crazylazyboy Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 skate 3 freeskate, prøver å skate så realistisk som mulig for en proff Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Spiller litt Bad Company 2. Fy flate hvor vanskelig det er når alle andre springer rundt med magnum ammo. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Magnum er bestandig på, med unntak av Engineer. Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Magnum er bestandig på, med unntak av Engineer. Hvilken server spiller du på? Ikke noen faste servere enda. Har ikke unlocket Magnum ammo enda, derfor det er så sykt vanskelig. Hadde BC2 til PS3 hvor jeg hadde alt unlocka, så å hoppe på PC å starte fra scratch igjen er litt kjipt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Men spillet er fortsatt i sin essens et bedre spill en BF3 synes jeg. Mye pga at jeg er udugelig i kjøretøy og enda verre i fly/heli, mistenker jeg... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg liker begge spillene, men foretrekker kanskje BF3. Der stiller du hvertfall likt med alle fra start av med unntak av vehicle unlocks. Jeg er heller ikke noe særlig god pilot hverken chopper eller jet, men man kan jo velge om man vil gå som infanteri eller tank driver. Det går ann å gjøre det godt som begge deler. Tro om man skal prøve seg litt på backloggen man har på Steam. Divinity 2 ser jo ut som et gøy spill, så det må prøves ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Tro om man skal prøve seg litt på backloggen man har på Steam. Divinity 2 ser jo ut som et gøy spill, så det må prøves ut. Storkoste meg med det for noen år siden. Husker det var et ganske utfordrende rollespill. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Megabyte punch platform-spill med super smash bros melee lignende figting dritkult Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Fikk tilgang til heartstone beta'n Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Company of Heroes 2, har tikket inn 250 timer der nå gitt... Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Spiller Dishonored for tiden, forsøker å fullføre alle Trophy-utfordringene jeg startet på flere måneder siden. Vil oppnå alle Platinum-pokaler i de spillene jeg synes har vært ganske underholdende før jeg går over til PS4. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Har spilt gjennom GTA V for noen uker siden, og nå spiller jeg Injustice: Gods Among Us på PS3 og Hearthstone på PC! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Spiller nå om dagene: Kingdom Hearts 1.5 HD Remix (PS3) Batman Arkham Origins (PS3) Dishonored GOTY (PS3) Beyond Two Souls (PS3) Pokemon X (3DS) Mario Kart 7 (3DS) Wind Waker HD (Wii U) Når jeg fullfører Kingdom Hearts og Beyond Two Souls så blir det å kjøpe noe Vita spill, det blir enten Batman Arkham Origins Blackgate eller Muramasa Rebirth Endret 26. oktober 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Minecraft 1.7.2 CSS - ZE,ZM og normal Mario kart 7 N3ds Lenke til kommentar
Radford Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Payday 2 med venner for det meste. Må si jeg er imponert over det spillet, deilig skytemekanikk og flott første persons perspektiv gjør det til en fornøyelse å spille. Det har dessverre begrenset levetid, selv med venner Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fallout: New Vegas igjen. Er halvveis gjennom Sierra Madre, men nå har jeg nådd level 50, så det er ikke så gøy lenger, egentlig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Spiller du på PC? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 AC IV: Black Flag. Spilt i halvannen time, drøyt. Imponert så langt. Vakkert landskap og bra lyd. Spilt for lite til å si noe om størrelsen på spillet og historien, men det lover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå