Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Straks ferdig med min ørtende gjennomspilling av Suikoden 1. Spillet er fortsatt like fantastisk fra ende til annen som da det kom ut og har på ingen måte tapt plassen blant mine favorittspill noensinne. Ved bruk av noen enkle pixler og et av de beste soundtrackene på PS1 så klarer man å fortelle en langt sterkere historie enn det meste man finner i spill i dag.

Deretter blir det Suikoden 2 med Suikoden 1-savegame opplastet.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The Last of Us. Etter ørten spill av året-priser bør man vel gi det en sjanse, og det er uansett på tide å la Civ og XCOM ligge litt.

Gjorde meg nylig ferdig med Spec Ops, forøvrig. Pent spill, god historie, spillmessig rimelig kjedelig. Prøvde meg også på The Elder Scrolls Online-betaen, men for en som likte Skyrim men syntes MMO generelt er grisekjedelig, falt det ikke helt i smak.

Lenke til kommentar

The Last of Us. Etter ørten spill av året-priser bør man vel gi det en sjanse, og det er uansett på tide å la Civ og XCOM ligge litt.

Gjorde meg nylig ferdig med Spec Ops, forøvrig. Pent spill, god historie, spillmessig rimelig kjedelig. Prøvde meg også på The Elder Scrolls Online-betaen, men for en som likte Skyrim men syntes MMO generelt er grisekjedelig, falt det ikke helt i smak.

Hoho, skulle ønske jeg kunne vært i dine sko! Akkurat nå spiller jeg Bravely Default og FFXIII. Etter det skal jeg fullføre FFXIII-2 for å friske opp litt før siste del av trilogien i februar.

Lenke til kommentar

Ble ferdig med Knack (Ps4) for noen dager siden, så nå går det i disse:

Contrast (PS4)

Don't Starve (PS4)

Rust (Pc)

Blir vell mest Rust da men... :p

Hva syntes du om Knack? Jeg hadde forhåndsbestilt PS4 og Knack (eneste spillet som jeg var litt interessert i), men avbestilte pga forferdelige reviews samt at jeg følte at det var for lite ellers som fristet med PS4 akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...