Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Spiller det bare med venner, online delen er utrolig kjedelig å spille alene

Da er vi to. Spiller kun om jeg har mulighet til å spille med en kompis eller to, er så jævla kjedelig alene. ,

Er Splinter Cell: Blacklist et spill dere ville anbefalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Trevor er med i online delen han, om det var det du tenkte på

Ok kult men orket aldri å spille gta online fordi jeg allerede var blitt lei av spillet

Lenke til kommentar

I det siste har det gått en del i King´s bounty: the legend, faktisk passert 20 timer. Et bra spill, om kanskje litt for mye randomisering og litt for avhengig at spillerne er flinke å løpe rundt og vekk fra sterkere fiender.

Blitt litt Castlevania: Lords of Shadow også, elsker å spille det på hard. Tvinger meg til å blokke og hoppe unna en del.

Lenke til kommentar

Fullførte akkurat Dishonored.

Spilte det en del når det kom, gikk lei midtveis. Men fant det frem igjen nå, å fullførte det på ganske kort tid.

Elsker den grafiske stilen de har valgt. Fantastisk pen, spennende og dyster verden. Vellfungerdende snikespill. Som mangler litt både på utfordring og historie. 8 av 10 fra meg.

Holder på med GTA V, men sliter med motivasjonen for de siste oppdragene, har gått så utrolig lei lenge før jeg fullførte. Spillet er supert det, men de sliter fremdeles med å lage en spennende storry som er verdt å følge fra start til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Battlefield, battlefield og battlefield 4. :)

Er helt sjokkert over hvor godt spillet faktisk er, da det er mye bedre enn BF3.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Battlefield, battlefield og battlefield 4. :)

Er helt sjokkert over hvor godt spillet faktisk er, da det er mye bedre enn BF3.

Så lenge alt fungerer så er BF4 et knallbra spill, spillet sliter desverre med alt for mye bugs. Noen dager treffer man fienden en annen dag treffer man ikke. Noen ganger nytter det å søke cover når du blir skutt etter, mens andre ganger dør du lenge etter at du har kommet deg i cover. Det at spillet kræsjer flere gang for dagen hjelper heller ikke akkurat på. Kunne ha fått en 10er fra meg visst spillet hadde fungert skikkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så lenge alt fungerer så er BF4 et knallbra spill, spillet sliter desverre med alt for mye bugs. Noen dager treffer man fienden en annen dag treffer man ikke. Noen ganger nytter det å søke cover når du blir skutt etter, mens andre ganger dør du lenge etter at du har kommet deg i cover. Det at spillet kræsjer flere gang for dagen hjelper heller ikke akkurat på. Kunne ha fått en 10er fra meg visst spillet hadde fungert skikkelig.

Har bare opplevd krasjer; ikke det du snakker om.

Lenke til kommentar

Jeg fullførte nylig et 1066 game. En provins kongedømme av Aragon ble til imperiet Hispania. Kontrollerte mesteparten av Midtøsten og Bysants, hele Nordafrika, inkludert Mali, hele Iberia, halve Frankrike, deler av Italia, hele Irland, hele Skottland, mesteparten av Skandinavia. Noe i Baltikum. To ganger var det close på at jeg tapte imperiet til rebeller, men jeg overlevde vet hjelp av mercs og målrettet kjemping. :)

EDIT: Enda bedre, her er et kart fra slutten av spillet.:)

hispaniaendmap.jpg

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...