Stian838 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Trouble in Terrorist Town (Gmod) Btw, gir vekk Batman: Arkham City GOTY https://www.humblebundle.com/gift?key=SmuYCaaYF7xXDUKk Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Battlefield 4 og Company of Heroes 2. Har en 40% rabattkupong på sistnevnte i Steam så bare å gi lyd om noen vil ha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Assassin's Creed 3 MP - PC Om noen ønsker å bli med så send gjerne en PM Wolfpack ftw Endret 9. november 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ferdig med Tales of Xillia, rundet Mega Man X2 i går for første gang og er 15 timer inne i Tactics Ogre: Knight of Lodis. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nice. MMX2 var den jeg og skippet. Tror ikke den kom til Norge? Eneren og treeren er jo amazing, men husker lite fra 2, spilte det bare en times tid. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Nice. MMX2 var den jeg og skippet. Tror ikke den kom til Norge? Eneren og treeren er jo amazing, men husker lite fra 2, spilte det bare en times tid. Jeg husker ikke om X2 kom til Norge - men hvilken rolle spiller egentlig det? Jeg emulerte den japanske versjonen, da den var lett å få tak i og teksten ikke betyr noe uansett i Mega Man. Jeg eier riktignok Mega Man X Collection til PS2 (som inneholder Mega Man X til X6), men det er mer praktisk å spille på PCen enn å dra frem den amerikanske PS2en, spesielt etter at jeg akkurat fjernet den fordi samboeren skulle spille God of War 2 på den europeiske. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Var ingen emulering på plass da jeg spilte de på snes, så hadde litt å si ja =p Endret 11. november 2013 av Slai Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jo, det er greit nok. Jeg spilte ikke X heller før godt inne i neste generasjon, men det er ingenting i veien for å gå tilbake! De eneste Mega Man-spillene jeg spilte noenlunde da de kom ut var 2, 3 og 4 på NES. Mega Man-spillene til NES er fortsatt de beste, spør du meg; konseptet var fortsatt originalt, man hadde ikke nedlesset spillet med masse unødvendig eksposisjon og musikken har aldri hatt det samme nivået siden. X-serien er også kul, men det er "bare" en påpyntet versjon av de tidligere spillene. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja er veldig enig. MM3 er seriens høydepunkt om du spør meg. Men good times med samtlige MM til nes og snes =) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jo, jeg er også veldig glad i 2 og 4. 5 og 6 holder et bittelitt lavere nivå etter min mening, men det kan bare være at konseptet begynte å bli litt tynnslitt. Eneren er selvfølgelig fullt på høyde med 2-4 rent gameplay-messig, men det er i overkant vanskelig for min del og bosskonseptene er ikke like kule. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jo, jeg er også veldig glad i 2 og 4. 5 og 6 holder et bittelitt lavere nivå etter min mening, men det kan bare være at konseptet begynte å bli litt tynnslitt. Eneren er selvfølgelig fullt på høyde med 2-4 rent gameplay-messig, men det er i overkant vanskelig for min del og bosskonseptene er ikke like kule. Godt sagt. 1-6 er gullalderen. 2-4 er Megaman på sitt aller beste og 5 og 6 er ikke langt ifra men lider nok litt av mindre kreativitet fra utviklerne. Grafikk, musikk og spillkontroll er dog helt på topp. Nummer 1 er et must play spill om du er fan av serien, men en uslepen juvel. Om du ikke klarer å fullføre spillet så er du tilgitt. Det hjelper å være litt masochist eller bare veldig sta. :-) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skyrim (PC). Har det på ps3 også, men har fått litt dilla på mods Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Spiller Hearthstone på PC (et par timer hver uke sånn ca.) og Candy Crush Saga på telefonen. Blir veldig mye dødtid på jobb, så da har jeg tidsfordriv så det suser etter. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 MM1 er brutal. MM1 er hvor mennene blir skilt fra gimpene. 2 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 En daily i WoW, et par timer med Rift og resten av dagen går med til Saints Row IV og litt Saints Row The Third for ikke å bli ferdig med SRIV med det første. Si meg hva du spiller og jeg skal si deg hvem du er :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Si meg hva du spiller og jeg skal si deg hvem du er :-) Hvem er jeg? I dag og i går har det gått i litt WoW, litt Rift, en solid dose Age of Empires II, flere timer med sol.exe (standard kabal i Windows) og litt Civ 5, samt Bubble Bobble og Wordfeud. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvem er jeg? I dag og i går har det gått i litt WoW, litt Rift, en solid dose Age of Empires II, flere timer med sol.exe (standard kabal i Windows) og litt Civ 5, samt Bubble Bobble og Wordfeud. Du har en tendens til å snike deg rundt gatelangs for å banke opp folk med en X² dildo og er sykelig fokusert på å nå mål du har satt deg. Men når du har nådd målet så er du plutselig fast bestemt på å gå opp til et "nytt nivå". Du har veldig sansen for plyndring, ildpåsettelser og eldgamle symboler med tvetydige betydninger. Du er over gjennomsnittet historie interessert og liker bobleblåsing og ordlek. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis du ser bort det å banke opp folk og vandre rundt med en gigantisk dildo, så stemmer det ganske bra. Kudos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå