Skogslik Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Hva syntes du om Knack? Jeg hadde forhåndsbestilt PS4 og Knack (eneste spillet som jeg var litt interessert i), men avbestilte pga forferdelige reviews samt at jeg følte at det var for lite ellers som fristet med PS4 akkurat nå. Vurderte og avbestille selv, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Hadde det morro igjennom hele spillet, selvsagt endel repitisjon og ikke all verden med variasjon, men alt i alt et koselig og morro spill. Ganske vanskelig til tider. Endret 13. januar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Vurderte og avbestille selv, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Hadde det morro igjennom hele spillet, selvsagt endel repitisjon og ikke all verden med variasjon, men alt i alt et koselig og morro spill. Ganske vanskelig til tider. Likte Knack overraskende godt. Hadde fått et inntrykk av media at det var "Worst game ever!!!!". Men jeg storkoster meg gjennom spillet (spiller det nå, startet i går). Ikke det beste spillet jeg har spilt, men det er veldig underholdende. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 skulle rydde litt på en gammel harddisk og fant cm2 97/98. det + nfl playoffs hele helgen. leyton orient på vei mot sitt tredje strake opprykk og PL neste sesong! 1 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hard Reset Metal Gear Rising: Revengeance WoW.... Mens jeg venter på GTA5 til PC. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Spiller for tiden Doom 3 BFG Edition (PS3), Tales Of Xillia (PS3), Muramasa Rebirth (PS Vita), ACIV (PS4), FIFA 14 (PS4), Killzone ShadowFall (PS4) og Dark Souls (PC) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Satt igang med Anno 2070, fenget meg ikke når det først kom men har brått hundre timer in-game nå Pusler med Max Payne 3 og Unity of Command på si. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Straks ferdig med min tredje gjennomspilling av Suikoden 2. Spillet sitter fortsatt trygt blant mine topp 3 favorittspill noensinne, og er en god kandidat til å være det beste JRPGet som er laget. Deretter er jeg litt usikker på om det kanskje blir The Witcher 2, som jeg har hatt liggende i et par år nå. Lenke til kommentar
MetroidX Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg spiller - Mystic Quest Legend Et strålende RPG spill Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 7 days 2 die det går i her. Er fortsatt i beta, men er allerede et strålende spill Man velger selv om man vil spille Singelplayer, Coop med en venn eller Multiplayer PVP eller PVE. Spillet er litt som Left 4 Dead blandet med Minecraft og Towerdefence. De adder hele tiden nye ting inn i spillet som gjør man aldri blir lei. Du kan crafte våpen, verktøy og miner også for å forsvare deg mot Zombier. På dagtid går man rundt å looter hus, biler osv, men nattertid er det best å komme seg innom hus fordi zombiene er 10 gang sterkere og raskere natterstid. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 BF4, Ghosts, GT6 og GTA V. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Morrowind, med den relativt nye modden Morrowind Overhaul 3.0 som forbedrer grafikken så mye at det nesten ser ut som et moderne spill. Endret 16. januar 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Forhåpentligvis The Witcher 2 i kveld, forutsatt at samboeren ikke okkupere TVen med New Vegas hele kvelden. Morrowind, med den relativt nye modden Morrowind Overhaul 3.0 som forbedrer grafikken så mye at det nesten ser ut som et moderne spill. Takk for tipset. Morrowind er min favoritt blant Elder Scrolls-spillene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Rundet akkurat Far Cry 3: Blood Dragon. Et så fett skytespill er det lenge siden jeg har spilt. Humoren, stemningen og musikken, alt bare klaffet perfekt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det ble Enslaved i stedet. Så langt morsomt gameplay og en interessant, post-apokalyptisk setting. Det eneste aberet er at jeg aldri har likt eskorteringsoppdrag i spill, og hele spillet ser ut til å være basert rundt det. Jeg ville kost meg mer om jeg bare kunne kost meg med Monkey uten at Trip maser på meg hele tiden (som samboer får man nok jentemas uansett). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Spiller det første Jak and daxter, som er en del av HD trilogien som er gratis gjennom PS plus. Spilte aldri det første i serien, og må si at jeg koser meg så langt. Litt kjip framerate på Vita, men perfekt spill å spille i senga eller på bussen. Anbefales! Endret 18. januar 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Har begynt igjen med Batman: Arkam Asylum, og spiller litt BF4 i tillegg. Endret 18. januar 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Har kommet godt i gang med Starbound, og koser meg med det. Deilig å være "hekta" på et spill igjen, lenge siden nå. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Spiller Diablo 3 på Xbox for øyeblikket. Overraskende morsomt. Var egentlig temmelig skeptisk til Diablo på konsoll, men nå er jeg på min tredje level 60 karakter. Det er vel det at det gir meg litt av den samme følelsen som WoW. Omg, shiny lootz med større siffer. Nom nom. Hvis noen vil spille med meg finner du meg med gamertag : Neptjune Er lysten på å farme keys og ubers. Endret 20. januar 2014 av Psykake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå