Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runda i går Enslaved: Odyssey to the West (steam versjonen). Meget gledelig spill som ikke har fått oppmerksomheten det fortjener.

Usikker på hva jeg nå skal begynne på. Står mellom:

Wolf Among us

AC: Black Flag (pc)

Batman : Arkham Origins (pc)

Xcom Enemy Within

Rome Total War 2

Final Fantasy VII (pc)

"All these choices man..."

EDIT: Spiller jevnlig BF4 og Payday2

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Runda i går Enslaved: Odyssey to the West (steam versjonen). Meget gledelig spill som ikke har fått oppmerksomheten det fortjener.

Usikker på hva jeg nå skal begynne på. Står mellom:

Wolf Among us (bra, men veldig kort)

AC: Black Flag (pc) (meget bra, skjønt har aldri prøvd PC-versjonen.)

Batman : Arkham Origins (pc) (svært bra, med mindre du har prøvd Arkham City. Origins er bare en expansion på de fleste områder. Det er ekstremt lite nytt og annerledes.)

Xcom Enemy Within (greit nok om du liker strategi. Jeg foretrekker de originale.)

Rome Total War 2 (aldri satt meg inn i denne serien. Var ikke noe for meg. R:TW2 har dog fått mye kritigg pga dårlig AI, men det kan være patchet.)

Final Fantasy VII (pc) (svært overvurdert, imho.)

"All these choices man..."

EDIT: Spiller jevnlig BF4 og Payday2

Prøver meg for tiden på League of Legends, og kjøpte Legend of Zelda: Link Between Worlds i går.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hadde helt glemt av enslaved, spilte det når det kom ut og likte det veldig godt. Håper det noen gang blir laget en etterfølger

Lenke til kommentar

Prøver meg for tiden på League of Legends, og kjøpte Legend of Zelda: Link Between Worlds i går.

Kommer til å spille alle etterhvert uansett siden jeg har alle, vet bare ikke hvor jeg skal begynne :p

Hadde helt glemt av enslaved, spilte det når det kom ut og likte det veldig godt. Håper det noen gang blir laget en etterfølger

Har hatt lyst til å spille dette siden det kom ut, men pga. lite "blest" rundt det var det veldig lett å glemme. Men plutselig her en dag så jeg det hadde kommet på steam for en rimelig penge, så da var det bare å slå til :) Likte veldig godt universet og spesielt hovedkarakterene og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger der vi får se mer av Monkey og Trip.

PS. Andy Serkis er hærlig!

Lenke til kommentar

Enslaved er faktisk et bra spill, men man bør spille det i ro og fred.

Jeg nøt virkelig spillet da jeg tok meg litt tid og utforsket miljøene, men må si at jeg ikke oppnådde alle Trofeene på PS3.

Det eneste spillet manglet var litt mer åpne miljøer og en litt mer levende verden, men jeg er litt kravstor.

Edit :

Spiller når jeg får tid til det litt Wasteland 1 (Nyutgaven fra GOG) som var med i Inxile sin Kickstarter kampanje når man ble med og crowdfunded Numenera...

Morsomt å spille så mange år etterpå...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

A link between worlds all the way. Spillet minner meg veldig mye om a link to the past, wind waker og minish cap. Fantastisk kombinasjon:)

Kommer til å spille alle etterhvert uansett siden jeg har alle, vet bare ikke hvor jeg skal begynne :p

Har hatt lyst til å spille dette siden det kom ut, men pga. lite "blest" rundt det var det veldig lett å glemme. Men plutselig her en dag så jeg det hadde kommet på steam for en rimelig penge, så da var det bare å slå til :) Likte veldig godt universet og spesielt hovedkarakterene og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger der vi får se mer av Monkey og Trip.

PS. Andy Serkis er hærlig!

Leste en artikkel fra 2011 hvor dem sa dem ikke har tenkt å lage en etterfølger, dumt siden det var et interresant spill. Likte den delen når vi ser hvordan nåtiden så ut og personen nekter å tro at verden var slik

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Leste en artikkel fra 2011 hvor dem sa dem ikke har tenkt å lage en etterfølger, dumt siden det var et interresant spill. Likte den delen når vi ser hvordan nåtiden så ut og personen nekter å tro at verden var slik

Og Last of us var ferdig, og ville aldri få en oppfølger. Det varte jo lenge... :p (dvs en ekte oppfølger er ikke offisielt bekreftet ennå, men en DLC eller to med mer historie er for lengst bekreftet. Kanskje til og med ute nå, for alt jeg vet.)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og Last of us var ferdig, og ville aldri få en oppfølger. Det varte jo lenge... :p (dvs en ekte oppfølger er ikke offisielt bekreftet ennå, men en DLC eller to med mer historie er for lengst bekreftet. Kanskje til og med ute nå, for alt jeg vet.)

Det fins en dlc som kom ut like etter. Pigsy's Perfect 10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...