Thoto79 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 XCOM: Enemy Within (Knallfet DLC!) CoH2 (En match i ny og ned) BF 4, når jeg er i så godt humør at jeg klarer å se bort ifra irritasjonen over spill som blir sluppet ut i Beta tilstand.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Skal kose meg med Tearaway nå. Endret 21. november 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 FIkk Zelda: A Link Between Worlds i dag, så da blir det det. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Battlefield 4 Arma 3 GTA V Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Runda i går Enslaved: Odyssey to the West (steam versjonen). Meget gledelig spill som ikke har fått oppmerksomheten det fortjener. Usikker på hva jeg nå skal begynne på. Står mellom: Wolf Among us AC: Black Flag (pc) Batman : Arkham Origins (pc) Xcom Enemy Within Rome Total War 2 Final Fantasy VII (pc) "All these choices man..." EDIT: Spiller jevnlig BF4 og Payday2 Endret 22. november 2013 av NrNine Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Vurderte å børste av støvet på Borderlands 2 igjen. Spiller Deus Ex og Kerbal Space Program akkurat nå :-) Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Mafia 2. Så som så. Spilt bedre. Går nok ikke ned som en av de store. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Runda i går Enslaved: Odyssey to the West (steam versjonen). Meget gledelig spill som ikke har fått oppmerksomheten det fortjener. Usikker på hva jeg nå skal begynne på. Står mellom: Wolf Among us (bra, men veldig kort) AC: Black Flag (pc) (meget bra, skjønt har aldri prøvd PC-versjonen.) Batman : Arkham Origins (pc) (svært bra, med mindre du har prøvd Arkham City. Origins er bare en expansion på de fleste områder. Det er ekstremt lite nytt og annerledes.) Xcom Enemy Within (greit nok om du liker strategi. Jeg foretrekker de originale.) Rome Total War 2 (aldri satt meg inn i denne serien. Var ikke noe for meg. R:TW2 har dog fått mye kritigg pga dårlig AI, men det kan være patchet.) Final Fantasy VII (pc) (svært overvurdert, imho.) "All these choices man..." EDIT: Spiller jevnlig BF4 og Payday2 Prøver meg for tiden på League of Legends, og kjøpte Legend of Zelda: Link Between Worlds i går. Endret 22. november 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Runda i går Enslaved: Odyssey to the West (steam versjonen). Meget gledelig spill som ikke har fått oppmerksomheten det fortjener. Hadde helt glemt av enslaved, spilte det når det kom ut og likte det veldig godt. Håper det noen gang blir laget en etterfølger Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Prøver meg for tiden på League of Legends, og kjøpte Legend of Zelda: Link Between Worlds i går. Kommer til å spille alle etterhvert uansett siden jeg har alle, vet bare ikke hvor jeg skal begynne Hadde helt glemt av enslaved, spilte det når det kom ut og likte det veldig godt. Håper det noen gang blir laget en etterfølger Har hatt lyst til å spille dette siden det kom ut, men pga. lite "blest" rundt det var det veldig lett å glemme. Men plutselig her en dag så jeg det hadde kommet på steam for en rimelig penge, så da var det bare å slå til Likte veldig godt universet og spesielt hovedkarakterene og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger der vi får se mer av Monkey og Trip. PS. Andy Serkis er hærlig! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Enslaved er faktisk et bra spill, men man bør spille det i ro og fred. Jeg nøt virkelig spillet da jeg tok meg litt tid og utforsket miljøene, men må si at jeg ikke oppnådde alle Trofeene på PS3. Det eneste spillet manglet var litt mer åpne miljøer og en litt mer levende verden, men jeg er litt kravstor. Edit : Spiller når jeg får tid til det litt Wasteland 1 (Nyutgaven fra GOG) som var med i Inxile sin Kickstarter kampanje når man ble med og crowdfunded Numenera... Morsomt å spille så mange år etterpå... Endret 22. november 2013 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) A link between worlds all the way. Spillet minner meg veldig mye om a link to the past, wind waker og minish cap. Fantastisk kombinasjon:) Kommer til å spille alle etterhvert uansett siden jeg har alle, vet bare ikke hvor jeg skal begynne Har hatt lyst til å spille dette siden det kom ut, men pga. lite "blest" rundt det var det veldig lett å glemme. Men plutselig her en dag så jeg det hadde kommet på steam for en rimelig penge, så da var det bare å slå til Likte veldig godt universet og spesielt hovedkarakterene og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger der vi får se mer av Monkey og Trip. PS. Andy Serkis er hærlig! Leste en artikkel fra 2011 hvor dem sa dem ikke har tenkt å lage en etterfølger, dumt siden det var et interresant spill. Likte den delen når vi ser hvordan nåtiden så ut og personen nekter å tro at verden var slik Endret 22. november 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Skifter for øyeblikket mellom disse: Zelda: A Link Between Worlds, Tearaway, Luigi U, Civilization V og Splinter Cell: Blacklist (PC). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Leste en artikkel fra 2011 hvor dem sa dem ikke har tenkt å lage en etterfølger, dumt siden det var et interresant spill. Likte den delen når vi ser hvordan nåtiden så ut og personen nekter å tro at verden var slik Og Last of us var ferdig, og ville aldri få en oppfølger. Det varte jo lenge... (dvs en ekte oppfølger er ikke offisielt bekreftet ennå, men en DLC eller to med mer historie er for lengst bekreftet. Kanskje til og med ute nå, for alt jeg vet.) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Og Last of us var ferdig, og ville aldri få en oppfølger. Det varte jo lenge... (dvs en ekte oppfølger er ikke offisielt bekreftet ennå, men en DLC eller to med mer historie er for lengst bekreftet. Kanskje til og med ute nå, for alt jeg vet.) Det fins en dlc som kom ut like etter. Pigsy's Perfect 10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Borderlands 2 Barman: Arkham asylum Rome 2: Total War Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Black Mirror 3. Fantastisk serie. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 A link between worlds, beste spillet denne høsten garrantert:) Lenke til kommentar
Nastyfisk Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 League of legends The mighty quest for epic loot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå