Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spiller det bare med venner, online delen er utrolig kjedelig å spille alene Da er vi to. Spiller kun om jeg har mulighet til å spille med en kompis eller to, er så jævla kjedelig alene. , Er Splinter Cell: Blacklist et spill dere ville anbefalt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Trevor er med i online delen han, om det var det du tenkte på Ok kult men orket aldri å spille gta online fordi jeg allerede var blitt lei av spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hertug: kjør en Cold read på meg og; Gta online, FF VI, The last of Us, CS:GO, Megaman X3. Jeg begynte på Mega Man X3 selv i går. Tok introduksjonsbanen og to bosser. Det første som slår meg er vanskelighetsgraden; dette er mye vanskeligere enn X og X2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I det siste har det gått en del i King´s bounty: the legend, faktisk passert 20 timer. Et bra spill, om kanskje litt for mye randomisering og litt for avhengig at spillerne er flinke å løpe rundt og vekk fra sterkere fiender. Blitt litt Castlevania: Lords of Shadow også, elsker å spille det på hard. Tvinger meg til å blokke og hoppe unna en del. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fullførte akkurat Dishonored. Spilte det en del når det kom, gikk lei midtveis. Men fant det frem igjen nå, å fullførte det på ganske kort tid. Elsker den grafiske stilen de har valgt. Fantastisk pen, spennende og dyster verden. Vellfungerdende snikespill. Som mangler litt både på utfordring og historie. 8 av 10 fra meg. Holder på med GTA V, men sliter med motivasjonen for de siste oppdragene, har gått så utrolig lei lenge før jeg fullførte. Spillet er supert det, men de sliter fremdeles med å lage en spennende storry som er verdt å følge fra start til slutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Battlefield, battlefield og battlefield 4. Er helt sjokkert over hvor godt spillet faktisk er, da det er mye bedre enn BF3. Endret 19. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Battlefield, battlefield og battlefield 4. Er helt sjokkert over hvor godt spillet faktisk er, da det er mye bedre enn BF3. Så lenge alt fungerer så er BF4 et knallbra spill, spillet sliter desverre med alt for mye bugs. Noen dager treffer man fienden en annen dag treffer man ikke. Noen ganger nytter det å søke cover når du blir skutt etter, mens andre ganger dør du lenge etter at du har kommet deg i cover. Det at spillet kræsjer flere gang for dagen hjelper heller ikke akkurat på. Kunne ha fått en 10er fra meg visst spillet hadde fungert skikkelig. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg spiller Final Fatasy 14 og Skyrim! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Baldur's Gate II: Enhanced Edition Tidenes beste RPG har blitt pusset opp! Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 The Witcher 2 - Assassins of Kings Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Etter at GamerRiggen bestemte seg for å dø og jeg ikke har råd til nye spill så, Killzone 3 online og GTA V online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Så lenge alt fungerer så er BF4 et knallbra spill, spillet sliter desverre med alt for mye bugs. Noen dager treffer man fienden en annen dag treffer man ikke. Noen ganger nytter det å søke cover når du blir skutt etter, mens andre ganger dør du lenge etter at du har kommet deg i cover. Det at spillet kræsjer flere gang for dagen hjelper heller ikke akkurat på. Kunne ha fått en 10er fra meg visst spillet hadde fungert skikkelig. Har bare opplevd krasjer; ikke det du snakker om. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Alternerer mellom EU4 og CK2 for tiden. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 CK2 var krevende. Jeg ble frustrert av at alt eventuelt gikk til helvete uansett hvor "smart" man spilte. Det virker som om man før eller siden får vasaller det ikke går an å gjøre glade, samme f... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Jeg fullførte nylig et 1066 game. En provins kongedømme av Aragon ble til imperiet Hispania. Kontrollerte mesteparten av Midtøsten og Bysants, hele Nordafrika, inkludert Mali, hele Iberia, halve Frankrike, deler av Italia, hele Irland, hele Skottland, mesteparten av Skandinavia. Noe i Baltikum. To ganger var det close på at jeg tapte imperiet til rebeller, men jeg overlevde vet hjelp av mercs og målrettet kjemping. EDIT: Enda bedre, her er et kart fra slutten av spillet. Endret 20. november 2013 av fnwilborn Lenke til kommentar
Phate Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Spiller Final Fantasy IV på 3DS for tiden, GTAV: Online og TESV: Skyrim. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Skyrim. Det får meg i julestemning Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Skyrim. Det får meg i julestemning Hehe, ser den. Masse snø og kom ut rundt juletider. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 CoD: GhostsMitt nåværende multiplayer spill Borderlands 2Co-op med en venn for å slippe unna sutring i Ghosts Assassins Creed: Black FlagSingleplayer spillet jeg holder på med akkurat nå Alt sammen er jo selvfølgelig på PC <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå