Play2603 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Outlast og State of Decay Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Call of Juarez - Gunslinger. 7 Euro på Steam. Herlig enkelt, uhøytidelig og ikke minst morsomt spill! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Battlefield 4 og Fallout New Vegas (som jeg aldri spilte ferdig!) Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 hearthstone =D =)..! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Metal Gear Solid Legacy, Assassins Creed serien, Ni no kuni. Ps3. Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Wind Waker HD, Hitman Absolution, Assassin's Creed 4, Fifa 14, Pikmin 3 Har mange baller i lufta nå rett etter jul Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 World of Warcraft Levler opp alle klassene til 95 mens jeg ser på Netflix Borderlands 2 Levler opp til max Hard Reset Football Manager 14 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Outlast (for et spill!) The Witcher 2 (24 timer og er enda i første landsbyen...) Battlefield 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Battlefield 4 og DayZ det går i her. Veldig hyggelig folk på en Norsk server jeg spilte på i går. En kom springende bak meg å slo meg i svime med et balltre, mens en annen plantet en kule i panna på meg Utrolig vanskelig å finne bra loot i spillet virker det som. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Straks ferdig med min ørtende gjennomspilling av Suikoden 1. Spillet er fortsatt like fantastisk fra ende til annen som da det kom ut og har på ingen måte tapt plassen blant mine favorittspill noensinne. Ved bruk av noen enkle pixler og et av de beste soundtrackene på PS1 så klarer man å fortelle en langt sterkere historie enn det meste man finner i spill i dag. Deretter blir det Suikoden 2 med Suikoden 1-savegame opplastet. Endret 30. desember 2013 av Spartapus Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Spiller fortsatt Candycrush og snart lvl 380.Så COD: Black ops på PS3 siden sommeren. Klarer ikke spille meg lei Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Wind Waker HD på WiiU. Ble akkurat ferdig med Kings Bounty the legend (70+ timer!), så skaffet meg de andre spillene, og gleder meg allerede til de nye kampanjene Skal prøve å få testet ut Mark of the ninja før skolen starter igjen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Går for det meste i Rust og Fifa 14 for meg Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Holder på med Zelda: The Wind Waker (GC) og Final Fantasy V (GBA) nå. Gått mye tilbake til klassiske single player spill etter at jeg "sluttet" med LoL og gikk litt lei av minecraft. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tommel opp for FFV. Femmeren er en av de mange hopper over, selv om den har et av de beste levelling-systemene i serien. Du kan virkelig skreddersy karakterene med akkurat de ferdighetene du vil ha. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 The Last of Us. Etter ørten spill av året-priser bør man vel gi det en sjanse, og det er uansett på tide å la Civ og XCOM ligge litt. Gjorde meg nylig ferdig med Spec Ops, forøvrig. Pent spill, god historie, spillmessig rimelig kjedelig. Prøvde meg også på The Elder Scrolls Online-betaen, men for en som likte Skyrim men syntes MMO generelt er grisekjedelig, falt det ikke helt i smak. Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 The Last of Us. Etter ørten spill av året-priser bør man vel gi det en sjanse, og det er uansett på tide å la Civ og XCOM ligge litt. Gjorde meg nylig ferdig med Spec Ops, forøvrig. Pent spill, god historie, spillmessig rimelig kjedelig. Prøvde meg også på The Elder Scrolls Online-betaen, men for en som likte Skyrim men syntes MMO generelt er grisekjedelig, falt det ikke helt i smak. Hoho, skulle ønske jeg kunne vært i dine sko! Akkurat nå spiller jeg Bravely Default og FFXIII. Etter det skal jeg fullføre FFXIII-2 for å friske opp litt før siste del av trilogien i februar. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ble ferdig med Knack (Ps4) for noen dager siden, så nå går det i disse: Contrast (PS4) Don't Starve (PS4) Rust (Pc) Blir vell mest Rust da men... Endret 13. januar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ble ferdig med Knack (Ps4) for noen dager siden, så nå går det i disse: Contrast (PS4) Don't Starve (PS4) Rust (Pc) Blir vell mest Rust da men... Hva syntes du om Knack? Jeg hadde forhåndsbestilt PS4 og Knack (eneste spillet som jeg var litt interessert i), men avbestilte pga forferdelige reviews samt at jeg følte at det var for lite ellers som fristet med PS4 akkurat nå. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Spiller klassikeren Majesty. Et spill jeg helt varmt anbefaler til alle. Unik og sjarmfull:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå