjøpe det når det kommer hit. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Fortsatt FIFA 14, og Borderlands 2 i tillegg. Borderlands er konge. Har du en kompis å spille coop så blir spillet enda bedre Uten tvil. Det var sånn jeg ble bitt av Borderlands basillen.. Testa det Co-op splitscreen hos en kompis og har siden da ikke klart å legge det bort! Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Spiller for tiden AC4 men denne spillingen har blitt forstyrret av Rust, sitte cra 4 - 10 personer hver dag på TS og spille rust er sinsykt morro. Når man eventuelt går lei av det er det tilbake til AC4. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ys: Memories Of Celceta (PS Vita) Er det bra? Vurderer å kjøpe det når det kommer hit. Er enkelt verdt pengene. Har spilt det snart i 8 timer siden lørdag. Spillet har fenget meg med forskjellige grotter, kule bosser, veldig Zelda esque preg over dem, sidequests og gameplayet er herlig. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Akkurat nå har jeg rivd plasten av Twilight Princess på Gamecube. På tide å spille igjennom med en skikkelig håndkontroll i et landskap som ikke er speilvendt, etter tragedien på Wii. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Ys: Memories Of Celceta (PS Vita) Er det bra? Vurderer å kjøpe det når det kommer hit. Er enkelt verdt pengene. Har spilt det snart i 8 timer siden lørdag. Spillet har fenget meg med forskjellige grotter, kule bosser, veldig Zelda esque preg over dem, sidequests og gameplayet er herlig. Ys har alltid holdt jevn kvalitet. Jeg har ennå ikke kommet i gang med syveren, med sekseren er et av mine absolutte favorittspill. Det er egentlig litt merkelig at Ys ikke er mer populært (i det minste i Europa, det er ganske velkjent i USA og Japan), siden Zelda går unna som varmt hvetebrød og Ys er bare som et mer action-fokusert Zelda. Endret 23. januar 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ix-nay on the Diablo 3 PTR. Nå er det Heartstone som spilles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå