medlem-318254 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 For øyeblikket: - Tomb Raider 3 PS1 - Duke Nukem Forever Xbox 360 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 COD: Black ops (PS3) 5 prestige og noe.Candy crush (PC) lvl 201 nå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Saints Row IV, nå som det endelig var på salg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 - Batman: Arkham City... øh, Arkham Origins (PC) (sorry, lett å ta feil) - Ninja Turtles (3DS) - Skylanders Swap Force (PS3) Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Battlefield 4 campaign, faktisk noe av det verste jeg har spilt på mange år. 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Tenkte jeg skulle se om jeg kunne få til litt coop på Dark Souls, men var dårlig med folk på nett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 En daily i WoW, et par timer med Rift og resten av dagen går med til Saints Row IV og litt Saints Row The Third for ikke å bli ferdig med SRIV med det første. Lenke til kommentar
este1 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Går en del i Path of Exile om dagene. Blir noen avbrekk med Eador: Masters of the Broken World. I tillegg prøvde jeg nettopp demoen til The Stanley Parable. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Spiller nå om dagene: Path of Exile (Pc) Silent Hill 2 (Ps2) No No Kuni (Ps3) Knall spill alle tre! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 En daily i WoW, et par timer med Rift og resten av dagen går med til Saints Row IV og litt Saints Row The Third for ikke å bli ferdig med SRIV med det første. Prøvde meg på Rift i går. Ser ut som et knall bra spill, men kontrollene er helt forferdelig. Klarte ikke å venne meg til at man må høyreklikke på musa for å styre kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Battlefield 4 og ARMA 2/DayZ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Prøvde meg på Rift i går. Ser ut som et knall bra spill, men kontrollene er helt forferdelig. Klarte ikke å venne meg til at man må høyreklikke på musa for å styre kamera. Det har jeg null problemer med, men så er jeg vant til det fra mange andre spill også. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Dead Space 2 og Rayman Origins. To spill som har fryktelig mye til felles. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Resident Evil: Revelations Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ble nettopp ferdig med Resident Evil 2. Det er i hvert fall 10 år siden sist jeg rundet det, og det var mye enklere og kortere enn slik jeg husket det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dead Space 2 og Rayman Origins. To spill som har fryktelig mye til felles. Som er? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Spiller Kerbal Space Program om dagen. Sitter på 32bit Windows Vista, så det kan være litt av en tålmodighetsprøve med tanke på hvor ofte spillet krasjer, men hvem bryr seg når KSP er det morsomste jeg har spilt på mange år! Jeg hadde ingen aning om hvordan det fungerer i praksis når man skal ta en slingshot rundt jorden for å spare drivstoff, men nå vet jeg! Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Spiller for tiden Battlefield 4 multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå